Permalänk
Medlem

Kan bara tipsa om F.Lux: http://stereopsis.com/flux/ Faktiskt riktigt bra, ställer om skärmens vitbalans utefter dagen så att det inte blir så ansträngande på natten. Stänger man av den på kvällen så blir det riktigt blått och trist sken från skärmen!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Ja, det är ju fortfarande vitt.
Men det påverkar inte alls lika mycket som sidhuvudet och sidorna.

Sålänge bakgrunden är mörk så är det riktigt skönt.

Ok! Av bilderna att döma så verkar det iaf som ett grymt skönt alternativ till nuvarande "tema".
Mycket intressant, bra jobbat!

Permalänk
Medlem

javascript: (function(){ var newSS, styles='* { background: black ! important; color: white !important } :link, :link * { color: #CCFF33 !important } :visited, :visited * { color: #551A8B !important }'; if(document.createStyleSheet) { document.createStyleSheet("javascript:'"+styles+"'"); } else { newSS=document.createElement('link'); newSS.rel='stylesheet'; newSS.href='data:text/css,'+escape(styles); document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(newSS); } } )();

Dold text

Jag kör ovanstående javascript för att mörkifiera sidor bara att klistra in i adressfältet, kan göra bokmärke för det med

verkar inte fungera att bara kopiera det... hm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

javascript: (function(){ var newSS, styles='* { background: black ! important; color: white !important } :link, :link * { color: #CCFF33 !important } :visited, :visited * { color: #551A8B !important }'; if(document.createStyleSheet) { document.createStyleSheet("javascript:'"+styles+"'"); } else { newSS=document.createElement('link'); newSS.rel='stylesheet'; newSS.href='data:text/css,'+escape(styles); document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(newSS); } } )();

Dold text

Jag kör ovanstående javascript för att mörkifiera sidor bara att klistra in i adressfältet, kan göra bokmärke för det med

verkar inte fungera att bara kopiera det... hm

Syftet är ju lite att det ska vara igång hela tiden

Är ju trots allt lite bökigt att köra ett script hela tiden!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Gillar det starkt!

Som många andra säger här så hade detta varit skönt vid nattetid!

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk

Det ser riktigt grymt ut!
Varje gång jag vaknar mitt i natten och ska kika runt här lite så blir det som en flashbang ur CS 1.6
Sen är jag blind som en mullvad i 3-4 minuter innan jag ser vad som händer

Permalänk

Ja tack. Mina ögon blöder

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Avstängd

Många måste ha varit som jag och Blargmode.

Inte märkt behovet förrän man verkligen har prövat och sett hur det ser ut

Det är numer riktigt skönt att surfa på Swec på kvällen/natten!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Föredrar svart alla ggr. Tummen upp!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Till firefox finns det ett tillägg redan som gör exact samma sak plus att man kan byta färg på vilken websida man än vill. https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/color-that-sit... Där kan man laborera hur mycket man vill med färger.

Ser ut så här då jag kör det på swec.

Permalänk
Medlem

Gillar dock ljusa sidor, mycket mer än mörka sidor men att kunna växla till en mörk tema skulle inte skada, har röstat ja.
Det kommer vara ungefär som i 4chan där man kan (Har inte varit där på flera år) växla till 4 olika tema, en med blå och en med ljusbrunt/vitt.

EDIT: Skulle också vara skönt ifall inställningarna sparas, själv tror jag att jag aldrig kommer växla över till svart tema, likaså tror jag att många aldrig kommer att gå över till ljus tema. Så sparade inställningar hade också varit skönt!

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jycken:

Till firefox finns det ett tillägg redan som gör exact samma sak plus att man kan byta färg på vilken websida man än vill. https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/color-that-sit... Där kan man laborera hur mycket man vill med färger.

Ser ut så här då jag kör det på swec.
http://i43.tinypic.com/ftqayv.jpg

För oss Chrome/Opera/IE användare då?

Det hade ju varit bra om det fungerat för så många som möjligt. Samt att det lär bli flera gånger snyggare

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Antagligen en kvarleva från boktryckeriets glada dagar med svart text på vit bakgrund.
Skrolla längst ner på sidan och kolla in "Senaste nyheterna".
Betydligt mycket skonsammare för ögonen enligt mitt tycke.
Kanske bara jag som känner så. Pajade mina ögon med kontaktlinser. :/
Kort sagt en mörk stilmall skulle verkligen uppskattas i alla fall utav mig.

EDIT: Tack Jycken för tipset.

Visa signatur

HTPC:Intel Pentium G5400/ Asus PRIME B360M-A/ 8gb / Samsung SSD 120 / Samsung SSD 2 x 1 Tb / Silverstone Grandia MX-1 / Seasonic X-650 / LG 4020 47"
SPELPC:Intel Core i5 2500k @ 4200Mhz på en CM TX-3/ AsRock P67 Pro3 / HD7970/ 8gb / Samsung 830 120 GB och ett gäng hårddiskar / FD Define R3/ Seasonic X-650 / Asus VS278Q / Logitech G15/M-705

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

För oss Chrome/Opera/IE användare då?

Ingen aning tyvärr. FF är min grej.

Skrivet av Makrolon:

EDIT: Tack Jycken för tipset.

Varsågod. Bara att börja skapa dina egna utseenden på vilka sidor du vill.

Permalänk
Medlem

Swec är gay om ni inte fixar så man kan ändra detta under kontoinställningar. Som på flashback tex.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

Bra idé. Kanske inte helt svart, men något mörkare vore perfa

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Entusiast
Skrivet av CruiZin:

Bra idé. Kanske inte helt svart, men något mörkare vore perfa

Helt svart blir det ju inte men det är väldigt mörkt. Min tanke från början var inte att göra det fullt så mörkt som det är nu men efter att ha testat mig fram med olika utseende i några timmar så kom jag fram till att så som det är nu är ändå snyggast.
Det är trots allt främst utvecklat som ett tema ägnat för natten. Jag gillar det vanliga temat när det är ljust runt omkring, fast jag kommer nog köra detta 24/7 känns det som
Jag hoppas att sweclockers programmerare ser hur populärt detta har blivit (är ganska häpen själv måste jag säga) och implementerar det på sidan, med en fin liten lättåtkomlig knapp för att enkelt kunna växla. Annars får jag väll förfina det hela och lägga till en egen knapp (lovar inget om knappen xD)

Permalänk
Entusiast
Skrivet av jycken:

Till firefox finns det ett tillägg redan som gör exact samma sak plus att man kan byta färg på vilken websida man än vill. https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/color-that-sit... Där kan man laborera hur mycket man vill med färger.

Ser ut så här då jag kör det på swec.
http://i43.tinypic.com/ftqayv.jpg

Det där har jag inte testat men det verkar ge väldigt hög kontrast, vilket inte är vad jag är ute efter, jag försöker göra det så mjukt som möjligt. Mitt mål är att när man sveper med ögonen över sidan ska det kännas som att glida med fingrarna över en vacker ung kvinnas silkesklänning <3

Permalänk
Medlem

Det här gillar vi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Det där har jag inte testat men det verkar ge väldigt hög kontrast, vilket inte är vad jag är ute efter, jag försöker göra det så mjukt som möjligt. Mitt mål är att när man sveper med ögonen över sidan ska det kännas som att glida med fingrarna över en vacker ung kvinnas silkesklänning <3

Du kan ändra allt från färger till kontrast i det tillägget. Kontrasten justeras ju också beroende på hur du mixar färgerna. Tar lite tid innan man kommer underfund med det bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Du kan ändra allt från färger till kontrast i det tillägget. Kontrasten justeras ju också beroende på hur du mixar färgerna. Tar lite tid innan man kommer underfund med det bara.

Invertera, snabbt å enkelt

Btw tack för tipset

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av jycken:

Du kan ändra allt från färger till kontrast i det tillägget. Kontrasten justeras ju också beroende på hur du mixar färgerna. Tar lite tid innan man kommer underfund med det bara.

Får ta och titta på det, dock vill jag ha kvar så mycket som möjligt av swecklockers looken och med tanke på hur långt jag har kommit och hur det ser ut nu så tänker jag inte lämna det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Får ta och titta på det, dock vill jag ha kvar så mycket som möjligt av swecklockers looken och med tanke på hur långt jag har kommit och hur det ser ut nu så tänker jag inte lämna det

Finns ingen anledning heller. Låt de som vill pyssla med Add-Ons i FF göra det då, kan ändå inte bli lika snyggt, mjukt och stilrent såsom ni har gjort det i alla fall.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Sådär, då hade man knaprat ihop en .css

