Permalänk
Medlem

Headset/ljudkort

Har lite strul med ljudet, börjat spraka o hålla på och antar att ljudkortet är paj (externt) för det funkar när jag ansluter headsettet normalt. Så en polare köpte ett ljudkort blev inte riktigt som jag tänkt mig och undrar hur jag ska göra nu. Sitter med ett siberia ljudkort som endast har mic o ljud ingång (mitt gamla har 7.1) jag har ett razer headset med 5.1 som börjar bli gammalt. Så jag undrar om man ska lämna tillbaka ljudkortet som var lite under budgeten? vilket ska jag köpa isåfall? och tips på bra headset vill ha tåliga grejer då jag har lite problem att hålla känslorna inne när man förlorar. Använder för övrigt allt för att spela med. Mvh Henke

Permalänk

testa lugnande? (amfetamin i låga mängder bruka funka)
Nej men skoja lite Men vad är din budget för nytt headset?

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk

44508 kr ?

Permalänk
Medlem

Haha har ingen direkt budget men under 1500 hade varit gött^^

Permalänk
Medlem

Jag skulle säga Sennheiser pc 360. Efter en cirka vecka med dem så kan jag inte säga något annat att jag är jätte nöjd med dem.
Kolla in min tråd för argument

Jag uppfattade dock inte huruvida ditt ljudkort gick i sönder, att du ska byta in det eller om du ska behålla det. Men det kan vara värt att ha ett ljudkort om du ska använda ett lite dyrare par hörlurar eller headset.

Visa signatur

Nanananananananananana.....nananananananananana.... BATMAN!

Permalänk
Medlem

Jag ska defenitivt ha ett ljudkort frågan är bara om siberias ljudkort är tillräckligt bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Max44508:

Jag ska defenitivt ha ett ljudkort frågan är bara om siberias ljudkort är tillräckligt bra

Jag har absolut ingen aning om Siberias ljudkort, troligen är det inget att hurra över. Jag skulle rekommendera att du köper det nämnda headsetet och sedan sparar ihop till ett ljudkort till det. Men det är mitt tycke.

Visa signatur

Nanananananananananana.....nananananananananana.... BATMAN!