Patch 1.4.3 Samt ny säsong

Permalänk
Discokungen
Skrivet av hejkk:

Ja, om de harassar så, skaffa phoenixes för att uppehålla mutasen då. Jo, klart att de i GM har problem med skit som andra GM gör, för de är ju trots allt på samma skill-level. Och vad coolt att Fritter är master, för det är ju ingen annan.

Men det är en mycket större investering än vad zergen behöver göra, det är det som är grejen. Aja, det här leder inte direkt någonvart, men läs vad Fritter skriver i alla fall, han har rätt bra koll på det hela!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Jag tror den här killen slagit huvet på spiken angående phoenixbuffen:

Skrivet av asolarsail:

It's to deter 40+ muta balls, not make 15-20 muta pressure worthless. If zerg go /only/ mutas with no support, range 6 (that's +2, not +1) phoenixes will kill all the range 3 mutas.

Från: http://www.reddit.com/r/starcraft/comments/pjmjz/naniwas_reac...

Jag tycker Blizzard gör ett skapligt jobb med att motverka homogent spel, de flesta enheter som blivit populära att massa i någon mening har blivit nerfade, antingen direkt (ex. reaper byggtid) eller indirekt (ex. marines, barracks byggtid)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Men det är en mycket större investering än vad zergen behöver göra, det är det som är grejen. Aja, det här leder inte direkt någonvart, men läs vad Fritter skriver i alla fall, han har rätt bra koll på det hela!

Större investering? Är du helt dum eller? Phoenixes kostar 150/100 och det är ju inte direkt så att man skaffar 40st. 10st phoenixes, vilket jag tror är ett ganska bra antal för att hålla bort mutas från att harassa, kostar alltså 1500/1000 och 40 mutas 4000/4000. Och sedan är ju inte phoenixes dåliga att ha i main army vs zerg då zerg har så många mutas.

Edit: Man får ju inte heller glömma att man får lite mer map control och att man kanske kan harassa lite också som P.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av hejkk:

Större investering? Är du helt dum eller? Phoenixes kostar 150/100 och det är ju inte direkt så att man skaffar 40st. 10st phoenixes, vilket jag tror är ett ganska bra antal för att hålla bort mutas från att harassa, kostar alltså 1500/1000 och 40 mutas 4000/4000. Och sedan är ju inte phoenixes dåliga att ha i main army vs zerg då zerg har så många mutas.

Edit: Man får ju inte heller glömma att man får lite mer map control och att man kanske kan harassa lite också som P.

Du får ju gärna tänka på att zergen har större econ och en helvetes massa lings tillsammans med det, och 40 Mutas kör totalt över 10 Phoenix, hur du än gör.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Du får ju gärna tänka på att zergen har större econ och en helvetes massa lings tillsammans med det, och 40 Mutas kör totalt över 10 Phoenix, hur du än gör.

Om Z har större eco så får ju P se till att macra bättre, lol. Och nej, 40 mutas med range 3 kör inte över phoenixes med range 6. Phoenixes kan ju attackera samtidigt som de rör på sig + de är snabbare.

Edit: Lingsen dödar man ju med ground army.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av hejkk:

Om Z har större eco så får ju P se till att macra bättre, lol. Och nej, 40 mutas med range 3 kör inte över phoenixes med range 6. Phoenixes kan ju attackera samtidigt som de rör på sig + de är snabbare.

Edit: Lingsen dödar man ju med ground army.

Kul för dig att du inte har problem med Mutas då.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejkk:

Om Z har större eco så får ju P se till att macra bättre, lol. Och nej, 40 mutas med range 3 kör inte över phoenixes med range 6. Phoenixes kan ju attackera samtidigt som de rör på sig + de är snabbare.

Edit: Lingsen dödar man ju med ground army.

Handlar väl inte om att ha bra macro när zergen har otroligt mycket större ekonomi. Är som att säga "Min average unspent på två baser var bara 600!", då sköter man ju sitt macro finfint, men inte hjälper det när det är 2 baser mot 4. Visst, när det kommer upp i fjantiga nummer som 40 mutalisks så kan visst phoenixes vara bra, men de är fortfarande värdelösa mot lings.