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document domain(sweclockers.com){
input, textarea, select {color: #FFFFFF;background-color: #000000;border-color: #37332B;-moz-appearance: none !important;}
body {color: #D7D7D7 !important;background-color: #000000 !important;}
a, span.link {color: #6BA5E0 !important;}
a:link {color: #6BA5E0 !important;}
a:visited {color: #6BA5E0 !important;}
a:hover, a:active {color: #6BA5E0 !important;}
h1 {color: #959595 !important;}
h5, h6 {color: #959595 !important;}
input[type="text"], input[type="password"], input.input, input.bginput {color: #D7D7D7 !important;background-color: #060606 !important;border-top-color: #3F3F3D !important;border-right-color: #3F3F3D !important;border-bottom-color: #3F3F3D !important;border-left-color: #3F3F3D !important;}
input[type="text"]:focus, input[type="password"]:focus, input.input:focus, input.bginput:focus {background-color: #000000 !important;}
#vB_Editor_QR_textarea.enabled, div.statictext, textarea {color: #D7D7D7 !important;background-color: #060606 !important;border-top-color: #3F3F3D !important;border-right-color: #3F3F3D !important;border-bottom-color: #3F3F3D !important;border-left-color: #3F3F3D !important;}
#vB_Editor_QR_textarea.enabled:focus, textarea:focus {background-color: #000000 !important;}
textarea[disabled="disabled"] {background-color: #0F0F0F !important;color: #666666 !important;}
select {border-top-color: #3F3F3D !important;border-right-color: #3F3F3D !important;border-bottom-color: #3F3F3D !important;border-left-color: #3F3F3D !important;color: #D7D7D7 !important;background-color: #060606 !important;}
select:focus {background-color: #000000 !important;}
input.text[disabled="disabled"], input[disabled="disabled"], select[disabled="disabled"], textarea[disabled="disabled"] #vB_Editor_QR_textarea {background-color: #0F0F0F !important;}
div.input.icon input:focus, input.icon:focus {background-color: #000000 !important;}
div.input.icon.search input, input.icon.search {background-color: #000000 !important;}
div.input.icon.funnel input, input.icon.funnel {background-color: #000000 !important;}
.button {color: #BCBCBC !important;border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;}
a.button, a.buttonReport, a.buttonQuote, a.buttonQuoteSelected {color: #BCBCBC !important;}
.button.disabled, .button[disabled="disabled"] {color: #777777 !important;border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(48,47,45), rgb(63,62,60)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.postbitctrl .button, .postbitctrl .buttonReport, .postbitctrl .buttonQuote, .postbitctrl .buttonQuoteSelected {border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;}
.buttonReport {background-color: #3F3D39 !important;}
.buttonQuote {background-color: #3F3D39 !important;}
.buttonQuoteSelected, .buttonQuoteSelected:hover {color: #BCBCBC !important;background-color: #3F3D39 !important;}
.button {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(45,43,38), rgb(76,74,69)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.button:hover {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(35,34,30), rgb(59,58,54)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.form .field p.hint, form .field p.hint {color: #959595 !important;}
fieldset {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
fieldset legend {color: #959595 !important;}
.fieldset {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.fieldset legend {color: #959595 !important;}
.fieldsetRev {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.fieldsetRev legend {color: #959595 !important;}
div.error {border-top-color: #FF9A46 !important;border-right-color: #FF9A46 !important;border-bottom-color: #FF9A46 !important;border-left-color: #FF9A46 !important;background-color: #DD812E !important;color: #000000 !important;}
#infobar {background-color: #3D3D3B !important;}
#infobar p {background-color: #1E1E00 !important;border-bottom-color: #737272 !important;}
.layout-center .maincontent, .layout-center .social.grey {border-left-color: #3E3A32 !important;}
#head {color: #959595 !important;background-color: #3D3D3B !important;}
#head .head_main {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(10,9,8), rgb(22,22,20) 98%, rgb(41,40,39)) !important;background-repeat: repeat !important;border-bottom-color: #5A5A5A !important;}
#head .head_main .ticker span, #head .head_main .ticker a {color: #959595 !important;}
#head .head_main .ticker a.date, #head .head_main .ticker span.date a {color: #E17820 !important;}
#head .head_main .ticker .date {color: #E17820 !important;}
#head .head_main h5 {color: #959595 !important;}
#head .head_main h5 a {color: #959595 !important;}
#head .head_main div.search {border-left-color: #1E1E1E !important;}
#head .profile {border-left-color: #1E1E1E !important;}
#head .profile .profile_links a {color: #959595 !important;}
#head .menuShadow {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(61,61,59), rgb(61,61,59) 65%, rgb(73,73,71) 90%, rgb(90,90,89)) !important;background-repeat: repeat !important;border-bottom-color: #656565 !important;}
#head .menu li {background-color: #202020 !important;border-top-color: #5A5A5A !important;border-left-color: #5A5A5A !important;border-right-color: #5A5A5A !important;}
#head .menu li:hover {background-color: #131313 !important;}
#head .menu li a {color: #B2B1AE !important;}
#head .menu li.current {background-color: #0A0908 !important;}
#head .menu li.current a {color: #D2D1CC !important;}
#head #submenu ul li {background-color: #23211A !important;border-top-color: #5A5A5A !important;border-left-color: #5A5A5A !important;border-right-color: #5A5A5A !important;}
#head #submenu ul li:hover {background-color: #15140F !important;}
#head #submenu li a {color: #898681 !important;}
#head #submenu li.current, #head #submenu li.current:hover {background-color: #000000 !important;}
#head #submenu li.current a {color: #D2D1CC !important;}
#siteSearch {background-color: #000000 !important;}
#siteSearchContainer div.border {background-color: #1E1E1E !important;}
#siteSearchContainer h6 {background-color: #0D0C0B !important;}
#siteSearchContainer .columns.bottom h6 {background-color: #11100F !important;}
#siteSearchContainer a.more {background-color: #080808 !important;}
#siteSearchContainer h4 a {color: #6BA5E0 !important;}
#siteSearchContainer p.date {color: #959595 !important;}
#footer {border-top-color: #6A6A68 !important;}
#footer .top {color: #959595 !important;background-color: #2A2927 !important;border-top-color: #474645 !important;}
#footer .top .block {border-right-color: #616160 !important;}
#footer .top ul a {color: #6BA5E0 !important;}
#footer .top ul a:before {color: #6BA5E0 !important;}
#footer .top ul.feeds a {color: #FF903E !important;}
#footer .bottom {background-color: #DEDEDD !important;color: #000000 !important;}
#footer .bottom a {color: #000000 !important;}
.header {color: #959595 !important;}
.header .preamble {color: #959595 !important;}
.header .content .column.divider {border-right-color: #1E1E1E !important;}
.header .content .column.last.divider {border-left-color: #1E1E1E !important;}
.header h1 {color: #959595 !important;}
.header h1 a {color: #959595 !important;}
.header h1 span.cat {color: #272727 !important;}
.gallery .header p a {color: #959595 !important;}
.header .subheading {color: #959595 !important;}
.header dl {color: #959595 !important;}
.header .vote .rating {color: #272727 !important;}
.sidemenu p {color: #959595 !important;}
.breadcrumb_last {color: #959595 !important;}
.list_control .select a {color: #6BA5E0 !important;}
.list_control .select a.current {color: #959595 !important;background-color: #1F1D19 !important;}
.list_control .pages span.info {color: #959595 !important;}
.list_control .pages a, .list_control .pages span {color: #6BA5E0 !important;}
.list_control .pages a:hover, .list_control .pages span:hover {background-color: #6BA5E0 !important;color: #000000 !important;}
.list_control .pages a.current, .list_control .pages span.current {color: #959595 !important;background-color: #1F1D19 !important;}
.maincontent .list_control .pages .current {background-color: #2E2C28 !important;}
.list_control .steps span.info {color: #959595 !important;}
.list_control .steps a, .list_control .steps span {color: #6BA5E0 !important;}
.list_control .steps a:hover {background-color: #6BA5E0 !important;color: #000000 !important;}
.list_control .steps a.current, .list_control .steps span.current {color: #959595 !important;background-color: #1F1D19 !important;}
.maincontent .list_control .steps .current {background-color: #2E2C28 !important;}
.list_control .steps .disabled {color: #959595 !important;}
.list_control .sort a {color: #6BA5E0 !important;border-left-color: #1C1C1C !important;border-right-color: #090909 !important;}
.list_control .sort a.current span {color: #959595 !important;}
.maincontent .list_control .sort .current.asc span {background-color: #2E2C28 !important;}
.maincontent .list_control .sort .current.desc span {background-color: #2E2C28 !important;}
.list_control .sort .current.asc span {background-color: #1F1D19 !important;}
.list_control .sort .current.desc span {background-color: #1F1D19 !important;}
.list_control .sort a:hover span {background-color: #6BA5E0 !important;color: #000000 !important;}
.list_control .sort a.current:hover span {color: #959595 !important;}
.list_control a.button {color: #BCBCBC !important;border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;}
.list_control a.button {background-color: #3F3D39 !important;}
.pushListInternal {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(193,190,185), rgb(222,222,221)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.pushListInternal .head h5 {color: #000000 !important;}
.pushListInternal .inner .head p {color: #666666 !important;}
.pushListInternal .inner .body h6 {color: #000000 !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li a {color: #141414 !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li .when {color: #141414 !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li .comments {color: #FF8D2D !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li.divider {background-color: #C2C0BC !important;}
.pushListInternal .nyhetstips a {color: #141414 !important;}
.pushListExternal .head h5 {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .head p {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body h6 {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body ul li a {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body ul li .when {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body ul li .comments {color: #FF8D2D !important;}
.pushListSocial {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,129,37), rgb(255,158,79)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.pushListSocial .head h5, .pushListSocial .section h5 {color: #000000 !important;}
.pushListSocial .section p, .pushListSocial .head p {color: #70411D !important;}
.pushListSocial .body h6 {color: #000000 !important;}
.pushListSocial .body ul li a {color: #141414 !important;}
.social {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,129,37), rgb(255,158,79)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.social .body h5 {color: #000000 !important;}
.social .body h6 {color: #000000 !important;}
.social.grey {background-color: #1F1D18 !important;border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.social.with-portrait .frame td.portrait {border-left-color: #A1693C !important;border-bottom-color: #A1693C !important;}
.social.with-portrait .frame td.portrait.no-border .portrait {border-left-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
.social.grey.with-portrait .frame td.portrait {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.social.grey .portrait .portraitinner div.name {color: #FFFFFF !important;}
.social div.portrait div.name {color: #000000 !important;}
.social .bbcode {color: #000000 !important;}
