Permalänk
Medlem

Laddar bara standardprofil.

Hejsan!
Min dator har för andra gången på ett par månaders tid blåst min profil. Systemåterställning hjälper inte. Nån som har nån ide varför, samt har tips hur jag kan återskapa min profil? Ibland har det hjälp att logga ut och in så har det fungerat igen, men inte nu.

Visa signatur

Mvh Fisen!
CPU:Intel Core i7-3770K@4,5Ghz |Kylare: Antec Kuhler H2O 620 |Mobo: Asus Sabertooth Z77|RAM: G.Skill Ripjaws X 16GB DDR3|Grafik: Gigabyte R9 290 OC Windforce |OS:Windows 8.1 64 bit|Chassi:Fractal Design Define R3, Svart|Hårddisk SSD Samsung EVO 250 |Nättagg: Fractal Design Newton R2, 650W, modulär, 80 PLUS|Övrigt:Skärm AOC Q2963Pm - 29"|

Permalänk
Medlem

Testat att installera om datorn? windows är inte helt felfritt, så kan vara någon fil som ställer till det för dig, och då blir det lättare att installera om än att felsöka, alternativt kan du försöka reparera windows, men ominstallation är nog att föredra.

Kan vara ett virus eller liknande som ställer till det.

Visa signatur

Cpu: Intel Core i5 6600K | Ram: 16GB | HD: SSD SanDisk 128-GB | Western Digital 640-GB | Samsung 250-GB | Grafik: Nvidia Geforce GTX 760 Twin Frozr. | Moderkort: ASUSTeK COMPUTER INC. Z170-P. | PSU: 600w | Chassi: Fractal Design Define R4.

Permalänk
Medlem

Vad menar du exakt ? Får du upp ett meddelande som talar om att den inte kan ladda upp din profil eller ?

Permalänk
Medlem

Hmm, inga virus. Har scannat, och kör med Symantec endpoint. Ja, jag får upp ett meddelande att det inte går att läsa in min profil, och att standardprofil har laddats.

Visa signatur

Mvh Fisen!
CPU:Intel Core i7-3770K@4,5Ghz |Kylare: Antec Kuhler H2O 620 |Mobo: Asus Sabertooth Z77|RAM: G.Skill Ripjaws X 16GB DDR3|Grafik: Gigabyte R9 290 OC Windforce |OS:Windows 8.1 64 bit|Chassi:Fractal Design Define R3, Svart|Hårddisk SSD Samsung EVO 250 |Nättagg: Fractal Design Newton R2, 650W, modulär, 80 PLUS|Övrigt:Skärm AOC Q2963Pm - 29"|