Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Crytek tillkännager Crysis 3

Permalänk

Far cry 3 kommer vara 100ggr bättre än crysis 3 PUNKT OCH SLUT.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Jävlar vad fult Crysis 3 kommer vara på xbox360 och Ps3.

Visa signatur

CPU: 3570K |Minne: 8GB Corsair Vengence|GPU: GTX 650|Chassi: Nano 304|PSU: Corsair 600W M|Kylning: Batterisyra|Mus: MX150|Tangentbord: JP|Platta: Nexus 7(2013)

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Far cry 3 kommer vara 100ggr bättre än crysis 3 PUNKT OCH SLUT.

LOL, har du kollat på Far cry 3s grafik ? 100% konsoll

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

"Feline submachine gun", vad är det för jäkla namn när Feline står för kattdjur på latin??

Feline är kattdjur på engelska, felinus på latin.
FTFY

Visa signatur

En fråga har ett frågetecken (?), annars är det ett konstaterande.

Permalänk
Medlem

Far Cry 3 och Crysis 3 kommer se bättre ut på PS4. Visst är det ironiskt?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud986:

Jävlar vad fult Crysis 3 kommer vara på xbox360 och Ps3.

Det borde ju näste inte ens komma till nutidens generation konsoler tycker man då det är så nära nästa generation när Crysis 3 kommer ut.

Permalänk
Medlem

Fick gött mycket känsla av Bionic Commando när jag såg miljöbilderna... Kände att jag ville svinga mig runt där

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Det borde ju näste inte ens komma till nutidens generation konsoler tycker man då det är så nära nästa generation när Crysis 3 kommer ut.

Kan ju dock fortfarande släppas till Xbox3/PS4, med samma grafik som till PC eller t.o.m. bättre...

Permalänk
Medlem

Gillade crysis 1 o warhead! undrbar grafik och frihet! äkta crysiskänsla liksom! 2an kändes mer som vilket fps spel som helst. snyggt o så men inget. speciellt ..
Hoppas att crysis 3 blir vad 1an va för 5!!! år sedan! Über snyggt o fritt spelande!

Skickades från m.sweclockers.com