.social.grey .bbcode {color: #FFFFFF !important;}
.social .bbcode .bbstress {color: #5C361A !important;}
div.alertBox {border-top-color: #FF9A46 !important;border-right-color: #FF9A46 !important;border-bottom-color: #FF9A46 !important;border-left-color: #FF9A46 !important;background-color: #DD812E !important;color: #000000 !important;}
div.alertBox a {color: #000000 !important;}
#newsLatest {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(193,190,185), rgb(222,222,221)) !important;background-repeat: repeat !important;}
#newsLatest p {color: #666666 !important;}
#newsLatest h5 {color: #000000 !important;}
#newsLatest h6 {color: #000000 !important;}
#newsLatest a {color: #000000 !important;}
#newsLatest .comments {color: #FF8D2D !important;}
#newsLatest li.divider {border-top-color: #C2C0BC !important;}
#newsLatest li.section {border-bottom-color: #C2C0BC !important;}
.newsLatest p {color: #666666 !important;}
.maincontent {background-color: #1F1D18 !important;border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
h2.pagetitle {color: #959595 !important;}
.contentfooter {border-top-color: #2F2F2F !important;}
.maincontent h1 {color: #959595 !important;}
.dialogFixed .inner {background-color: #000000 !important;border-top-color: #747474 !important;border-right-color: #747474 !important;border-bottom-color: #747474 !important;border-left-color: #747474 !important;}
.dialogFixed .overlay {background-color: #191919 !important;}
.dialogFixed .loader {background-color: #000000 !important;}
#signin .inner {background-color: #000000 !important;}
#signin .bottom {border-top-color: #1C1C1C !important;}
.gallerythumb {color: #959595 !important;}
.gallerythumb a {color: #959595 !important;}
.gallerythumb h3 {color: #959595 !important;}
.gallerythumb .rating {color: #272727 !important;}
.contactinfo {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.contactinfo h1 {color: #FFFFFF !important;}
ul.toolbar li div {border-top-color: #1F1D18 !important;border-right-color: #1F1D18 !important;border-bottom-color: #1F1D18 !important;border-left-color: #1F1D18 !important;}
ul.toolbar li:hover div {background-color: #11223E !important;border-top-color: #3A73CE !important;border-right-color: #3A73CE !important;border-bottom-color: #3A73CE !important;border-left-color: #3A73CE !important;}
#leeads-adblock {color: #959595 !important;background-color: #000000 !important;}
#leeads-ad-container #leeads-adblock.b2, #leeads-ad-container #leeads-adblock.b3, #leeads-ad-container #leeads-adblock.b4 {border-top-color: #323232 !important;}
#leeads-adblock #leeads-adblock-title {color: #6BA5E0 !important;}
#leeads-adblock #leeads-adblock-link {color: #6BA5E0 !important;}
.maincontent .bbcode .bbimage img {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
#news .article {border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
#news .article .comments {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(111,109,104), rgb(141,139,134)) !important;background-repeat: repeat !important;border-top-color: #8D8B86 !important;border-bottom-color: #8D8B86 !important;border-left-color: #8D8B86 !important;}
#news .article .comments.hot {border-top-color: #F18E39 !important;border-right-color: #F18E39 !important;border-bottom-color: #F18E39 !important;border-left-color: #F18E39 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(213,110,24), rgb(241,142,57)) !important;background-repeat: repeat !important;}
#news .article h1 a, #news .article h2 a {color: #FF903E !important;}
#news .article .detail li {color: #FF903E !important;}
#news .article .detail .cat a {color: #FF903E !important;}
#news .article .preamble a {color: #D7D7D7 !important;}
#news .article .preamble a.readmore {color: #6BA5E0 !important;}
#news .subheading h4 {color: #959595 !important;}
#news .related li {color: #6BA5E0 !important;}
#news .related a {color: #6BA5E0 !important;}
#carousell .slider .slide .front {background-color: #FFFFFF !important;}
#carousell .slider .slide .front h3 {color: #000000 !important;}
#carousell .slider .slide .front h3 a {color: #000000 !important;}
#carousell .slider .slide .front .cat {color: #000000 !important;}
#carousell .slider .slide .front .date {color: #666666 !important;}
.sidemenu .push h3 a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .push .bblink {color: #959595 !important;}
.sidemenu .push .readmore {color: #6BA5E0 !important;}
#news div.ad480x240, #news div.ad468x360, #articleIndex div.ad468x360 {border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
div.bbcode h2 {color: #959595 !important;}
div.bbcode h3 {color: #D7D7D7 !important;}
div.bbcode .bbwarning {background-color: #110000 !important;}
div.bbcode .bbhighlight {background-color: #454100 !important;}
.bberror {border-top-color: #53514C !important;border-right-color: #53514C !important;border-bottom-color: #53514C !important;border-left-color: #53514C !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageCaption a {color: #6BA5E0 !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageInner .bbImageCaption .bbImageCaptionInner {color: #000000 !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageInner .bbImageCaption .bbImageCaptionInner .caption .fold {background-color: #FFFFFF !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageInner .bbImageCaption .bbImageCaptionInner .toggle {background-color: #FFFFFF !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageCaption a {color: #000000 !important;}
div.bbcode.bbarticle .bbimage img {border-top-color: #191919 !important;border-right-color: #191919 !important;border-bottom-color: #191919 !important;border-left-color: #191919 !important;}
div.bbcode .bbtable tbody {border-bottom-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable td, div.bbcode .bbtable th {border-top-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable tr th.last, div.bbcode .bbtable tr td.last {border-right-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable tr td.first {border-left-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable th {background-color: #2E2C28 !important;border-left-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable thead th {color: #000000 !important;background-color: #DEDEDD !important;}
div.bbcode .bbtable thead th.first {border-left-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbpastebin ol {background-color: #080808 !important;}
div.bbcode .bbpastebin li {border-left-color: #1C81A8 !important;}
div.bbcode .bbstress {color: #6C6558 !important;}
div.bbslideshow .control li.next, div.bbslideshow .control li.prev {color: #6BA5E0 !important;}
li.bbslide .bbimage img {border-top-color: #53514C !important;border-right-color: #53514C !important;border-bottom-color: #53514C !important;border-left-color: #53514C !important;}
.bbpoll .votes {color: #959595 !important;}
.bbArticleList .bbArticleListItem a.comments {color: #FF903E !important;}
.bbExpanderHeader {color: #D7D7D7 !important;border-bottom-color: #53514C !important;}
.bbExpanderFade {background-image: -moz-linear-gradient(rgba(31,29,24,0) 0pt, rgba(31,29,24,0.5) 25%, rgb(31,29,24) 100%) !important;}
.bbExpanderFooter {color: #666666 !important;border-top-color: #53514C !important;}
div.bbcode .bbimage.border img {border-top-color: #191919 !important;border-right-color: #191919 !important;border-bottom-color: #191919 !important;border-left-color: #191919 !important;}
.toolbar ul {background-color: #000000 !important;border-top-color: #191919 !important;border-right-color: #191919 !important;border-bottom-color: #191919 !important;border-left-color: #191919 !important;}
div.bbspoilerframe {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;background-color: #2E2C28 !important;}
.vbquote {background-color: #2E2C28 !important;}
div.bbprisjakt h5 {border-bottom-color: #4D4B48 !important;}
div.bbprisjakt h5 a {color: #959595 !important;}
div.bbprisjakt td.reseller {border-right-color: #4D4B48 !important;}
div.bbprisjakt td.reseller a {color: #D7D7D7 !important;}
div.bbprisjakt p.prisjakt a {color: #959595 !important;}
.pj_banner a:link {color: #FFFFFF !important;}
.pj_banner a:visited {color: #FFFFFF !important;}
.pj_banner a:active {color: #FFFFFF !important;}
.pj_banner a:hover {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_row {border-top-color: #000000 !important;border-right-color: #000000 !important;border-bottom-color: #000000 !important;border-left-color: #000000 !important;}
.pj_box, .pj_box_butik, .pj_box_omdome, .pj_box_pris, .pj_box_lager, .pj_box_mervarde, .pj_box_prislink {color: #FFFFFF !important;}
.pj_cell, .pj_cell_butik, .pj_cell_omdome, .pj_cell_pris, .pj_cell_ink_frakt, .pj_cell_lager, .pj_cell_mervarde, .pj_cell_prislink {color: #FFFFFF !important;}
.pj_cell_r {color: #FFFFFF !important;}
.pj_cell_c {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_rubrik, .pj_box_rubrik_svag, .pj_box_se_alla, .pj_box_powered_by {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_pris, .pj_cell_pris {color: #FF9A4F !important;}
.pj_box_mervarde, .pj_cell_mervarde {color: #999999 !important;}
.pj_box_lager {color: #999999 !important;}
.pj_cell_ink_frakt, .pj_cell_lager {color: #999999 !important;}
div.pj_box_rubrik {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_rubrik_svag {color: #999999 !important;}
.pj_box_rubrik_svag a {color: #999999 !important;}
.pj_box_powered_by a {color: #999999 !important;}
.pj_box_powered_by2 a {color: #000000 !important;}
.pj_box_header {background-color: #FF5B35 !important;color: #000000 !important;}
.pj_box_header2 {background-color: #FF5B35 !important;color: #000000 !important;}
.pj_box_header3 {color: #000000 !important;background-color: #C92525 !important;border-top-color: #C92525 !important;border-right-color: #C92525 !important;border-bottom-color: #C92525 !important;border-left-color: #C92525 !important;}
.pj_box_header a {color: #000000 !important;}
.pj_kolumnrubrik {color: #6666A1 !important;background-color: #101018 !important;border-bottom-color: #383946 !important;}
.pj_normaltext {color: #AAAAAA !important;}
.pj_stapelrod {background-color: #881912 !important;color: #FF9A4F !important;border-top-color: #BFBCB7 !important;border-right-color: #BFBCB7 !important;border-bottom-color: #BFBCB7 !important;border-left-color: #BFBCB7 !important;}
.pj_stapelaxel {background-color: #625C54 !important;}
.pj_pris {color: #FF9A4F !important;}
.pjspan a {color: #FF9A4F !important;}
.header.article .banner {color: #FFFFFF !important;}
.header.article h1 {color: #FF903E !important;}
.header.article .subheading li {color: #FF903E !important;}
.header.article .preamble {color: #FFFFFF !important;}
#articleNavi h5 {color: #959595 !important;}
#articleNavi .n {color: #959595 !important;}
#articleNavi .ol .item {color: #959595 !important;}
#articleNavi h6.current a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .author a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .products li {color: #959595 !important;}
.sidemenu .related ul.article h6 a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .related .article li {color: #959595 !important;}
#articleComments .first a {color: #000000 !important;}
#articleComments .timestamp {color: #000000 !important;}
#articleComments .readmore a {color: #000000 !important;}
#articleIndex .articleItem {border-bottom-color: #59564D !important;}
#articleIndex .articleItem .bbimage {border-top-color: #59564D !important;border-right-color: #59564D !important;border-bottom-color: #59564D !important;border-left-color: #59564D !important;}
#articleIndex .articleItem .comments {color: #FF903E !important;}
#articleBody .contestQuestions h5 {color: #959595 !important;}
.articleMost ul {border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
.articleMost .comments {color: #FF8D2D !important;}
.uploadqueue {border-top-color: #2F2F2F !important;border-right-color: #2F2F2F !important;border-left-color: #2F2F2F !important;background-color: #000000 !important;}
.uploadqueue .item {border-bottom-color: #2F2F2F !important;}
