SweC BF3 evenemang #1 (Password only)!

Permalänk
Medlem

Kommer inte ens in i kön :/ . Försökt sen klockan 20

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk

Hardcore är det enda som är värt att spela på helt enkelt.
Vill man spela "mata in 12tusen kulor i varje fiende" så vill inte jag va med helt enkelt.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Ursäkta språket men jävla helvete, efter man suttit i kön i 90 min och hunnit spela i 5 så händer detta "You were disconnected from EA Online"

EA you can go fuck yourselfs.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av zhrooms:

Hur buggar den? Har aldrig märkt av att den "buggat"

"Server is busy, changing maps" och så tappar man plats i kön. Har du aldrig sett den?

Fick också en varning om att EA's servers är under tung belastning vilket kändes kul men men.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Hehe, 98 i kön! Nästan så man måste tacka nej till detta

Permalänk
Medlem

Helvete 97st som står i kö:0

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

Hehe. Var på plats 98, åkte iväg och tankade bilen och när jag kom hem så var jag på 48 vilket jag fortfarande är.

Visa signatur

Chassi: Define 7 TG |CPU: i9 10850K |GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3080 OC
|MB: ASUS Z490 Maxiumus XII Hero |PSU: be quiet! 850w |CPU-kylning: Noctua NH-D15 |RAM: Crucial Ballistix 32 GB 3600mhz |SSD: Kingston A2000 1 TB & Samsung 860 EVO 1 TB |HDD: 8 TB |OS: Windows 10

Asus Essence STX II | Beyerdynamic DT 1770 PRO 250Ω

Permalänk

Plats nummer 6! Låt inget gå åt helvette nu!!

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem

Var inne och spelade i två timmar, så jag får väl tacka för mig nu när jag har ätit middag och förlorat min plats.

Skitkul event dock, speciellt med 50-60 pers i mumble. Ser garanterat fram emot fler events!

Permalänk
Medlem

Jag har väntat sen 19:32 så klart så när man laddar kartan kraschar spelet och så står det "Game disconnected: something went wrong." Fuck life moment....

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Teamkillade typ 4 pers när jag satt i tanken, på Bazaar så sköt jag in i ett rum med fiender, var säkert 3 personer, slutade skjuta på dom för att typ 5st teammates kom, dom gick in i rummet en efter en och blev dödade.. jag facepalmade, sköt ett par skott in, sen sprang det in fler teammates.. dom dog igen, då sket jag i allt och bara matade sönder skiten och dödade 2 pers teamkill samtidigt som 2 fiender

På gulf så råkade jag backa över en person då jag aldrig spelar på friendly fire servrar, och dödade typ 10 fiender som sprang mellan husen, så sprang en teammate in och försökte vara rolig så han strök med också.

Friendly Fire ska inte vara på.. för folk är så jävla dåliga

För att du är så dålig verkar ju som en bättre förklaring, om man utgår ifrån det du har sagt...

Permalänk
Skrivet av Delonge:

Ursäkta språket men jävla helvete, efter man suttit i kön i 90 min och hunnit spela i 5 så händer detta "You were disconnected from EA Online"

EA you can go fuck yourselfs.

Lugn, det hände mig två gånger, första gången väntade jag sen plats 25 i typ 40 min, sen så fick jag 'something went wrong' så då hamnade jag på kö igen, plats 86 sen så när jag äntligen kom till plats 1, joining game så fick jag 'You were disconnected from EA Online'.....

Visa signatur

AMD Ryzen 3700x 8C 16T | ASUS TURBO GTX 1080TI 11GB |
ASUS STRIX X470-I | Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32GB (2x16GB)
| EVGA SuperNOVA 750 G3 |
| Noctua NH-U14S Slim CPU Cooler | Fractal Design Node 304 Case |

Permalänk

nu är man inne! PRISA GUD!!

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Hur buggar den? Har aldrig märkt av att den "buggat"

Den fryser då med endast en svart skärm där det står "LOADING" och / eller "SAVING"

Det brukar hjälpa att köra i fönsterläge när den byter bana.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Eran server är helt sönderbuggad lol.

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Haha, gör som Raizor1991 - starta kön, dra på Ica, kolla Facebook eller vad ni nu vill göra, kolla igenom ett avsnitt av nån serie..... Sen kanske ni är nära att komma in, om ni har tur!

Fast sen slutade det med att han DCade ändå.

