När släpps Msi GTX 680 OC Twin Frozr?

Permalänk
Medlem

När släpps Msi GTX 680 OC Twin Frozr?

Som rubriken säger, är det någon som har en aning om när Msi's överklockade variant med Twin Frozr-kylningen släpps i butiker? Har läst en recension, men inga specs om när den släpps i svenska butiker :/

Visa signatur

Min dator är kärnfri

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordMattis:

Som rubriken säger, är det någon som har en aning om när Msi's överklockade variant med Twin Frozr-kylningen släpps i butiker? Har läst en recension, men inga specs om när den släpps i svenska butiker :/

*edit* tur att jag kan stava också "Kompett" anger att dem får in dem 31:a Maj :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjindar:

Kompett anger att dem får in dem 31:a Maj :/

Jo jag såg det, men känns verkligen inte trovärdigt, med tanke på att de skrev att de även skriver att Gigabytes GTX 680 med referenskylare kommer in samma datum. Och det känns lite väl länge..

Visa signatur

Min dator är kärnfri

Permalänk
Medlem

sagt att första leveransen ska anlända i slutet av månaden typ den 30 april och misstänker att det är lika bra att förboka på tex inet redan nu om man vill ha från första leveransen och säkrast är att kontakta butiken för att höra hur långt ner man är på listan på förbokning.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.