Utvecklande av community för ensamma gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av nocebo:

mumble är opensource och kommer alltid vara "gratis". du är fri att ändra på mjukvaran hur du vill om det nu finns behov. dvs det finns ingen gräns för hur många slotts man kan ha. till skillnad mot ts där man måste gå med på deras NPL avtal http://www.teamspeak.com/?page=faq&cat=ts3npl för att få ha mera än 32 slotts. (NPL avtalet kan bli ett problem om ni i framtiden skulle börja tjäna pengar på sidan osv.)

lite offtopic men jag rekommenderar ändå mumble över ts3 eftersom det är lättare för de flesta att jobba med opensource program. speciellt om det skall integreras tillsammans med erat community.

Jag är beredd att hålla med dig där. Mumble är bra, dock så hag jag haft en del problem sen jag började använda Windows 7 istället för XP, fast jag har dock inte använt det på snart ett år typ så det kan ju ha blivit bättre.

Och som du även skrev, Mumble är 100% gratis och kommer högst sannolikt aldrig att någonsin kosta något. Sen kan man bli lurad till att köpa det, vilket jag såg när jag googlade lite...

Permalänk
Medlem
Skrivet av waspen123:

Jag är på! Dock bara som ensam spelare.. programmering är inte min bästa sida.

Samma här:D

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

Dog utvecklingen totalt llr?

Visa signatur

Chassi : Fractal Design Define Mini | Cpu : I5 2500k quad | Cpu kylare : Antec KÜHLER H2O 620 | MB : ASUS P8H67-M LE B3 | Ram : 4x2 GB Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 | GFX : XFX Radeon 6950 | HDD1 : Crucial m4 SSD 2.5" 64GB | HDD2 : Samsung spinpoint 500 GB | Ljudkort : Soundblaster X-Fi Xtreme

Permalänk
Medlem
Skrivet av neozed:

Dog utvecklingen totalt llr?

Verkar inte bättre än så...

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Verkar avstannat helt om inte TS kodar i de dolda så att säga.. har inte heller sett nån ansluta till min TS server

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem

Japp, stannade av lite. Jag började koda och snackade med några men har inte fått några svar på mina senaste PM

Visa signatur

Tänk på att citera så kanske jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcalman:

Japp, stannade av lite. Jag började koda och snackade med några men har inte fått några svar på mina senaste PM

Tråkigt att höra!

Känns som en sida är det som krävs för att få in alla på ts servrar osv.

Men är det folk som vill lira sc2, bf3 eller nåt annat skojj med en 30 årig en barnsfar så skicka ett pm!

Jag kan gärna använda ts servern om det är några fler som hänger på in där

Visa signatur

Chassi : Fractal Design Define Mini | Cpu : I5 2500k quad | Cpu kylare : Antec KÜHLER H2O 620 | MB : ASUS P8H67-M LE B3 | Ram : 4x2 GB Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 | GFX : XFX Radeon 6950 | HDD1 : Crucial m4 SSD 2.5" 64GB | HDD2 : Samsung spinpoint 500 GB | Ljudkort : Soundblaster X-Fi Xtreme