.uploadqueue .item div.bar div {background-color: #000000 !important;}
.uploadstatus {border-right-color: #2F2F2F !important;border-bottom-color: #2F2F2F !important;border-left-color: #2F2F2F !important;background-color: #000000 !important;}
.gallery .main h5 {color: #959595 !important;}
.gallery .image {border-bottom-color: #2F2F2F !important;}
.imagebox .imageboxInner .imageboxCaption {background-color: #C9C9C9 !important;color: #000000 !important;}
.imagebox .imageboxCaption a {color: #6BA5E0 !important;}
.imagebox .imageboxInner .imageboxCaption .imageboxCaptionInner {color: #000000 !important;}
.imagebox img {border-top-color: #C9C9C9 !important;border-right-color: #C9C9C9 !important;border-bottom-color: #C9C9C9 !important;border-left-color: #C9C9C9 !important;}
h5 {color: #959595 !important;}
p.byline {color: #959595 !important;}
.gallerygrid a.more {color: #6BA5E0 !important;}
#galleriesBorder {background-color: #2D2D2D !important;}
#nyast {border-right-color: #0D0D0D !important;}
#bubblare {border-left-color: #2B2B2B !important;}
#heta {border-bottom-color: #2D2D2D !important;}
#heta span {color: #FF903E !important;}
#imageorder .thumb {background-color: #C9C9C9 !important;border-top-color: #C9C9C9 !important;border-right-color: #C9C9C9 !important;border-bottom-color: #C9C9C9 !important;border-left-color: #C9C9C9 !important;}
#imageorder .thumb .delete {color: #000000 !important;}
#imageorder .thumb .move {color: #000000 !important;}
.gallery .newcomment .notice {color: #959595 !important;}
.threadbits .comments {color: #FF903E !important;}
.marketGallery .marketImage img {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
#pj_prodkopplingar {background-color: #363229 !important;border-top-color: #625C54 !important;border-right-color: #625C54 !important;border-bottom-color: #625C54 !important;border-left-color: #625C54 !important;}
#addprodform1 {background-color: #2F2B22 !important;border-top-color: #625C54 !important;border-right-color: #625C54 !important;border-bottom-color: #625C54 !important;border-left-color: #625C54 !important;}
#pj_prodkopplingar .popup {background-color: #070600 !important;color: #C5B289 !important;border-top-color: #4C412A !important;border-right-color: #4C412A !important;border-bottom-color: #4C412A !important;border-left-color: #4C412A !important;}
#pj_prodkopplingar .popup_uc {background-color: #070600 !important;color: #C5B289 !important;border-top-color: #4C412A !important;border-right-color: #4C412A !important;border-bottom-color: #4C412A !important;border-left-color: #4C412A !important;}
#pj_prodkopplingar .boxrubrik {color: #FF9D38 !important;}
#pj_prodkopplingar .text_svag {color: #79746D !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny {background-color: #1C1914 !important;color: #FFFFFF !important;border-top-color: #625C54 !important;border-right-color: #625C54 !important;border-bottom-color: #625C54 !important;border-left-color: #625C54 !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:link {color: #BBBBBB !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:visited {color: #BBBBBB !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:active {color: #FFFFFF !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:hover {color: #FFFFFF !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_menuitem, #pj_prodkopplingar .combo_menuitem td {color: #BBBBBB !important;background-color: #1C1914 !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_menuitem_active, #pj_prodkopplingar .combo_menuitem_active td {color: #FFFFFF !important;background-color: #000000 !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_menuitem_disabled, #pj_prodkopplingar .combo_menuitem_disabled td {color: #1C1914 !important;}
.monsterLargeBox {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(158,110,202), rgb(184,149,216)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.monsterLargeBox .head h5 {color: #000000 !important;}
.monsterLargeBox .head p {color: #666666 !important;}
.monsterLargeBox li {color: #666666 !important;}
.monsterLargeBox li.divider {border-top-color: #A687C3 !important;}
.monsterLargeBox li a {color: #000000 !important;}
.monsterLargeBox li .timestamp {color: #000000 !important;}
.pushListInternal.monsterPush {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(158,110,202), rgb(184,149,216)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.pushListInternal.monsterPush .location {color: #666666 !important;}
.monsterHeadPush img {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.socialGroups h2 {color: #959595 !important;}
.socialGroups h2 a {color: #959595 !important;}
.socialGroups div.error {background-color: #DD812E !important;}
.sidemenu ul.following {color: #959595 !important;}
.profileHeadLeft {color: #959595 !important;}
.profileHeadLeft .head .name h1 {color: #959595 !important;}
.profileHeadLeft .head .name h1 a {color: #959595 !important;}
.profileHeadRight {color: #959595 !important;}
#feed .profile {color: #FFFFFF !important;}
#feed .date {color: #E17820 !important;}
#feed .wallTopic .expand {background-color: #2E2C28 !important;}
#feed .wallTopic .body {background-color: #2E2C28 !important;}
#TB_window {color: #CCCCCC !important;}
#TB_secondLine {color: #999999 !important;}
#TB_window a {color: #6BA5E0 !important;}
.TB_overlayBG {background-color: #FFFFFF !important;}
#TB_window {color: #FFFFFF !important;background-color: #000000 !important;}
#TB_title {background-color: #171717 !important;}
#TB_load {background-color: #000000 !important;}
#TB_HideSelect {background-color: #000000 !important;}
.tfoot .smallfont {color: #000000 !important;}
.subforums {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.lastpostby .time {color: #FF903E !important;}
.threads {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.displayoptions {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.forum_post {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.forum_post .forum_post_profile .details {color: #79756C !important;}
.forum_post_edited {color: #939393 !important;}
#quickreply .editor_right {color: #959595 !important;}
#quickreply textarea {border-top-color: #4C4E54 !important;border-left-color: #191D24 !important;border-right-color: #191D24 !important;border-bottom-color: #191D24 !important;background-color: #080808 !important;}
.forum_author legend {color: #FFFFFF !important;}
.forum_toolbar {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.thread_foot {border-top-color: #1E1E1E !important;}
.forum_jump {color: #959595 !important;}
.forum_jump select {border-top-color: #4C4E54 !important;border-right-color: #4C4E54 !important;border-bottom-color: #4C4E54 !important;border-left-color: #4C4E54 !important;}
.sidemenu .alt1 a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .alt2 a {color: #6BA5E0 !important;}
#pjlink_menu p.hint {color: #959595 !important;}
#pjlink_menu .menu {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
#pjlink_menu .menu li a {color: #6BA5E0 !important;}
#prisjaktTables .products .pjInner, #prisjaktTables .topics .pjInner {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
#prisjaktTables .forum_toolbar {border-bottom-color: #59554C !important;}
#prisjaktTables span.cat {color: #959595 !important;}
.firstPostAd {background-color: #404040 !important;}
.page {background-color: #000000 !important;color: #FFFFFF !important;}
.tborder {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;background-color: #2E2C28 !important;color: #FFFFFF !important;}
.tcat {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(181,177,171), rgb(208,207,204) 60%, rgb(206,205,201)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.tcat a:link, .tcat_alink, .tcat a:visited, .tcat_avisited, .tcat a:active, .tcat_ahover {color: #000000 !important;}
.tcat a:hover {color: #000000 !important;}
.thead {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,130,38), rgb(255,157,78)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.forum_post .thead {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(111,109,104), rgb(130,128,123) 60%, rgb(140,138,133)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.forum_post.isTS .thead, .forum_post.isLiked .thead {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,130,38), rgb(255,153,64) 60%, rgb(255,157,77)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.thead A:link {color: #000000 !important;}
.thead_alink {color: #000000 !important;}
.thead A:visited {color: #000000 !important;}
.thead_avisited {color: #000000 !important;}
.tfoot {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(181,177,171), rgb(208,207,204) 60%, rgb(206,205,201)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.tfoot A:link {color: #000000 !important;}
.tfoot_alink {color: #000000 !important;}
.tfoot A:visited {color: #000000 !important;}
.tfoot_avisited {color: #000000 !important;}
.tfoot A:hover {color: #000000 !important;}
.tfoot A:active {color: #000000 !important;}
.tfoot_ahover {color: #000000 !important;}
.alt1 {background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;}
.alt1Active {background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;}
td.alt1 {border-bottom-color: #2E2C28 !important;}
.alt1Active {border-bottom-color: #2E2C28 !important;}
.alt2 {background-color: #2E2C28 !important;color: #FFFFFF !important;}
.alt2Active {background-color: #2E2C28 !important;color: #FFFFFF !important;}
td.alt2 {border-bottom-color: #1F1D18 !important;}
.alt2Active {border-bottom-color: #1F1D18 !important;}
.inlinemod {background-color: #333300 !important;color: #FFFFFF !important;}
.wysiwyg {background-color: #00000A !important;color: #FFFFFF !important;}
.wysiwyg A:link {color: #6BA5E0 !important;}
.wysiwyg_alink {color: #6BA5E0 !important;}
.wysiwyg A:visited {color: #6BA5E0 !important;}
.wysiwyg_avisited {color: #6BA5E0 !important;}
.time {color: #FF903E !important;}
.panelsurround {background-color: #1F1D18 !important;}
legend {color: #FFFFFF !important;}
.vbmenu_control {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(181,177,171), rgb(208,207,204) 60%, rgb(206,205,201)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.vbmenu_control a {border-left-color: #A09E9A !important;}
#threadslist .vbmenu_control {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,130,38), rgb(255,157,78)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.vbmenu_control A:link {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control_alink {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control A:visited {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control_avisited {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control A:hover {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control A:active {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control_ahover {color: #000000 !important;}
.vbmenu_popup {border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;}
.vbmenu_option {background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;}
.vbmenu_option A:link {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option_alink {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option A:visited {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option_avisited {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option A:hover {color: #000000 !important;}
.vbmenu_option A:active {color: #000000 !important;}
.vbmenu_option_ahover {color: #000000 !important;}
.shade {color: #888888 !important;}
A.shade:link {color: #888888 !important;}
A.shade:visited {color: #888888 !important;}
.tcat .shade {color: #222222 !important;}
.thead .shade {color: #222222 !important;}
.tfoot .shade {color: #222222 !important;}
.bbquote {background-color: #2E2C28 !important;}
.bbquote .bbquote {border-left-color: #1F1D18 !important;}
.bbccode {border-top-color: #2E2C28 !important;border-right-color: #2E2C28 !important;border-bottom-color: #2E2C28 !important;border-left-color: #2E2C28 !important;}

