Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Tja, why not
Lite osäker på vad de brukar ligga på för pris men det låter ju bra ifall ni är nöjda med det så klart!

Jag är absolut ingen storhandlare av skruvar och dylikt och har inte den blekaste aning om vad sådant brukar kosta, men jag tycker definitivt det är ett väldigt överkomligt pris!

Permalänk
Medlem

Hur blev det med kapskivorna? Skulle du dra hem några?:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Hur blev det med kapskivorna? Skulle du dra hem några?:)

Yes, men det kommer ta någon vecka. Långa leveranstider...

Permalänk
Medlem

Hur går det med den mörkblå paracorden?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4,7GHz | GPU: Gigabyte GTX 670 OC | Mobo: MSI P67A-GD55 | PSU: BeQuiet Dark Power Pro10 550W | CPU-kylare: Noctua NH9-UB |Chassi: Inget | HDD: 2+1TB WD Green | SSD: Corsair Force GT 120GB | RAM: Corsair 16GB Vengeance CL9

Permalänk
Medlem

Tjenna!!
Går det att köpa orange sleev av dej??

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Verkar vara riktigt bra priser och grejer! Skönt att dessutom ha något i Sverige så man slipper fraktkostnader från utland
Får definitivt ta och kolla vidare när jag har bestämt mig för färgkombos osv.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 3700X @ 4.3GHz 1.3VCore | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Corsair Vengeance LPX DDR4-3200 16GB @ 3600MHz 16-20-20-38 1.4VDIMM | ASUS ROG Strix RTX 2070 SUPER OC @ 1705/2005MHz (15.8GHz Memory)| | Arctic Freezer Liquid II 240mm | CM Storm Stryker | Corsair HX 850W | ACER Predator XB271HU | Razer Deathadder Elite | Q-Pad MK-85 | DALI Zensor 1 AX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Idumhet:

Hur går det med den mörkblå paracorden?

Skickades från m.sweclockers.com

Har nu fyllt på den

Skrivet av piercing:

Tjenna!!
Går det att köpa orange sleev av dej??

Orange är tyvärr slut hos min leverantör, kikar efter alternativ!

Skrivet av SjoggaN:

Verkar vara riktigt bra priser och grejer! Skönt att dessutom ha något i Sverige så man slipper fraktkostnader från utland
Får definitivt ta och kolla vidare när jag har bestämt mig för färgkombos osv.

Tack ska du ha

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Har nu fyllt på den

Orange är tyvärr slut hos min leverantör, kikar efter alternativ!

Tack ska du ha

Oki, hör gärna av dej här om och när det kommer in!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Tjenare, tänkte sleeva för första gången och tänkte fråga hur mycket jag kommer att behöva, det är ett OCZ 500W Modxstream pro. Räcker 10m och 5m sata eller kommer jag att behöva mer? och hur mycket krympslang kommer jag att behöva till detta? (ska kanske sleeva chassikablar också så skulle vara bra med lite marginal) Tack på förhand. Mvh Robin Gonner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bamsebjörn:

Tjenare, tänkte sleeva för första gången och tänkte fråga hur mycket jag kommer att behöva, det är ett OCZ 500W Modxstream pro. Räcker 10m och 5m sata eller kommer jag att behöva mer? och hur mycket krympslang kommer jag att behöva till detta? (ska kanske sleeva chassikablar också så skulle vara bra med lite marginal) Tack på förhand. Mvh Robin Gonner.

Mät och räkna? Här har du mått. Med modulärt behöver du heller kanske inte sleeva allt eftersom de bara kommer ligga i en låda och skräpa. Sedan tar du någon meter extra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Mät och räkna? Här har du mått. Med modulärt behöver du heller kanske inte sleeva allt eftersom de bara kommer ligga i en låda och skräpa. Sedan tar du någon meter extra.

Tack för svaret, har redan fått hjälp från annan källa Får bli 60m smal och 5m sata och verktyg, det ska räcka Tack igen!

Permalänk
Medlem

När får ni in mer Mr. Brown paracord? Och får ni in mera Indian Khaki?

Annars, mycket bra sida, och jag längtar efter att få beställa min sleeve hos er!

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Hej på er!

Tyvärr måste jag meddela er att jag tänker avveckla mitt företag, djungelapa.se.
Eftersom jag har ett vanligt jobb vid sidan av detta, har det kommit till en punkt där jag känner att jag inte riktigt hinner och orkar att driva det samtidigt på, i mitt tycke ett professionellt och personligt vis. Ni kanske har märkt att leveranser och mailsvar ibland tagit lång tid.