Du kommer dessutom inte kunna döda hans markarmé utan AoE eller otroliga upgrades, vilket du inte har före 3 baser. Värt att tänka på är att zergen kommer peta all sin gas till mutaliskproduktion, som lämnar otroligt stora summor mineraler över, för mutalisks kostar 100/100, men ens gasinkomst är ju aldrig lika hög som ens mineralinkomst. Därför har man råd till oändliga antal zerglings, och tyvärr så kommer zergen med sin bättre ekonomi kunna slänga våg efter våg av lings mot din markarmé som till sist kommer dö.

Nej, för att slåss mot mutalisks gillar jag att följa denna guide som rsvp skrivit. Han uttalar sig även om phoenixes hur det fungerar i MUn såhär:

As for phoenix, although they are great against mutas in low numbers, trying to transition into phoenix if you don’t already have a stargate is too late since you will never be able to match his production. By the time you get out a decent number of phoenix he will have 20+ muta and while theoretically you can kite him forever every slight mismicro you commit will result in you losing a phoenix or 2. If you already have a stargate though from a stargate opener then it’s ok to make some phoenix to help deal with the initial harass. I would still eventually stop making phoenix if he commits to mass muta though.

Vill man gå phoenixes efter patchen på grund av uppgraderingen, så visst. Kan klart vara värt att prova för mig också även om jag är skeptisk, men innan jag ser med egna ögon att det fungerar så tror jag inte det är ett vettigt counter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritter:

Handlar väl inte om att ha bra macro när zergen har otroligt mycket större ekonomi. Är som att säga "Min average unspent på två baser var bara 600!", då sköter man ju sitt macro finfint, men inte hjälper det när det är 2 baser mot 4. Visst, när det kommer upp i fjantiga nummer som 40 mutalisks så kan visst phoenixes vara bra, men de är fortfarande värdelösa mot lings.

Du kommer dessutom inte kunna döda hans markarmé utan AoE eller otroliga upgrades, vilket du inte har före 3 baser. Värt att tänka på är att zergen kommer peta all sin gas till mutaliskproduktion, som lämnar otroligt stora summor mineraler över, för mutalisks kostar 100/100, men ens gasinkomst är ju aldrig lika hög som ens mineralinkomst. Därför har man råd till oändliga antal zerglings, och tyvärr så kommer zergen med sin bättre ekonomi kunna slänga våg efter våg av lings mot din markarmé som till sist kommer dö.

Nej, för att slåss mot mutalisks gillar jag att följa denna guide som rsvp skrivit. Han uttalar sig även om phoenixes hur det fungerar i MUn såhär:

As for phoenix, although they are great against mutas in low numbers, trying to transition into phoenix if you don’t already have a stargate is too late since you will never be able to match his production. By the time you get out a decent number of phoenix he will have 20+ muta and while theoretically you can kite him forever every slight mismicro you commit will result in you losing a phoenix or 2. If you already have a stargate though from a stargate opener then it’s ok to make some phoenix to help deal with the initial harass. I would still eventually stop making phoenix if he commits to mass muta though.

Vill man gå phoenixes efter patchen på grund av uppgraderingen, så visst. Kan klart vara värt att prova för mig också även om jag är skeptisk, men innan jag ser med egna ögon att det fungerar så tror jag inte det är ett vettigt counter.

Med att macra bättre menar jag om Z tar så många baser så får P se till att ta baser också. Och jag har aldrig sagt att phoenixes är bra mot lings, men man kör ju liksom inte bara phoenixes om man nu väljer att köra det öht. Och jag tror någon HT och phoenixes för att defenda medan man går ut med main army funkar ganska bra. Och sen archon/HT och zealot på ground funkar ganska bra. När man får ut tillräckligt många archons och HTs så suger lings.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av hejkk:

Med att macra bättre menar jag om Z tar så många baser så får P se till att ta baser också. Och jag har aldrig sagt att phoenixes är bra mot lings, men man kör ju liksom inte bara phoenixes om man nu väljer att köra det öht. Och jag tror någon HT och phoenixes för att defenda medan man går ut med main army funkar ganska bra. Och sen archon/HT och zealot på ground funkar ganska bra. När man får ut tillräckligt många archons och HTs så suger lings.