}

Dold text

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/swec_dark-660.jpg

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Hade varit underbart!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt behändigt! Vore bra med ett dagsläge (vitt) och ett nattläge (svart) som man kanske bara kan klicka i längst upp till höger så som man kan klicka i "större text" på vissa hemsidor.

Dock har jag ett till förslag... Som någon ovan nämnde att Flashback hade. Att man kan logga in på sitt konto och ändra själv så att hemsidan alltid är svart eller svag blå eller vad man nu önskar kanske till och med ha ett foto eller något som bakgrund? I Chrome kan man ju välja Teman (en bild som visas när man trycker i "Ny Flik" så kommer det upp en bild längst bak sedan massa ikoner och "Sök på Google" mm) kanske kan vara en idé?

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

ja tack!

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Sådär, då hade man knaprat ihop en .css

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document domain(sweclockers.com){
input, textarea, select {color: #FFFFFF;background-color: #000000;border-color: #37332B;-moz-appearance: none !important;}
body {color: #D7D7D7 !important;background-color: #000000 !important;}
a, span.link {color: #6BA5E0 !important;}
a:link {color: #6BA5E0 !important;}
a:visited {color: #6BA5E0 !important;}
a:hover, a:active {color: #6BA5E0 !important;}
h1 {color: #959595 !important;}
h5, h6 {color: #959595 !important;}
input[type="text"], input[type="password"], input.input, input.bginput {color: #D7D7D7 !important;background-color: #060606 !important;border-top-color: #3F3F3D !important;border-right-color: #3F3F3D !important;border-bottom-color: #3F3F3D !important;border-left-color: #3F3F3D !important;}
input[type="text"]:focus, input[type="password"]:focus, input.input:focus, input.bginput:focus {background-color: #000000 !important;}
#vB_Editor_QR_textarea.enabled, div.statictext, textarea {color: #D7D7D7 !important;background-color: #060606 !important;border-top-color: #3F3F3D !important;border-right-color: #3F3F3D !important;border-bottom-color: #3F3F3D !important;border-left-color: #3F3F3D !important;}
#vB_Editor_QR_textarea.enabled:focus, textarea:focus {background-color: #000000 !important;}
textarea[disabled="disabled"] {background-color: #0F0F0F !important;color: #666666 !important;}
select {border-top-color: #3F3F3D !important;border-right-color: #3F3F3D !important;border-bottom-color: #3F3F3D !important;border-left-color: #3F3F3D !important;color: #D7D7D7 !important;background-color: #060606 !important;}
select:focus {background-color: #000000 !important;}
input.text[disabled="disabled"], input[disabled="disabled"], select[disabled="disabled"], textarea[disabled="disabled"] #vB_Editor_QR_textarea {background-color: #0F0F0F !important;}
div.input.icon input:focus, input.icon:focus {background-color: #000000 !important;}
div.input.icon.search input, input.icon.search {background-color: #000000 !important;}
div.input.icon.funnel input, input.icon.funnel {background-color: #000000 !important;}
.button {color: #BCBCBC !important;border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;}
a.button, a.buttonReport, a.buttonQuote, a.buttonQuoteSelected {color: #BCBCBC !important;}
.button.disabled, .button[disabled="disabled"] {color: #777777 !important;border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(48,47,45), rgb(63,62,60)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.postbitctrl .button, .postbitctrl .buttonReport, .postbitctrl .buttonQuote, .postbitctrl .buttonQuoteSelected {border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;}
.buttonReport {background-color: #3F3D39 !important;}
.buttonQuote {background-color: #3F3D39 !important;}
.buttonQuoteSelected, .buttonQuoteSelected:hover {color: #BCBCBC !important;background-color: #3F3D39 !important;}
.button {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(45,43,38), rgb(76,74,69)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.button:hover {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(35,34,30), rgb(59,58,54)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.form .field p.hint, form .field p.hint {color: #959595 !important;}
fieldset {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
fieldset legend {color: #959595 !important;}
.fieldset {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.fieldset legend {color: #959595 !important;}
.fieldsetRev {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.fieldsetRev legend {color: #959595 !important;}
div.error {border-top-color: #FF9A46 !important;border-right-color: #FF9A46 !important;border-bottom-color: #FF9A46 !important;border-left-color: #FF9A46 !important;background-color: #DD812E !important;color: #000000 !important;}
#infobar {background-color: #3D3D3B !important;}
#infobar p {background-color: #1E1E00 !important;border-bottom-color: #737272 !important;}
.layout-center .maincontent, .layout-center .social.grey {border-left-color: #3E3A32 !important;}
#head {color: #959595 !important;background-color: #3D3D3B !important;}
#head .head_main {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(10,9,8), rgb(22,22,20) 98%, rgb(41,40,39)) !important;background-repeat: repeat !important;border-bottom-color: #5A5A5A !important;}
#head .head_main .ticker span, #head .head_main .ticker a {color: #959595 !important;}
#head .head_main .ticker a.date, #head .head_main .ticker span.date a {color: #E17820 !important;}
#head .head_main .ticker .date {color: #E17820 !important;}
#head .head_main h5 {color: #959595 !important;}
#head .head_main h5 a {color: #959595 !important;}
#head .head_main div.search {border-left-color: #1E1E1E !important;}
#head .profile {border-left-color: #1E1E1E !important;}
#head .profile .profile_links a {color: #959595 !important;}
#head .menuShadow {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(61,61,59), rgb(61,61,59) 65%, rgb(73,73,71) 90%, rgb(90,90,89)) !important;background-repeat: repeat !important;border-bottom-color: #656565 !important;}
#head .menu li {background-color: #202020 !important;border-top-color: #5A5A5A !important;border-left-color: #5A5A5A !important;border-right-color: #5A5A5A !important;}
#head .menu li:hover {background-color: #131313 !important;}
#head .menu li a {color: #B2B1AE !important;}
#head .menu li.current {background-color: #0A0908 !important;}
#head .menu li.current a {color: #D2D1CC !important;}
#head #submenu ul li {background-color: #23211A !important;border-top-color: #5A5A5A !important;border-left-color: #5A5A5A !important;border-right-color: #5A5A5A !important;}
#head #submenu ul li:hover {background-color: #15140F !important;}
#head #submenu li a {color: #898681 !important;}
#head #submenu li.current, #head #submenu li.current:hover {background-color: #000000 !important;}
#head #submenu li.current a {color: #D2D1CC !important;}
#siteSearch {background-color: #000000 !important;}
#siteSearchContainer div.border {background-color: #1E1E1E !important;}
#siteSearchContainer h6 {background-color: #0D0C0B !important;}
#siteSearchContainer .columns.bottom h6 {background-color: #11100F !important;}
#siteSearchContainer a.more {background-color: #080808 !important;}
#siteSearchContainer h4 a {color: #6BA5E0 !important;}
#siteSearchContainer p.date {color: #959595 !important;}
#footer {border-top-color: #6A6A68 !important;}
#footer .top {color: #959595 !important;background-color: #2A2927 !important;border-top-color: #474645 !important;}
#footer .top .block {border-right-color: #616160 !important;}
#footer .top ul a {color: #6BA5E0 !important;}
#footer .top ul a:before {color: #6BA5E0 !important;}
#footer .top ul.feeds a {color: #FF903E !important;}
#footer .bottom {background-color: #DEDEDD !important;color: #000000 !important;}
#footer .bottom a {color: #000000 !important;}
.header {color: #959595 !important;}
.header .preamble {color: #959595 !important;}
.header .content .column.divider {border-right-color: #1E1E1E !important;}
.header .content .column.last.divider {border-left-color: #1E1E1E !important;}
.header h1 {color: #959595 !important;}
.header h1 a {color: #959595 !important;}
.header h1 span.cat {color: #272727 !important;}
.gallery .header p a {color: #959595 !important;}
.header .subheading {color: #959595 !important;}
.header dl {color: #959595 !important;}
.header .vote .rating {color: #272727 !important;}
.sidemenu p {color: #959595 !important;}
.breadcrumb_last {color: #959595 !important;}
.list_control .select a {color: #6BA5E0 !important;}
.list_control .select a.current {color: #959595 !important;background-color: #1F1D19 !important;}
.list_control .pages span.info {color: #959595 !important;}
.list_control .pages a, .list_control .pages span {color: #6BA5E0 !important;}
.list_control .pages a:hover, .list_control .pages span:hover {background-color: #6BA5E0 !important;color: #000000 !important;}
.list_control .pages a.current, .list_control .pages span.current {color: #959595 !important;background-color: #1F1D19 !important;}
.maincontent .list_control .pages .current {background-color: #2E2C28 !important;}
.list_control .steps span.info {color: #959595 !important;}
.list_control .steps a, .list_control .steps span {color: #6BA5E0 !important;}
.list_control .steps a:hover {background-color: #6BA5E0 !important;color: #000000 !important;}
.list_control .steps a.current, .list_control .steps span.current {color: #959595 !important;background-color: #1F1D19 !important;}
.maincontent .list_control .steps .current {background-color: #2E2C28 !important;}
