Måndagskvällskrig på SweC-servern?!

Permalänk
Medlem

Måndagskvällskrig på SweC-servern?!

Iom att det ibland är lite svårt att få fullt krig på servern: vad tror ni om att försöka synka och hitta gemensamma tider att kriga?

Klanen plan9 krigar måndagkvällar, typ mellan 21 och 00, sen flera år tillbaks (enklast med en spikad tid när alla har familj, barn, whatnot) och vi spelar gärna på Sweclockers-servern. Finns det några fler klaner som måndagskvällskrig passar för?

Game on tonite?

Permalänk
Medlem

Inte direkt så att folk kastar sig över den här tråden. Jag är också en plan9-medlem och tänkte försöka spela lite ikväll. SweC-servern är min favorit så det vore kul om det blir folk.

Är det inga här inne som spelar där?

Permalänk
Medlem

brukar kolla ibland men den är ofta tom så faller lätt i glömska då :/ har dock varit riktigt bra gameplay de gånger de varit folk där!

Permalänk
Medlem

Jag skulle tänka mig att komma in ikväll, kan inte lira allt för länge dock med tanke på att jag måste upp imorgon med. Haha.

Permalänk
Medlem

Jag hade tänkt nooba runt någon timme ikväll, med start runt 20-21. Kan lika gärna göra det på swec-servern, så länge jag kommer inte utan b2k.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas lite folk i Swec Walker Warriors joinar ikväll. Gubblir + folköl ftw!

Permalänk

Även om jag inte är särkilt bra så ska jag se om jag kanske kan göra er sällskap på SweC-servern i kväll. Jag tycker det är en av de roligare att spela på, av de jag provat.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattsingen:

Även om jag inte är särkilt bra så ska jag se om jag kanske kan göra er sällskap på SweC-servern i kväll. Jag tycker det är en av de roligare att spela på, av de jag provat.

Kul. The more the merrier. Vi är absolut inte några 1337-kids, vi är ett gäng snubbar runt 30-40 som gillar att spela lite ihop

Permalänk
Medlem

Jag är på Har förgäves försökt spela på Swec servern förut för att den alltid varit full (några månader sedan).

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

Tänkte spela lite ikväll, kan väl titta förbi på SweC servern

Permalänk
Medlem

kan tänka mig lite lirrande ikv är inte jätte bra men vafan kul ju

Permalänk
Medlem

Bring it on! Kommer in kring 21 så ska ni få se på krig

Permalänk
Medlem

jag börjar spela redan nu,Slutar vid 23 tiden, Ses där

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Oh it's on!

Permalänk
Medlem

Flera från Webhallen kommer synas där Prepare to be annihilated!

Permalänk

Hmm hade varit med men har en uppsats och matteprov nu i veckan...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Avstängd

Kanske joinar ifall det finns ngn slot ledig, antingen innan 9 eller strax innan 12 då

Är kanske roligare om folk talar svenska så man kan kommunicera, får annars köra på en annan svensk, rekommendationer - om man nu får ta det här :P?

Permalänk
Medlem

SPORTLOV!!!!!!!! (förlåt filipcombat)

Permalänk

Tänkte eventuellt också hoppa in nån gång i kväll, ska bara förbereda en tyska presentation och gör klart en uppsats sen kommer jag!

Visa signatur

"De är ju subjektsformen, dem är objektsformen.
Om man inte förstår skillnaden bör man använda dom."

Permalänk

Ses vid 21-tiden!

Permalänk
Medlem

Japp, dags att måla bulls eye på bröstet och agera måltavla... ses kl 9

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Hedersmedlem

hoppar nog in jag också, bara inte min ansiktsförlamning blir för jobbig! det finns bara en swec server eller ? har lagt spelandet på is ganska länge nu så man är lite ringrostig.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Inaktiv

Kommer in kl 10 och slaktar er med diverse jets och helis efter träningen! Vi ses!

Permalänk
Medlem

Kanske spelar lite, men just ikväll blir det att försöka sova tidigt. Annars är ju Swec-servern en favorit!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller har SweC servern super duper mega yo ping?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/add87db5-1f...

Visa signatur

GA-P55-UD3 | Intel Core i5 750 @ 4Ghz 24/7 clock med H50 | Vengeance, 8gb @ 1600Mhz | 6950 CF| M4 64gb SSD | Corsair 650W

Permalänk
Medlem

Letar mig in där sen om en timme eller två.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik541:

Är det bara jag eller har SweC servern super duper mega yo ping?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/add87db5-1f...

Jag ligger på 10-12 i battlelog så för mig ser det toppen ut i alla fall.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ha kommit, men den släpper inte in mig i och med Back to Karkand addon-et.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av hardtofi:

Kul. The more the merrier. Vi är absolut inte några 1337-kids, vi är ett gäng snubbar runt 30-40 som gillar att spela lite ihop

Ganska precis min ålder då. Tur att barnen har sportlov så man har semester

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk
Medlem

Fråga: behövs b2k?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.