Men du kan ju inte ta baser med massa lings ute på kartan och en shitload of mutas ute. Det är ju det som är grejen.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Men du kan ju inte ta baser med massa lings ute på kartan och en shitload of mutas ute. Det är ju det som är grejen.

Det är ju exakt vad man kan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejkk:

Det är ju exakt vad man kan...

Om du scoutar rätt kan du ta en tredje, men det MÅSTE man göra innan de har över ett dussin mutalisks. Får dom upp 10-12 stycken är du fast på två, och då ligger man redan risigt till. Scoutar man rätt kan man ta en tredje, techa templar och allt är OK. Så fort man har storm kan man fortsätta expandera.

Med phoenixes kan man inte det. Du kan få en snabb tredje troooor jag (inte säker), men sen är du fast till du får storm eller blink, annars kommer du ryka på stryk av ling/muta.

Känns helt enkelt vettigare att ta en väg som man vet fungerar istället för att gå phoenixes och få massa fåniga förluster för man inte har 100% koll på dem och tappar 2 där, 3 här. Är som 1/1/1. Det går att kontra med phoenixes (lyfta tanks, skjuta banshees), men är klankigt och jobbigt på grund av marines. Är mycket enklare att gå 1-gate expand, följt av 4g robo eller 5g och krossa deras push, sen har man praktiskt taget vunnit matchen, även om man tvingas på ett dussin probe-losses.

I alla fall, som jag skrev innan; Med den nya uppgraderingen är det värt att prova på det, men känns fortfarande som fleet beacon är för högt upp på techträdet. En för stor investering och ett för sent tech. Tänker prova, men har inte hoppet uppe om att vinna några games.

Permalänk
Skrivet av vaggan:

Jag inget förtroende för blizzard längre och deras sett att balansera spel. Dom fortsätter nerfa terran i varenda patch och gör protoss bättre och lättare att spela hela tiden. Dom sitter och säger att dom fokuserar på den absoluta toppen när dom balanserar spelet vilket dom ska men ändå beslutar dom sig för att buffa phoenix som redan är hur bra som helst mot mutas med en spelare som har bra kontroll. Sen har toss även blink stalkers, cannons, hts, mao nog tillräckligt med counters till muta play.

Snipe nerfen är också helt åt helvete. Det är den enda countern terran har mot zerg lategame, nu kommer man inte ha en chans att vinna mot zerg som har massat upp broodlord/infestor på 4+ baser... Visst snipe var lite väl stark men den här nerfen är helt absurd för mycket.

Mules på gold är det enda som är bra med denna patch.

Nej fyfan alltså, blir nog att lägga ner med SC2 för tillfället...

Du säger det så bra själv. Ghosts var countern mot zerg. Inser du inte problemet? Varken Broodlords eller Ultras överlevde alls. Slaff döda och ghosts är ju knepiga att snipe:a för Z lol. Nej alltså det är bra att snipe nerfas, men kanske lite i överkant. I progames så slaktas broodlords och ultras omedelbart så fort ghosts dyker upp. GG. Något annat än en blind counter kan ju vara bra då ghosts countrade allt endgame zerg hade att erbjuda..

Visa signatur

Datorspecs: CPU: Intel 2600k 4,6GHz + Corsair H70 Mobo: Asus p8p67 Deluxe Grafik: GeForce 580+Arctic Cooling Extreme Plus RAM: 2x4 GB Vengeance Audio: Creative X-Fi Titanium + Logitech z-5500
Starcraft 2: Toss <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av vaggan:

Nästan ingen använder ens scroll buggen, jag har aldrig sett det i pro play och aldrig stött på det personligen och jag är rätt säker på att det inte hade med nerfen att göra, det skulle dom nog kunna motverka på annat sett.