.list_control .steps .disabled {color: #959595 !important;}
.list_control .sort a {color: #6BA5E0 !important;border-left-color: #1C1C1C !important;border-right-color: #090909 !important;}
.list_control .sort a.current span {color: #959595 !important;}
.maincontent .list_control .sort .current.asc span {background-color: #2E2C28 !important;}
.maincontent .list_control .sort .current.desc span {background-color: #2E2C28 !important;}
.list_control .sort .current.asc span {background-color: #1F1D19 !important;}
.list_control .sort .current.desc span {background-color: #1F1D19 !important;}
.list_control .sort a:hover span {background-color: #6BA5E0 !important;color: #000000 !important;}
.list_control .sort a.current:hover span {color: #959595 !important;}
.list_control a.button {color: #BCBCBC !important;border-top-color: #575655 !important;border-right-color: #575655 !important;border-bottom-color: #575655 !important;border-left-color: #575655 !important;}
.list_control a.button {background-color: #3F3D39 !important;}
.pushListInternal {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(193,190,185), rgb(222,222,221)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.pushListInternal .head h5 {color: #000000 !important;}
.pushListInternal .inner .head p {color: #666666 !important;}
.pushListInternal .inner .body h6 {color: #000000 !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li a {color: #141414 !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li .when {color: #141414 !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li .comments {color: #FF8D2D !important;}
.pushListInternal .inner .body ul li.divider {background-color: #C2C0BC !important;}
.pushListInternal .nyhetstips a {color: #141414 !important;}
.pushListExternal .head h5 {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .head p {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body h6 {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body ul li a {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body ul li .when {color: #959595 !important;}
.pushListExternal .inner .body ul li .comments {color: #FF8D2D !important;}
.pushListSocial {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,129,37), rgb(255,158,79)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.pushListSocial .head h5, .pushListSocial .section h5 {color: #000000 !important;}
.pushListSocial .section p, .pushListSocial .head p {color: #70411D !important;}
.pushListSocial .body h6 {color: #000000 !important;}
.pushListSocial .body ul li a {color: #141414 !important;}
.social {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,129,37), rgb(255,158,79)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.social .body h5 {color: #000000 !important;}
.social .body h6 {color: #000000 !important;}
.social.grey {background-color: #1F1D18 !important;border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.social.with-portrait .frame td.portrait {border-left-color: #A1693C !important;border-bottom-color: #A1693C !important;}
.social.with-portrait .frame td.portrait.no-border .portrait {border-left-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
.social.grey.with-portrait .frame td.portrait {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.social.grey .portrait .portraitinner div.name {color: #FFFFFF !important;}
.social div.portrait div.name {color: #000000 !important;}
.social .bbcode {color: #000000 !important;}
.social.grey .bbcode {color: #FFFFFF !important;}
.social .bbcode .bbstress {color: #5C361A !important;}
div.alertBox {border-top-color: #FF9A46 !important;border-right-color: #FF9A46 !important;border-bottom-color: #FF9A46 !important;border-left-color: #FF9A46 !important;background-color: #DD812E !important;color: #000000 !important;}
div.alertBox a {color: #000000 !important;}
#newsLatest {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(193,190,185), rgb(222,222,221)) !important;background-repeat: repeat !important;}
#newsLatest p {color: #666666 !important;}
#newsLatest h5 {color: #000000 !important;}
#newsLatest h6 {color: #000000 !important;}
#newsLatest a {color: #000000 !important;}
#newsLatest .comments {color: #FF8D2D !important;}
#newsLatest li.divider {border-top-color: #C2C0BC !important;}
#newsLatest li.section {border-bottom-color: #C2C0BC !important;}
.newsLatest p {color: #666666 !important;}
.maincontent {background-color: #1F1D18 !important;border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
h2.pagetitle {color: #959595 !important;}
.contentfooter {border-top-color: #2F2F2F !important;}
.maincontent h1 {color: #959595 !important;}
.dialogFixed .inner {background-color: #000000 !important;border-top-color: #747474 !important;border-right-color: #747474 !important;border-bottom-color: #747474 !important;border-left-color: #747474 !important;}
.dialogFixed .overlay {background-color: #191919 !important;}
.dialogFixed .loader {background-color: #000000 !important;}
#signin .inner {background-color: #000000 !important;}
#signin .bottom {border-top-color: #1C1C1C !important;}
.gallerythumb {color: #959595 !important;}
.gallerythumb a {color: #959595 !important;}
.gallerythumb h3 {color: #959595 !important;}
.gallerythumb .rating {color: #272727 !important;}
.contactinfo {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.contactinfo h1 {color: #FFFFFF !important;}
ul.toolbar li div {border-top-color: #1F1D18 !important;border-right-color: #1F1D18 !important;border-bottom-color: #1F1D18 !important;border-left-color: #1F1D18 !important;}
ul.toolbar li:hover div {background-color: #11223E !important;border-top-color: #3A73CE !important;border-right-color: #3A73CE !important;border-bottom-color: #3A73CE !important;border-left-color: #3A73CE !important;}
#leeads-adblock {color: #959595 !important;background-color: #000000 !important;}
#leeads-ad-container #leeads-adblock.b2, #leeads-ad-container #leeads-adblock.b3, #leeads-ad-container #leeads-adblock.b4 {border-top-color: #323232 !important;}
#leeads-adblock #leeads-adblock-title {color: #6BA5E0 !important;}
#leeads-adblock #leeads-adblock-link {color: #6BA5E0 !important;}
.maincontent .bbcode .bbimage img {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
#news .article {border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
#news .article .comments {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(111,109,104), rgb(141,139,134)) !important;background-repeat: repeat !important;border-top-color: #8D8B86 !important;border-bottom-color: #8D8B86 !important;border-left-color: #8D8B86 !important;}
#news .article .comments.hot {border-top-color: #F18E39 !important;border-right-color: #F18E39 !important;border-bottom-color: #F18E39 !important;border-left-color: #F18E39 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(213,110,24), rgb(241,142,57)) !important;background-repeat: repeat !important;}
#news .article h1 a, #news .article h2 a {color: #FF903E !important;}
#news .article .detail li {color: #FF903E !important;}
#news .article .detail .cat a {color: #FF903E !important;}
#news .article .preamble a {color: #D7D7D7 !important;}
#news .article .preamble a.readmore {color: #6BA5E0 !important;}
#news .subheading h4 {color: #959595 !important;}
#news .related li {color: #6BA5E0 !important;}
#news .related a {color: #6BA5E0 !important;}
#carousell .slider .slide .front {background-color: #FFFFFF !important;}
#carousell .slider .slide .front h3 {color: #000000 !important;}
#carousell .slider .slide .front h3 a {color: #000000 !important;}
#carousell .slider .slide .front .cat {color: #000000 !important;}
#carousell .slider .slide .front .date {color: #666666 !important;}
.sidemenu .push h3 a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .push .bblink {color: #959595 !important;}
.sidemenu .push .readmore {color: #6BA5E0 !important;}
#news div.ad480x240, #news div.ad468x360, #articleIndex div.ad468x360 {border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
div.bbcode h2 {color: #959595 !important;}
div.bbcode h3 {color: #D7D7D7 !important;}
div.bbcode .bbwarning {background-color: #110000 !important;}
div.bbcode .bbhighlight {background-color: #454100 !important;}
.bberror {border-top-color: #53514C !important;border-right-color: #53514C !important;border-bottom-color: #53514C !important;border-left-color: #53514C !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageCaption a {color: #6BA5E0 !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageInner .bbImageCaption .bbImageCaptionInner {color: #000000 !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageInner .bbImageCaption .bbImageCaptionInner .caption .fold {background-color: #FFFFFF !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageInner .bbImageCaption .bbImageCaptionInner .toggle {background-color: #FFFFFF !important;}
div.bbcode .bbimage .bbImageCaption a {color: #000000 !important;}
div.bbcode.bbarticle .bbimage img {border-top-color: #191919 !important;border-right-color: #191919 !important;border-bottom-color: #191919 !important;border-left-color: #191919 !important;}
div.bbcode .bbtable tbody {border-bottom-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable td, div.bbcode .bbtable th {border-top-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable tr th.last, div.bbcode .bbtable tr td.last {border-right-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable tr td.first {border-left-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable th {background-color: #2E2C28 !important;border-left-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbtable thead th {color: #000000 !important;background-color: #DEDEDD !important;}