Visa signatur

Motherboard: MSI Z97 Gaming 3 | CPU: Intel Core i7 4790k @4,4GHz | CPU Cooler: Corsair h100i | GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | Case: NZXT H440W Silent Ultra Black/Red | RAM: 32GB DDR3 | SSD's: Samsung 840 EVO 250GB + 128GB | HDD's: 2tb 7200RPM + 6tb 5600RPM

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Woxics49:

Eran server är helt sönderbuggad lol.

Tack för den konstruktiva kritiken.

Det är inget fel på vår server, EA/Battlelog verkar dock vara lite skakigt i kväll, troligtvis p g a patchande på deras sida.

Permalänk
Medlem

Lagom kö ^^ 77:nde plats

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Håller på att uppdatera spelet nu,kör på i 200KB/S. Klart om lite mer än 1 timme. Är ni kvar tills dess?;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Håller på att uppdatera spelet nu,kör på i 200KB/S. Klart om lite mer än 1 timme. Är ni kvar tills dess?;)

Kommer väl precis in då ;)........kanske

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Du klagar väldigt mycket på Friendly Fire bara för att du själv, dels, är så dålig att spela med Friendly Fire på antar jag?
Eftersom du verkar vara så kung på allt så vill jag gärna se dig spela en riktig match med FF av.. det kommer du aldrig hitta.

Anytime, Anywhere.

Skrivet av TheSweede:

Hardcore är det enda som är värt att spela på helt enkelt.
Vill man spela "mata in 12tusen kulor i varje fiende" så vill inte jag va med helt enkelt.

Hardcore är det sämsta du kan spela.

Skillnaden är att på normal har du 100 HP, på Hardcore har du 60 HP

En M249 skjuter 800RPM och skadar 17 (25 nära) = 6 Skott (4 skott)

800RPM = ~13 Skott i Sekunden

Dvs möter du en fiende i close combat så dör han på 0.3 sekunder, med andra ord instant.

Skillnaden kommer in på avstånd, 50-100 meter, då måste du faktiskt sikta på normal för att träffa skotten, då det krävs betydligt färre kulor för att döda i Hardcore, dvs istället för 1 burst salva på HC, så måste du dra iväg 2 på Normal.

Efter första salvan så rör sig troligtvis målet, då måste du dra din mus och avgöra bulletdrop och var han kommer befinna sig om 0,5 sekunder, med andra ord skill kommer in här.

Hardcore är mycket lättare än Normal.

Hardcore är för noobs.

Skrivet av Lan:

"Server is busy, changing maps" och så tappar man plats i kön. Har du aldrig sett den?

Visste inte att man förlorade sin plats, är ju inte så ofta man står i så pass lång kö så att man skulle lägga märke till det.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Väntade 50min på att komma in första gången, spelade i ca 60min sen blev det Disconnected(stavning) from EA. Nu så får man snällt sitta och vänta ifrån plats 66:P

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk

Haha, för många felkastade granater och annat explosivt och man gav precis rum åt någon annan på servern, så kan det gå!
Friendly fire, it's a bitch =P

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MyZk0:

Haha, för många felkastade granater och annat explosivt och man gav precis rum åt någon annan på servern, så kan det gå!
Friendly fire, it's a bitch =P

Jag diggar din attityd, fortsätt så!

Permalänk
Medlem

Kom in, spelade två games och fick sen " disconnected, something went wrong" bästa jävla erroret nånsin

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Har ~50 min med material från Foxtrot squad att ladda upp. YouTube har väl en 15 minuters gräns? Finns det andra ställen att ladda upp på som inte har den gränsen?
Löste det nu. Jag kan numera ladda upp klipp längre än 15 minuter.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk

Kom in och har spelat nu men eftersom polaren fick "you were disconnected" så lämnar jag roligt iaf!

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem

Aaaaaaaaaaaaaaah, f this!
Satt i kö från 96 och kom precis in.
"you were disconnected from EA online"

Permalänk
Medlem

Glömde bort det här helt och hållet! Nu i panik kollar om det finns folk kvar på servern och bemöts av 64/64 [66] hahaha!

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Skrivet av HerrGoreMann:

Har ~50 min med material från Foxtrot squad att ladda upp. YouTube har väl en 15 minuters gräns? Finns det andra ställen att ladda upp på som inte har den gränsen?

Megaupload? oh wait

https://rapidshare.com/
http://www.mediafire.com/