Toss blir fan buffade jämt fast det är den överlägset bästa rasen just nu imo. Toss har så jävla mycket potential men blizzard låter inte spelet utvecklas innan dom släpper en buff som gör det lättare för toss spelare. Det är så jävla orättvist och jag stör mig så sjukt mycket på det. Det krävs SÅ mycket mer för terran och zerg att vinna jämfört med toss och det kommer snart att märkas i toppen att protoss kommer vinna så jävla mycket i handen på kompetenta spelare. Det märks redan nu i GSL där ytterst få protoss har blivit utslagna av andra raser.

Och nej jag är inte bronze, utan masters.

Toss har ju varit op i hur länge som helst och ändå blir dom buffade i varje patch, helt sjukt med en så stor phoenix buff!

http://imgur.com/a/hQHYS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remorse:

Toss har ju varit op i hur länge som helst och ändå blir dom buffade i varje patch, helt sjukt med en så stor phoenix buff!

http://imgur.com/a/hQHYS

Frågan är om du trollar... Vem fan investerar 300/200+upgrade cost för en till range på en Tier 1 unit? Upgraden kommer inte används överhuvudtaget...

Permalänk

Blev promotad till Silver League efter min placement match.

Köpte spelet i början av december och har inte lirat ettan så jag är ganska nöjd ändå. 89 wins krävdes för att gå upp till Silver och jag avslutade säsong 5 på rank 3 i en svår liga (Hade 821p medan ettan hade 865p, i en kompis liga hade ingen över 800p när säsongen tog slut...)

Jag är nöjd! Nu ska jag bara fortsätta upp. Vill nå gold innan sommaren hade jag tänkt.

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

Raketforskarna blizzard levererar eller?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Snipe nerfen var nödvändig, men är nog lite i överkant. Nu kan man inte ens snipea en baneling med ett skott. Phoenix range upgrade kommer göra en del nytta tror jag. Innan patch, om protoss öppnar med en stargate och pumpar phoenix medans zerg pumpar mutas, så kommer mutas vinna till slut. Med 6 range dock så blir mutas värdelösa mot phoenix just, kommer inte få in ett skott. Det är ju det om är poängen med patchen också, att mass mutas skall bli lite svagare, speciellt mot en stargate protoss, inte att mutas skall bli kassa i zvp. MULE nerf borde alla hålla med om är bra, nu kan kartskaparna börja leka med guldmineraler igen. APM-ändringen uppskattas, tycker det är kul att kolla, den förra var ju bara mongo.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av hejkk:

Det är ju exakt vad man kan...

I silver kanske man kan det, men mot vettiga spelare kommer du inte kunna ta en tredje innan han tar sin 4e mot lings / muta. Det är det hela zerg builden bygger på, att se till att man pinnar protossen och outmacroar dom. Zerg har också som standard en bättre ekonomi, och protoss måste väga upp för detta genom cost effective units samt forcefields.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiJo:

Frågan är om du trollar... Vem fan investerar 300/200+upgrade cost för en till range på en Tier 1 unit? Upgraden kommer inte används överhuvudtaget...

Jag trollar inte. Är bara trött på kommentarer om hur OP toss är, men hur det aldrig visar sig i statistiken.

//

Även om phoenix får en buff är det en mindre sådan. Problemet med dom i pvz är att du kan bara gå phoenix vs muta om du redan har stargate uppe, annars måste du i princip gå två stargates för att matcha zergs produktion. Dual stargate som respons är inte bra!

Du kan heller inte massa phoenix då zerg har fungals vilket tydligen gör det svårare att micra. Toss kommer ha range lategame men då har zerg fungals uppe vilket gör att även om du skulle kunna vara aggressiv med extra range så kan du ändå inte vara det.

Förhoppningen är att det iaf gör att zergs inte kan/kommer gå mutas mot stargate tech men även det återstår att se.

Permalänk

Måste säga att jag tyckte och tycker fortfarande inte phoenix är speciellt bra mot mutas även med upgrades. Visst, sitter du på 300 APM som MC så kanske det kan funka men för att kunna macra och samtidigt micra phoenix mot all herass så krävs det en jäkla massa APM och om zergen har fått upp 15-20 mutas så krävs det exceptionell micro för om man gör ett felsteg elr kollar någon annanstans så är 1-2 phoenixs döda.