div.bbcode .bbtable thead th.first {border-left-color: #59554C !important;}
div.bbcode .bbpastebin ol {background-color: #080808 !important;}
div.bbcode .bbpastebin li {border-left-color: #1C81A8 !important;}
div.bbcode .bbstress {color: #6C6558 !important;}
div.bbslideshow .control li.next, div.bbslideshow .control li.prev {color: #6BA5E0 !important;}
li.bbslide .bbimage img {border-top-color: #53514C !important;border-right-color: #53514C !important;border-bottom-color: #53514C !important;border-left-color: #53514C !important;}
.bbpoll .votes {color: #959595 !important;}
.bbArticleList .bbArticleListItem a.comments {color: #FF903E !important;}
.bbExpanderHeader {color: #D7D7D7 !important;border-bottom-color: #53514C !important;}
.bbExpanderFade {background-image: -moz-linear-gradient(rgba(31,29,24,0) 0pt, rgba(31,29,24,0.5) 25%, rgb(31,29,24) 100%) !important;}
.bbExpanderFooter {color: #666666 !important;border-top-color: #53514C !important;}
div.bbcode .bbimage.border img {border-top-color: #191919 !important;border-right-color: #191919 !important;border-bottom-color: #191919 !important;border-left-color: #191919 !important;}
.toolbar ul {background-color: #000000 !important;border-top-color: #191919 !important;border-right-color: #191919 !important;border-bottom-color: #191919 !important;border-left-color: #191919 !important;}
div.bbspoilerframe {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;background-color: #2E2C28 !important;}
.vbquote {background-color: #2E2C28 !important;}
div.bbprisjakt h5 {border-bottom-color: #4D4B48 !important;}
div.bbprisjakt h5 a {color: #959595 !important;}
div.bbprisjakt td.reseller {border-right-color: #4D4B48 !important;}
div.bbprisjakt td.reseller a {color: #D7D7D7 !important;}
div.bbprisjakt p.prisjakt a {color: #959595 !important;}
.pj_banner a:link {color: #FFFFFF !important;}
.pj_banner a:visited {color: #FFFFFF !important;}
.pj_banner a:active {color: #FFFFFF !important;}
.pj_banner a:hover {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_row {border-top-color: #000000 !important;border-right-color: #000000 !important;border-bottom-color: #000000 !important;border-left-color: #000000 !important;}
.pj_box, .pj_box_butik, .pj_box_omdome, .pj_box_pris, .pj_box_lager, .pj_box_mervarde, .pj_box_prislink {color: #FFFFFF !important;}
.pj_cell, .pj_cell_butik, .pj_cell_omdome, .pj_cell_pris, .pj_cell_ink_frakt, .pj_cell_lager, .pj_cell_mervarde, .pj_cell_prislink {color: #FFFFFF !important;}
.pj_cell_r {color: #FFFFFF !important;}
.pj_cell_c {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_rubrik, .pj_box_rubrik_svag, .pj_box_se_alla, .pj_box_powered_by {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_pris, .pj_cell_pris {color: #FF9A4F !important;}
.pj_box_mervarde, .pj_cell_mervarde {color: #999999 !important;}
.pj_box_lager {color: #999999 !important;}
.pj_cell_ink_frakt, .pj_cell_lager {color: #999999 !important;}
div.pj_box_rubrik {color: #FFFFFF !important;}
.pj_box_rubrik_svag {color: #999999 !important;}
.pj_box_rubrik_svag a {color: #999999 !important;}
.pj_box_powered_by a {color: #999999 !important;}
.pj_box_powered_by2 a {color: #000000 !important;}
.pj_box_header {background-color: #FF5B35 !important;color: #000000 !important;}
.pj_box_header2 {background-color: #FF5B35 !important;color: #000000 !important;}
.pj_box_header3 {color: #000000 !important;background-color: #C92525 !important;border-top-color: #C92525 !important;border-right-color: #C92525 !important;border-bottom-color: #C92525 !important;border-left-color: #C92525 !important;}
.pj_box_header a {color: #000000 !important;}
.pj_kolumnrubrik {color: #6666A1 !important;background-color: #101018 !important;border-bottom-color: #383946 !important;}
.pj_normaltext {color: #AAAAAA !important;}
.pj_stapelrod {background-color: #881912 !important;color: #FF9A4F !important;border-top-color: #BFBCB7 !important;border-right-color: #BFBCB7 !important;border-bottom-color: #BFBCB7 !important;border-left-color: #BFBCB7 !important;}
.pj_stapelaxel {background-color: #625C54 !important;}
.pj_pris {color: #FF9A4F !important;}
.pjspan a {color: #FF9A4F !important;}
.header.article .banner {color: #FFFFFF !important;}
.header.article h1 {color: #FF903E !important;}
.header.article .subheading li {color: #FF903E !important;}
.header.article .preamble {color: #FFFFFF !important;}
#articleNavi h5 {color: #959595 !important;}
#articleNavi .n {color: #959595 !important;}
#articleNavi .ol .item {color: #959595 !important;}
#articleNavi h6.current a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .author a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .products li {color: #959595 !important;}
.sidemenu .related ul.article h6 a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .related .article li {color: #959595 !important;}
#articleComments .first a {color: #000000 !important;}
#articleComments .timestamp {color: #000000 !important;}
#articleComments .readmore a {color: #000000 !important;}
#articleIndex .articleItem {border-bottom-color: #59564D !important;}
#articleIndex .articleItem .bbimage {border-top-color: #59564D !important;border-right-color: #59564D !important;border-bottom-color: #59564D !important;border-left-color: #59564D !important;}
#articleIndex .articleItem .comments {color: #FF903E !important;}
#articleBody .contestQuestions h5 {color: #959595 !important;}
.articleMost ul {border-bottom-color: #3E3A32 !important;}
.articleMost .comments {color: #FF8D2D !important;}
.uploadqueue {border-top-color: #2F2F2F !important;border-right-color: #2F2F2F !important;border-left-color: #2F2F2F !important;background-color: #000000 !important;}
.uploadqueue .item {border-bottom-color: #2F2F2F !important;}
.uploadqueue .item div.bar div {background-color: #000000 !important;}
.uploadstatus {border-right-color: #2F2F2F !important;border-bottom-color: #2F2F2F !important;border-left-color: #2F2F2F !important;background-color: #000000 !important;}
.gallery .main h5 {color: #959595 !important;}
.gallery .image {border-bottom-color: #2F2F2F !important;}
.imagebox .imageboxInner .imageboxCaption {background-color: #C9C9C9 !important;color: #000000 !important;}
.imagebox .imageboxCaption a {color: #6BA5E0 !important;}
.imagebox .imageboxInner .imageboxCaption .imageboxCaptionInner {color: #000000 !important;}
.imagebox img {border-top-color: #C9C9C9 !important;border-right-color: #C9C9C9 !important;border-bottom-color: #C9C9C9 !important;border-left-color: #C9C9C9 !important;}
h5 {color: #959595 !important;}
p.byline {color: #959595 !important;}
.gallerygrid a.more {color: #6BA5E0 !important;}
#galleriesBorder {background-color: #2D2D2D !important;}
#nyast {border-right-color: #0D0D0D !important;}
#bubblare {border-left-color: #2B2B2B !important;}
#heta {border-bottom-color: #2D2D2D !important;}
#heta span {color: #FF903E !important;}
#imageorder .thumb {background-color: #C9C9C9 !important;border-top-color: #C9C9C9 !important;border-right-color: #C9C9C9 !important;border-bottom-color: #C9C9C9 !important;border-left-color: #C9C9C9 !important;}
#imageorder .thumb .delete {color: #000000 !important;}
#imageorder .thumb .move {color: #000000 !important;}
.gallery .newcomment .notice {color: #959595 !important;}
.threadbits .comments {color: #FF903E !important;}
.marketGallery .marketImage img {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
#pj_prodkopplingar {background-color: #363229 !important;border-top-color: #625C54 !important;border-right-color: #625C54 !important;border-bottom-color: #625C54 !important;border-left-color: #625C54 !important;}
#addprodform1 {background-color: #2F2B22 !important;border-top-color: #625C54 !important;border-right-color: #625C54 !important;border-bottom-color: #625C54 !important;border-left-color: #625C54 !important;}
#pj_prodkopplingar .popup {background-color: #070600 !important;color: #C5B289 !important;border-top-color: #4C412A !important;border-right-color: #4C412A !important;border-bottom-color: #4C412A !important;border-left-color: #4C412A !important;}
#pj_prodkopplingar .popup_uc {background-color: #070600 !important;color: #C5B289 !important;border-top-color: #4C412A !important;border-right-color: #4C412A !important;border-bottom-color: #4C412A !important;border-left-color: #4C412A !important;}
#pj_prodkopplingar .boxrubrik {color: #FF9D38 !important;}
#pj_prodkopplingar .text_svag {color: #79746D !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny {background-color: #1C1914 !important;color: #FFFFFF !important;border-top-color: #625C54 !important;border-right-color: #625C54 !important;border-bottom-color: #625C54 !important;border-left-color: #625C54 !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:link {color: #BBBBBB !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:visited {color: #BBBBBB !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:active {color: #FFFFFF !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_popupmeny a:hover {color: #FFFFFF !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_menuitem, #pj_prodkopplingar .combo_menuitem td {color: #BBBBBB !important;background-color: #1C1914 !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_menuitem_active, #pj_prodkopplingar .combo_menuitem_active td {color: #FFFFFF !important;background-color: #000000 !important;}
#pj_prodkopplingar .combo_menuitem_disabled, #pj_prodkopplingar .combo_menuitem_disabled td {color: #1C1914 !important;}
.monsterLargeBox {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(158,110,202), rgb(184,149,216)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.monsterLargeBox .head h5 {color: #000000 !important;}
