Permalänk

Swtor sjukan

Tjena!
Är det bara jag som känner att så fort man loggar in på sin karaktär i SWTOR så vill man bara logga ut igen vilket jag gör och sen sitter man med minecraft istället?

Jag känner att spelet inte gav sina krav som man förväntade, dock är jag inte 50 ens men är det någon skillnad i 50 överhuvudtaget?

Visa signatur

I7 2600k | KFA2 GTX 570 SLI | MSI Z68A-GD55 G3 | 16 GB 1600Mhz VENGEANCE | Corsair GT 120g, 2TB Barracuda Green | Corsair TX 850W | CoolerMaster HAF 712 | Razer Deathadder | Razer Lycosa | Steelseries Siberia v2

Permalänk
Medlem

Jag tröttnade, blev bara lvl20.

Permalänk
Medlem
Skrivet av badbikini:

Tjena!
Är det bara jag som känner att så fort man loggar in på sin karaktär i SWTOR så vill man bara logga ut igen vilket jag gör och sen sitter man med minecraft istället?

Jag känner att spelet inte gav sina krav som man förväntade, dock är jag inte 50 ens men är det någon skillnad i 50 överhuvudtaget?

känner samma som dig har en lvl 31 marauder men orkar inte spela tycker det är för lite variaton i spelet. Har hört att många lvl 50 säger att det inte finns så mycket och göra att det blir bara köra instance efter instance och pvp etc.

Visa signatur

i5 2500k | asus gtx 560 ti OC | 8gb 1600mhz corsair vengeance | ssd 120gb Kingston HyperX | corsair 650tx bronze | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Antec Nine Hundred

Permalänk
Medlem

Själv så är jag lvl 50 Marauder, nästan full champion gear, lvl55 valor...tycker inte spelet är tråkigt, men smaken är som baken.

Jag pvpar rätt mycket i warzones och får ofta 7-10medals per match så det hjälper med motivationen

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Lvl 42 Jedi Shadow.
Kombinationen av de buggar/problem som swtor dras med och det faktum att jag nog är trött på MMO:s i allmänhet just nu har dödat intresset för mig. Och jag har nästan 2 månaders betalt speltid kvar...suck.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Har inte tröttnat än, jag är 50 på min main och snart 25 på min alt.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

är väll som med allt, funkar inte för alla
Jag njuter fortfarande, level 50 sorc, pvpar ruggigt mycket och det är sjukt skoj.
Utöver det har jag några alts jag springer runt med,
18 Marauder
28 Powertech
14 Scoundrel

Gillar spelet mer och mer

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

lvl11 fattar inte ens varför jag köpte spelet, förväntade mig väl kotor3 heh

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Kan inte påstå att jag är less.
Visst finns det inte så mycket att göra på 50 om man inte gillar pvp osv.
Dock gillar jag just pvp, så har inga problem att hitta något att göra.
Ska man klaga så tycker jag att det är lite tomt i ilum osv, men det blir la bättre när mer folk kommer upp till 50.
Under tiden så levlar jag lite alts.
50 Operative, 42 sorc, 41 juggernaut. Den senaste kommer att bli min main när den når 50, riktigt rolig class, speciellt nu efter level 40

Och är det några här över 18år som spelar på Chuundar, pvpar och söker guild så hojta till mig ingame (Runsy/Runzy/Rawnsy/Tingeling) vi har ingen level restriktion eller krav på att du ska spela 24/7. De flesta av oss har familjer och barn och vi spelar när vi har tid.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

Dingade 50 i förrgår och är helt överväldigad vilket jag uppfattar som positivt. Vet inte vart jag skall börja!? Köpa gear på GTM? Göra klart mina Corelllia quests för mer commendations. Kanske prova på hardmode flashpoints? Grinda lite Warzones...hmm. Ilum?

Är supernöjd med content än så länge. Körde FP Battle of Ilum och Dierctive 7 igår, var hur kul som helst

Permalänk
Medlem

Har lagt av då PVP var stendött på min server. Ska testa Tera betan istället och sen kommer det en hel del nya trevliga spel nu i vår bland annat kingdoms of amalur nästa vecka

Permalänk
Medlem

Ok, tar mellan 1-3min att köa PvP på min server och den är light belastning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Ok, tar mellan 1-3min att köa PvP på min server och den är light belastning.

Konstigt. Det spawnade aldrig några där jag spelade. Inte ens när det var prime time

Permalänk
Medlem

Lirade med en polare har en Assasin på 30 en Juggernaut på typ 25 och några alts vid lvl 10, tröttnade rätt snabbt eftersom det var som Wow fast sämmre på alla håll och kanter imo (förutom conversation delen då, den var grym).

Allting i spelet känns så klumpigt och dåligt gjort helt enkelt.

Permalänk
Skrivet av Runsy:

Kan inte påstå att jag är less.
Visst finns det inte så mycket att göra på 50 om man inte gillar pvp osv.
Dock gillar jag just pvp, så har inga problem att hitta något att göra.
Ska man klaga så tycker jag att det är lite tomt i ilum osv, men det blir la bättre när mer folk kommer upp till 50.
Under tiden så levlar jag lite alts.
50 Operative, 42 sorc, 41 juggernaut. Den senaste kommer att bli min main när den når 50, riktigt rolig class, speciellt nu efter level 40

Och är det några här över 18år som spelar på Chuundar, pvpar och söker guild så hojta till mig ingame (Runsy/Runzy/Rawnsy/Tingeling) vi har ingen level restriktion eller krav på att du ska spela 24/7. De flesta av oss har familjer och barn och vi spelar när vi har tid.