Bästa sättet fortfarande mot mutas är blink med storms/archons imo. Spelar på diamond/master nivå och än så har inte phoenixes stoppat mig när jag kört mass mutas. Och sen när man kommer upp i late game så kommer zerg sitta på infestors och en bra fungal skulle i princip döda hela phoenix armén. Och då kommer HTs in där också och kan feedbacka infestors så det är win/win situation imo.

Bara mitt tycke dock, har inte hunnit se hur det funkar med +6 upgrade än, tror inte det kommer lösa nånting igentligen då det krävs för mycket micro iaf på vanlig standard nivå. Men det återstår väll att se

Permalänk
Medlem

jag tycker att det känns som om man knappt hinner komma någonstans på laddern innan en ny sesong drar igång och bara för att man möter någon lite bättre blir man nedknuffad 50 platser från där man var förra sesongen.. :/

är nog jag som spelar för lite helt enkelt, men det känns som om de byter sesong lite för ofta

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av woxer:

jag tycker att det känns som om man knappt hinner komma någonstans på laddern innan en ny sesong drar igång och bara för att man möter någon lite bättre blir man nedknuffad 50 platser från där man var förra sesongen.. :/

är nog jag som spelar för lite helt enkelt, men det känns som om de byter sesong lite för ofta

Det är lättare att komma upp en liga pga av dessa kortare sÄsonger. Men det räcker inte att chilla med bara några matcher utan du måste fortfarande jobba. Och rankingen spelar ingen roll, "nedknuffad" 50 "platser" skrev du, du är top 10 igen med 5-6 wins

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

Och rankingen spelar ingen roll, "nedknuffad" 50 "platser" skrev du, du är top 10 igen med 5-6 wins

Det beror ju helt och hållet på vilken liga man spelar i. Ju högre liga man spelar i, desto fler aktiva spelare är i den. I brons är det mycket inaktiva spelare och ett fåtal games räcker till top 8, medan i master så är det otroligt svårt att bibehålla hög rank. Till och med rank 50 kan vara svårt att hålla i en division med 90 av 100 aktiva spelare.

Nu vet jag inte vilken liga 'woxer' spelar i, men för att hålla hög rank i en liga måste man spela åtminstone tillräckligt mycket games för att hålla sin bonus pool på 0. All bonus pool man har kunde ju lika gärna varit poäng.

Permalänk
Medlem

jojo.. jag vet att jag borde spela lite mer för att hålla / öka i rank. blev bara lite sur när jag droppade från silver till brons

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritter:

Det beror ju helt och hållet på vilken liga man spelar i. Ju högre liga man spelar i, desto fler aktiva spelare är i den. I brons är det mycket inaktiva spelare och ett fåtal games räcker till top 8, medan i master så är det otroligt svårt att bibehålla hög rank. Till och med rank 50 kan vara svårt att hålla i en division med 90 av 100 aktiva spelare.

Nu vet jag inte vilken liga 'woxer' spelar i, men för att hålla hög rank i en liga måste man spela åtminstone tillräckligt mycket games för att hålla sin bonus pool på 0. All bonus pool man har kunde ju lika gärna varit poäng.

Jo GIIVETVIS är det som du säger, men jag svarade till en kille som låg i bronze (tror jag?) och då har jag ju rätt Jag ligger i Platinum.

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av woxer:

jojo.. jag vet att jag borde spela lite mer för att hålla / öka i rank. blev bara lite sur när jag droppade från silver till brons

Du droppade antagligen för att du spelar för lite. Om det inte är för att du är dålig!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

kollar mer på sc2 än spelar, så rent utav dålig hoppas jag att jag inte är

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av woxer:

kollar mer på sc2 än spelar, så rent utav dålig hoppas jag att jag inte är

Ja det är riktigt roligt att kolla på proffs osv. Men du, tänk på att citera de personer du svarar så blir det lättare för alla

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

Ja det är riktigt roligt att kolla på proffs osv. Men du, tänk på att citera de personer du svarar så blir det lättare för alla

hehe, ok.. har som vana att inte citera om posten jag svarar på är precis ovanför.. but i see your point

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JoeBlack:

Är väl kanske lite för scroll-buggen?

Hur kan du kalla det bug?