.monsterLargeBox .head p {color: #666666 !important;}
.monsterLargeBox li {color: #666666 !important;}
.monsterLargeBox li.divider {border-top-color: #A687C3 !important;}
.monsterLargeBox li a {color: #000000 !important;}
.monsterLargeBox li .timestamp {color: #000000 !important;}
.pushListInternal.monsterPush {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(158,110,202), rgb(184,149,216)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.pushListInternal.monsterPush .location {color: #666666 !important;}
.monsterHeadPush img {border-top-color: #3E3A32 !important;border-right-color: #3E3A32 !important;border-bottom-color: #3E3A32 !important;border-left-color: #3E3A32 !important;}
.socialGroups h2 {color: #959595 !important;}
.socialGroups h2 a {color: #959595 !important;}
.socialGroups div.error {background-color: #DD812E !important;}
.sidemenu ul.following {color: #959595 !important;}
.profileHeadLeft {color: #959595 !important;}
.profileHeadLeft .head .name h1 {color: #959595 !important;}
.profileHeadLeft .head .name h1 a {color: #959595 !important;}
.profileHeadRight {color: #959595 !important;}
#feed .profile {color: #FFFFFF !important;}
#feed .date {color: #E17820 !important;}
#feed .wallTopic .expand {background-color: #2E2C28 !important;}
#feed .wallTopic .body {background-color: #2E2C28 !important;}
#TB_window {color: #CCCCCC !important;}
#TB_secondLine {color: #999999 !important;}
#TB_window a {color: #6BA5E0 !important;}
.TB_overlayBG {background-color: #FFFFFF !important;}
#TB_window {color: #FFFFFF !important;background-color: #000000 !important;}
#TB_title {background-color: #171717 !important;}
#TB_load {background-color: #000000 !important;}
#TB_HideSelect {background-color: #000000 !important;}
.tfoot .smallfont {color: #000000 !important;}
.subforums {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.lastpostby .time {color: #FF903E !important;}
.threads {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.displayoptions {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.forum_post {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.forum_post .forum_post_profile .details {color: #79756C !important;}
.forum_post_edited {color: #939393 !important;}
#quickreply .editor_right {color: #959595 !important;}
#quickreply textarea {border-top-color: #4C4E54 !important;border-left-color: #191D24 !important;border-right-color: #191D24 !important;border-bottom-color: #191D24 !important;background-color: #080808 !important;}
.forum_author legend {color: #FFFFFF !important;}
.forum_toolbar {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
.thread_foot {border-top-color: #1E1E1E !important;}
.forum_jump {color: #959595 !important;}
.forum_jump select {border-top-color: #4C4E54 !important;border-right-color: #4C4E54 !important;border-bottom-color: #4C4E54 !important;border-left-color: #4C4E54 !important;}
.sidemenu .alt1 a {color: #959595 !important;}
.sidemenu .alt2 a {color: #6BA5E0 !important;}
#pjlink_menu p.hint {color: #959595 !important;}
#pjlink_menu .menu {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
#pjlink_menu .menu li a {color: #6BA5E0 !important;}
#prisjaktTables .products .pjInner, #prisjaktTables .topics .pjInner {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;}
#prisjaktTables .forum_toolbar {border-bottom-color: #59554C !important;}
#prisjaktTables span.cat {color: #959595 !important;}
.firstPostAd {background-color: #404040 !important;}
.page {background-color: #000000 !important;color: #FFFFFF !important;}
.tborder {border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;background-color: #2E2C28 !important;color: #FFFFFF !important;}
.tcat {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(181,177,171), rgb(208,207,204) 60%, rgb(206,205,201)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.tcat a:link, .tcat_alink, .tcat a:visited, .tcat_avisited, .tcat a:active, .tcat_ahover {color: #000000 !important;}
.tcat a:hover {color: #000000 !important;}
.thead {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,130,38), rgb(255,157,78)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.forum_post .thead {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(111,109,104), rgb(130,128,123) 60%, rgb(140,138,133)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.forum_post.isTS .thead, .forum_post.isLiked .thead {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,130,38), rgb(255,153,64) 60%, rgb(255,157,77)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.thead A:link {color: #000000 !important;}
.thead_alink {color: #000000 !important;}
.thead A:visited {color: #000000 !important;}
.thead_avisited {color: #000000 !important;}
.tfoot {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(181,177,171), rgb(208,207,204) 60%, rgb(206,205,201)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.tfoot A:link {color: #000000 !important;}
.tfoot_alink {color: #000000 !important;}
.tfoot A:visited {color: #000000 !important;}
.tfoot_avisited {color: #000000 !important;}
.tfoot A:hover {color: #000000 !important;}
.tfoot A:active {color: #000000 !important;}
.tfoot_ahover {color: #000000 !important;}
.alt1 {background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;}
.alt1Active {background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;}
td.alt1 {border-bottom-color: #2E2C28 !important;}
.alt1Active {border-bottom-color: #2E2C28 !important;}
.alt2 {background-color: #2E2C28 !important;color: #FFFFFF !important;}
.alt2Active {background-color: #2E2C28 !important;color: #FFFFFF !important;}
td.alt2 {border-bottom-color: #1F1D18 !important;}
.alt2Active {border-bottom-color: #1F1D18 !important;}
.inlinemod {background-color: #333300 !important;color: #FFFFFF !important;}
.wysiwyg {background-color: #00000A !important;color: #FFFFFF !important;}
.wysiwyg A:link {color: #6BA5E0 !important;}
.wysiwyg_alink {color: #6BA5E0 !important;}
.wysiwyg A:visited {color: #6BA5E0 !important;}
.wysiwyg_avisited {color: #6BA5E0 !important;}
.time {color: #FF903E !important;}
.panelsurround {background-color: #1F1D18 !important;}
legend {color: #FFFFFF !important;}
.vbmenu_control {color: #000000 !important;background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(181,177,171), rgb(208,207,204) 60%, rgb(206,205,201)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.vbmenu_control a {border-left-color: #A09E9A !important;}
#threadslist .vbmenu_control {background-image: -moz-linear-gradient(center top , rgb(240,130,38), rgb(255,157,78)) !important;background-repeat: repeat !important;}
.vbmenu_control A:link {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control_alink {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control A:visited {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control_avisited {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control A:hover {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control A:active {color: #000000 !important;}
.vbmenu_control_ahover {color: #000000 !important;}
.vbmenu_popup {border-bottom-color: #59554C !important;border-left-color: #59554C !important;background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;border-top-color: #59554C !important;border-right-color: #59554C !important;}
.vbmenu_option {background-color: #1F1D18 !important;color: #FFFFFF !important;}
.vbmenu_option A:link {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option_alink {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option A:visited {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option_avisited {color: #6BA5E0 !important;}
.vbmenu_option A:hover {color: #000000 !important;}
.vbmenu_option A:active {color: #000000 !important;}
.vbmenu_option_ahover {color: #000000 !important;}
.shade {color: #888888 !important;}
A.shade:link {color: #888888 !important;}
A.shade:visited {color: #888888 !important;}
.tcat .shade {color: #222222 !important;}
.thead .shade {color: #222222 !important;}
.tfoot .shade {color: #222222 !important;}
.bbquote {background-color: #2E2C28 !important;}
.bbquote .bbquote {border-left-color: #1F1D18 !important;}
.bbccode {border-top-color: #2E2C28 !important;border-right-color: #2E2C28 !important;border-bottom-color: #2E2C28 !important;border-left-color: #2E2C28 !important;}

}

Dold text

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/swec_dark-660.jpg

OMFG TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grusburk:

Undrar det samma

Me too! "Xcym: Betatestare" låter fint tkr jag ^^

Skrivet av m4gnify:

javascript: (function(){ var newSS, styles='* { background: black ! important; color: white !important } :link, :link * { color: #CCFF33 !important } :visited, :visited * { color: #551A8B !important }'; if(document.createStyleSheet) { document.createStyleSheet("javascript:'"+styles+"'"); } else { newSS=document.createElement('link'); newSS.rel='stylesheet'; newSS.href='data:text/css,'+escape(styles); document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(newSS); } } )();

Dold text

Jag kör ovanstående javascript för att mörkifiera sidor bara att klistra in i adressfältet, kan göra bokmärke för det med

verkar inte fungera att bara kopiera det... hm

hmm, luska ut det, vill ha svart!, Då jag jobbar natt och sitter här

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

efter 22.00 så ändras temat automatiskt till mörker tema fram till kl 06.00 kirra de och saken är smällnice!

Visa signatur

6500@3.2, Msi z170-A Pro, 16gb corsair 2133mhz, Asus 780gtx OC2, Corsair550w, 750evo 250gb, AsusMg248Q 144hz, g500s,