Jag lovade mig själv att företaget inte skulle gå ut över eventuell anställning jag har, och det är något jag håller fast vid och inte tänker riskera. Djungelapa startade jag som ett litet sidoprojekt under mina studier, och idag räcker tiden inte riktigt till båda delarna.

Så jag vill tacka alla kunder för det otroligt goda bemötandet och feedbacken jag fått, och det är såklart synd att jag inte kan förse er med lite udda och svårtillgängliga datorprylar längre.
Jag är säker på att det finns alternativ för er där ute
Ert stöd har betytt mycket för mig i tuffa tider och jag hoppas att ni haft en positiv köpupplevelse från djungelapa.

Vad som kommer att hända nu
Det jag ska göra är att försöka sälja ut det jag har hemma på lager, antagligen i lite större kvantiteter till lägre/mycket lägre priser.
Sidan kommer att uppdateras i och med detta och inga beställningar kan göras under tiden. Troligtvis påbörjar jag detta arbetet nästa vecka.
Vad jag inte kommer att göra är att beställa hem nya varor, så det ni ser på sidan är det som finns tillgängligt, och det som är slut kommer aldrig mer tas hem igen.
Prisändringarna kommer troligtvis att bli klara under nästa vecka.
Även en del prylar som aldrig kommit upp ska jag försöka lägga in.

Summering
Jag har bestämt att avveckla företaget, och därmed försöka sälja slut på kvarstående lager till lågt pris.
Troligtvis blir det en del försäljning i storpack (bulkform).
Inget nytt kommer att tas hem, det som finns på sidan är det som gäller.
I övrigt kommer sidan att tuffa på som vanligt ett tag till, men ni bör veta att jag inte kommer att ta hem det som är slutsålt.

Obs! Alla nuvarande beställningar som gjorts skickas precis som vanligt.
Tråden bör hållas öppen under tiden jag fortfarande säljer för eventuella frågor, jag meddelar när butiken tas ur bruk i denna tråd.
Har ni frågor så maila gärna: info@djungelapa.se

Med vänliga hälsningar
Stefan Helgesson, djungelapa.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

När får ni in mer Mr. Brown paracord? Och får ni in mera Indian Khaki?

Annars, mycket bra sida, och jag längtar efter att få beställa min sleeve hos er!

Jag ska kika ifall där finns något kvar av mr.brown och khaki, jag tror att det finns
Om det finns så kommer jag att lägga upp det under nästa vecka till reducerat pris, se inlägget ovanför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Tyvärr måste jag meddela er att jag tänker avveckla mitt företag, djungelapa.se.

Äeeee tråkigt att höra, jag som var så sjukt nöjd med produkterna och bemötandet av dig!

Var ska vi nu beställa våran sleeve? Kanske får köpa en massa när du lägger ut det nu och hamstra på några hundra meter här hemma, haha.
Nä men tråkigt att höra, speciellt eftersom vi hade vårat samarbete i mitt skolprojekt :/

Önskar dig dock lycka till och tack för denna tid!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Äeeee tråkigt att höra, jag som var så sjukt nöjd med produkterna och bemötandet av dig!

Var ska vi nu beställa våran sleeve? Kanske får köpa en massa när du lägger ut det nu och hamstra på några hundra meter här hemma, haha.
Nä men tråkigt att höra, speciellt eftersom vi hade vårat samarbete i mitt skolprojekt :/

Önskar dig dock lycka till och tack för denna tid!

Det får bli ett ökat tryck på mdpc-x helt enkelt
Vet faktiskt inte något annat alternativ, så det känns ju snopet att lämna er i sticket men jag vet att jag fått pryda många trevliga projekt!

Tack ska du ha!

Permalänk
Proffsmoddare

Alla lyckönskningar Stefan! Ha det så gott, och så ses vi i forumet.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Sjukt tråkigt att höra. Har själv inte beställt någonting från djungelapa, men hade det i mina planer som tyvär sprack nu

Får helt enkelt beställa min paracord från knivbutik.se och hitta krympslang på annat ställe.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej på er!