Vilken sida spelar ni på? hur är guildet etc, åldrar,inställning?=) Pvp guild eller pve? Ta i pm om du inte vill förstöra tråden eller så.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk

Lade ner SWTOR vid L18. hittar ingen lust att lira.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Det som framförallt sänkte spelet i mitt tycke var grafiken och ui som inte gick att ändra alls.
Ui ska man visst kunna ändra i någon kommande patch.
Men sånt borde varit med från början tycker jag.
Jag tror att Swtor kommer att bli ett bra spel så jag testar det nog igen om några månader.

Visa signatur

Livet är hårt men orättvist
i7 6700@4,6GHz - Asus Z170 Pro Gaming - Corsair Vengeance 3000Mhz DDR4 16GB - Radeon 290x Crossfire

Permalänk
Skrivet av badbikini:

Tjena!
Är det bara jag som känner att så fort man loggar in på sin karaktär i SWTOR så vill man bara logga ut igen vilket jag gör och sen sitter man med minecraft istället?

Jag känner att spelet inte gav sina krav som man förväntade, dock är jag inte 50 ens men är det någon skillnad i 50 överhuvudtaget?

Japp exakt. Jag lirar lika mycket mc nu som innan. Jag lirar swtor lika mycket för att känna av spelet som att 1 månad måste jag testa det för att "tjäna" igen bucsen man lade ut.
Jag bliv istället sugen på att återvända till Eve- online där pvp är grymnt bra. Och världen är ond - på riktigt.

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Medlem

Jag undrar också hur det går för Aion

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nja, kul än även om jag inte har så mkt tid att spela Problemet är dock att jag börjat tröttna på att spela själv och är i en klan där alla är lvl 50 och jag 38 <.<

Permalänk
Medlem

Jag lirar på som innan. Håller på med high-end crafting och blandar PvP med Ops och Flashpoints. Sen plockar man lite Datacrons ibland och klurar med en alt. På vissa sätt upskattar jag spelet mer nu på 50 än under leveling, mer mmo liksom. 1-50 tyckte jag var mer Kotor 3..

Sen hjälper det nog med en bra server som har bra pvp och en hel del faction pvp (alltså inte bara huttball).

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Ångrar som fan att jag köpte skiten.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Lagt på hyllan tillsvidare. Blev 31 och gäspa varje gång jag logga in så nu väntar jag istället på Mass Effect 3 samt Tera Online och hoppas på en ny värld av äventyr som ger mig glädje i mer än 3 veckor..

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Började känna att det började ta emot att spela på lvl 30. Men tänkte att det blir väl bättre på lvl 50.

När jag väl kom till lvl 50, så började jag med pvp. Sjukt tråkigt. Men tänkte att jag lackar gear, så kommer bli bättre sen.

Fick bättre gear, och nu då? och blev bara uttråkad av pvp... så nu har jag avslutat mitt acc.
måste tillägga att Sorc talent träden e så sjukt tråkiga.

Måste tillägga att Ilum är ett jävla skämt, spelade på Bloodworthy, och antingen fick man stå vid deras bas och hoppas någon sprang ut bland 20+ imperials, eller så får man åka runt i flera timmar och leta...

Permalänk
Medlem

tröttnade efter ja vart lvl 15 ...kändes bara som en dålig wow kopia...

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

Som med allt annat så tycker folk olika, jag tycker själv SWTOR är ett bra spel men gäller att hitta tid att spela de...

Har hört att många som är lvl50 inte har mkt att göra så där borde dem kanske lägga lite mer energi på.

Visa signatur

Var först med det senaste
http://techrate.se
Samarbete med:
http://likeit.se

Permalänk
Medlem

Har en lvl 50 marauder med full lila gear men har ej spelat på 2 veckor, finns inget som får mig att logga in.

Det största problemet för mig är de tekniska aspekterna. Hero engine är så fruktansvärt dålig att jag spyr. Sen hjälper det inte att det finns för många buggar jag stör mig på och som de inte ser till att fixa. Buggarna är visserligen något man kanske kan strunta i under en tid men Hero engine....nej fy fan.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte sätta fingret på vad som är fel och inte gör mig sugen på att spela vidare. Är lvl 27 Jedi Guardian. Befinner mig på Tatooine som jag tycker är en trevlig planet, men av någon konstig anledning har jag inget sug på att logga in och spela vidare. Tycker det är väldigt bökigt att hitta folk att göra alla group quests och instanser med, även som tank.

Nu ska man inte jämföra detta spel med WoW, men jag gör det ändå. Under alla mina WoW-chars levlande har jag varierat questande med PVP och instanser och jag tycker framför allt att PVP var mycket roligare i WoW. I SWTOR känns allt så rörigt och som melee har man inte mycket att säga till om, åtminstone inte som Jedi guardian.

Finner mig oftare spelandes World of Tanks för tillfället av någon anledning. Jag ser nog mest fram mot Diablo 3 och trodde SWTOR skulle hålla mig sysselsatt till dess, men så verkar inte fallet.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Jedi Sentinel @ lvl 41, njuter helt och fullt men för mig ligger det i att upptäcka storyn och miljöerna, spelet i sig känns lite sådär, speciellt som jag spelat LOTRO i flera år och det är ju polerat om något.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.