Tyvärr måste jag meddela er att jag tänker avveckla mitt företag, djungelapa.se.
Eftersom jag har ett vanligt jobb vid sidan av detta, har det kommit till en punkt där jag känner att jag inte riktigt hinner och orkar att driva det samtidigt på, i mitt tycke ett professionellt och personligt vis. Ni kanske har märkt att leveranser och mailsvar ibland tagit lång tid.

Jag lovade mig själv att företaget inte skulle gå ut över eventuell anställning jag har, och det är något jag håller fast vid och inte tänker riskera. Djungelapa startade jag som ett litet sidoprojekt under mina studier, och idag räcker tiden inte riktigt till båda delarna.

Så jag vill tacka alla kunder för det otroligt goda bemötandet och feedbacken jag fått, och det är såklart synd att jag inte kan förse er med lite udda och svårtillgängliga datorprylar längre.
Jag är säker på att det finns alternativ för er där ute
Ert stöd har betytt mycket för mig i tuffa tider och jag hoppas att ni haft en positiv köpupplevelse från djungelapa.

Vad som kommer att hända nu
Det jag ska göra är att försöka sälja ut det jag har hemma på lager, antagligen i lite större kvantiteter till lägre/mycket lägre priser.
Sidan kommer att uppdateras i och med detta och inga beställningar kan göras under tiden. Troligtvis påbörjar jag detta arbetet nästa vecka.
Vad jag inte kommer att göra är att beställa hem nya varor, så det ni ser på sidan är det som finns tillgängligt, och det som är slut kommer aldrig mer tas hem igen.
Prisändringarna kommer troligtvis att bli klara under nästa vecka.
Även en del prylar som aldrig kommit upp ska jag försöka lägga in.

Summering
Jag har bestämt att avveckla företaget, och därmed försöka sälja slut på kvarstående lager till lågt pris.
Troligtvis blir det en del försäljning i storpack (bulkform).
Inget nytt kommer att tas hem, det som finns på sidan är det som gäller.
I övrigt kommer sidan att tuffa på som vanligt ett tag till, men ni bör veta att jag inte kommer att ta hem det som är slutsålt.

Obs! Alla nuvarande beställningar som gjorts skickas precis som vanligt.
Tråden bör hållas öppen under tiden jag fortfarande säljer för eventuella frågor, jag meddelar när butiken tas ur bruk i denna tråd.
Har ni frågor så maila gärna: info@djungelapa.se

Med vänliga hälsningar
Stefan Helgesson, djungelapa.se

Säljer du ut Paracord till reducerat pris då?
Synd att du lägger ner, tyckte om Djungelapa.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Alla lyckönskningar Stefan! Ha det så gott, och så ses vi i forumet.

Tack så mycket sack, yes fortsätter knega på som vanlig användare, precis som vanligt!

Skrivet av sQuille:

Sjukt tråkigt att höra. Har själv inte beställt någonting från djungelapa, men hade det i mina planer som tyvär sprack nu
Får helt enkelt beställa min paracord från knivbutik.se och hitta krympslang på annat ställe.

Kolla nästa vecka, kommer vara utförsäljning av alles
Annars tror jag knivbutik är ett utmärkt alternativ!

Skrivet av Konichiwa:

Säljer du ut Paracord till reducerat pris då?
Synd att du lägger ner, tyckte om Djungelapa.

Svar ja, vet inte riktigt pris ännu men det kommer bli lägre!
Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Svar ja, vet inte riktigt pris ännu men det kommer bli lägre!
Tack

Fint!
Tar nog 40-50meter + verktyg!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Fint!
Tar nog 40-50meter + verktyg!

Hoppas det du söker finns kvar i lager bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hoppas det du söker finns kvar i lager bara

Hoppas jag med. Hur mycket summer sky och vit har du just nu?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Hoppas jag med. Hur mycket summer sky och vit har du just nu?

Många färger har jag inte hunnit uppdatera lagerstatus på, fick hem leverans för någon dag sedan
Men det är nog runt 100 meter av varje. Paracord har jag fått i buntar om 30 meter, men har delat upp dom i 10m längder.
Dessa kommer jag nu sälja som hela buntar för att slippa kapa alla buntar i tre delar, men det finns fortfarande en hel del som är färdigklippt i 10m längder också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Många färger har jag inte hunnit uppdatera lagerstatus på, fick hem leverans för någon dag sedan
Men det är nog runt 100 meter av varje. Paracord har jag fått i buntar om 30 meter, men har delat upp dom i 10m längder.
Dessa kommer jag nu sälja som hela buntar för att slippa kapa alla buntar i tre delar.

Låter bra.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej på er!

Tyvärr måste jag meddela er att jag tänker avveckla mitt företag, djungelapa.se.
Eftersom jag har ett vanligt jobb vid sidan av detta, har det kommit till en punkt där jag känner att jag inte riktigt hinner och orkar att driva det samtidigt på, i mitt tycke ett professionellt och personligt vis. Ni kanske har märkt att leveranser och mailsvar ibland tagit lång tid.

Jag lovade mig själv att företaget inte skulle gå ut över eventuell anställning jag har, och det är något jag håller fast vid och inte tänker riskera. Djungelapa startade jag som ett litet sidoprojekt under mina studier, och idag räcker tiden inte riktigt till båda delarna.

Så jag vill tacka alla kunder för det otroligt goda bemötandet och feedbacken jag fått, och det är såklart synd att jag inte kan förse er med lite udda och svårtillgängliga datorprylar längre.
Jag är säker på att det finns alternativ för er där ute
Ert stöd har betytt mycket för mig i tuffa tider och jag hoppas att ni haft en positiv köpupplevelse från djungelapa.

Vad som kommer att hända nu
Det jag ska göra är att försöka sälja ut det jag har hemma på lager, antagligen i lite större kvantiteter till lägre/mycket lägre priser.
Sidan kommer att uppdateras i och med detta och inga beställningar kan göras under tiden. Troligtvis påbörjar jag detta arbetet nästa vecka.
Vad jag inte kommer att göra är att beställa hem nya varor, så det ni ser på sidan är det som finns tillgängligt, och det som är slut kommer aldrig mer tas hem igen.
Prisändringarna kommer troligtvis att bli klara under nästa vecka.
Även en del prylar som aldrig kommit upp ska jag försöka lägga in.

Summering
Jag har bestämt att avveckla företaget, och därmed försöka sälja slut på kvarstående lager till lågt pris.
Troligtvis blir det en del försäljning i storpack (bulkform).
Inget nytt kommer att tas hem, det som finns på sidan är det som gäller.
I övrigt kommer sidan att tuffa på som vanligt ett tag till, men ni bör veta att jag inte kommer att ta hem det som är slutsålt.

Obs! Alla nuvarande beställningar som gjorts skickas precis som vanligt.
Tråden bör hållas öppen under tiden jag fortfarande säljer för eventuella frågor, jag meddelar när butiken tas ur bruk i denna tråd.
Har ni frågor så maila gärna: info@djungelapa.se

Med vänliga hälsningar
Stefan Helgesson, djungelapa.se

Neeej vad tråkigt... jag som hade tänkt fråga ifall du kunde beställa in lite orange sleeve åt mig eftersom jag är i stort behov av det pga mitt projekt, mdpc-x har aldrig öppet när jag har tid:/
All lycka till dig Stefan lite synd att du stänger ner samt att jag inte tog tummen ur röven lite tidigare för att göra beställningen:/

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hoppas det du söker finns kvar i lager bara

Skulle det vara möjligt att "reservera" något? Jag hade tänkt lägga en order på diverse skruvar och annat för cirka 400kr och har inte hittat dessa på något annat ställe, och har inte tillräckligt med pengar att beställa före den 20de, alltså om 3 veckor.

Jag kanske kan beställa nu med postförskott och du kan packa det men inte skicka det före den 20de?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Skulle det vara möjligt att "reservera" något? Jag hade tänkt lägga en order på diverse skruvar och annat för cirka 400kr och har inte hittat dessa på något annat ställe, och har inte tillräckligt med pengar att beställa före den 20de, alltså om 3 veckor.

Jag kanske kan beställa nu med postförskott och du kan packa det men inte skicka det före den 20de?

Det ska nog gå fint, jag har nog inte släckt ner helt om 3 veckor, men förhoppningsvis har jag blivit av med lite lager.
Så lägg en order på det du vill ha
Skriv en notis när du beställer så jag inte glömmer bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Det ska nog gå fint, jag har nog inte släckt ner helt om 3 veckor, men förhoppningsvis har jag blivit av med lite lager.
Så lägg en order på det du vill ha
Skriv en notis när du beställer så jag inte glömmer bara.

Gjorde det nu skrev en notis också.

Permalänk
Medlem

Jag hade tänkt beställa runt 60 m sleeve och verktyg idag men borde jag vänta tills du kommer sänka priset eller ska jag beställa redan nu?

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q