Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Kom in nu och skapade en ny gubbe sen blev de svart och inget händer när jag trycker på Skip To End knappen

Har samma problem :/ Och nu kommer jag inte ens in i spelet igen!

Visa signatur

ASUS CROSSHARI V FORMULA-Z | AMD FX-8350 | XFX Radeon R9 390X | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 | Corsair RM 1000W | NZXT Phantom Fulltower |

Permalänk
Medlem

inne nu på char selection men inge längre.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Skrivet av joshoa:

Det fungerar bra ser vi

Skrivet av Insanity92:

Kollade och det första man ser: unable to login

haha, det fungerade nyss, blev kickad och kan inte logga in längre. antar att far shiverpeaks servern är nere

Permalänk
Medlem

OMG vilken överraskning att det inte fungerar. Jag blev helt chockad!!! OMG!!!

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 ‏ @GuildWars2 Stäng
We are aware that some of you have login issues. We are working on it. Closing and restarting your client often works. ^MK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

I spelet?

Heter Symphony!

Uppskattas om man kunde få en invite när spelet funkar

Har skickar ut invite, tror accepter och whisper mig om jag gjort rätt eller inte

Permalänk
Avstängd
Skrivet av _tekken_:

Hmm Varför har GW2" klienten/Spelet ''Låg Prioritet'' blir det nån större skillnad att ändra den till ''Normal'' eller ''hög''?

EDIT:Jag hade testat själv men jag kommer inte in i spelet just nu.

Menar du självaste processen i taskmanagern ? Isf tror jag inte det kan påverka prestandan.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

fats på introt, går inte trycka på skip to end, musiken spelas på.

Permalänk
Medlem

Min personliga gissning är att det kommer fortsätta vara instabilt resten av kvällen. Gå och sov och testa igen vid 10-tiden imorgon på förmiddagen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Guild Wars 2 ‏ @GuildWars2 Stäng
We are aware that some of you have login issues. We are working on it. Going to bed untill the morning often works. ^MK

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Min personliga gissning är att det kommer fortsätta vara instabilt resten av kvällen. Gå och sov och testa igen vid 10-tiden imorgon på förmiddagen.

Jo, men vem fan går o lägger sig nu normalt sätt?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Nja det kommer igång fortare än så. Får ha lite tålamod. Stresstesten hade de förra helgen. De borde ha lite koll på hur många de bjuder in.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Avstängd

Unable to cpmplete operation! Någon annan som får denna skit?

Permalänk
Medlem

"Unable to complete the operation" :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quantin:

Unable to cpmplete operation! Någon annan som får denna skit?

Samma här.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av maniac:

Samma här.

Efter alla "stresstest" så får vi denna skit!

Permalänk
Medlem

Har precis spelat i ca 50 minuter och kan säga att jag redan är hooked.
Underbart spel, dock så kanske det laggar lite för mycket just nu när alla är på samma område.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk

Är det någon som fått sina 2000 gems?

Permalänk
Medlem

blev dc när jag gick in i en instance, naw

Permalänk
Medlem

Finns det bara en typ av quests. Jag är lvl 4 snart och går in i zones reccomendet för lvl 6. Normalt ?

Permalänk
Medlem

Gillar det skarpt, första gången jag sätter tänderna i det och lyckades klämma in 20 minuter mellan 20:30 och 20:50, sen gick servrarna ner i 20 minuter och jag har nu lirat sen 21:10.

Fantastiskt spel, lirar Elementalist och jag är helt fast. Det känns bra, det ser bra ut, allting låter bra, det styrs bra, gillar interface och alla dessa dynamic events. Lite dåligt optimerat än så länge men det är ju bara beta som sagt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quantin:

Unable to cpmplete operation! Någon annan som får denna skit?

Skrivet av Jott-:

"Unable to complete the operation" :/

Skrivet av LiTo:

OMG vilken överraskning att det inte fungerar. Jag blev helt chockad!!! OMG!!!

Skrivet av spot_1337:

haha, det fungerade nyss, blev kickad och kan inte logga in längre. antar att far shiverpeaks servern är nere

Skrivet av Snutten:

Har samma problem :/ Och nu kommer jag inte ens in i spelet igen!

Skrivet av YeZirko:

Har skickar ut invite, tror accepter och whisper mig om jag gjort rätt eller inte

Dold text

Vet inte om det hjälper er men dom postade nyss detta på sin facebook

Citat:

Two common problems: If you have not received your email after registering your pre-purchase and are anxious to get into the Beta Weekend Event, we've got a solution for you here: http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/10150748269089209 If your client is trying to re-download from scratch when you open it, make a folder on your desktop and move "gw2.exe , gw2.dat , and gw2.tmp" into that folder. Right-click => Run as Administrator ~RB2

Är det klienten eller servern som krånglar så starta om klienten, annars gå och lägg er. Jag kunde lira men jag ska dra en film och sova nu för jag garanterar att det kommer funka och vara mindre laggigt och bättre optimerat imorrn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Gillar det skarpt, första gången jag sätter tänderna i det och lyckades klämma in 20 minuter mellan 20:30 och 20:50, sen gick servrarna ner i 20 minuter och jag har nu lirat sen 21:10.

Fantastiskt spel, lirar Elementalist och jag är helt fast. Det känns bra, det ser bra ut, allting låter bra, det styrs bra, gillar interface och alla dessa dynamic events. Lite dåligt optimerat än så länge men det är ju bara beta som sagt.

Och musiken på login screen är VÄLDIGT bra ;D

Permalänk
Medlem

jag lyckas inte logga in, login serven nere?

jag ko min 2 ggr tidigare men det hände sig innan jag kom in i spelet... forumet är nere oxå

Permalänk
Medlem

Fasen, fick DC. Lyckades dock få lira i ca 2 timmar bara att försöka komma in igen nu

Permalänk
Medlem

Kommer fortfarande inte i spelar på servern Far Shiverpeaks

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define /// Asus P8Z68-V GEN3 /// Intel i7 2600k 4.4 ghz /// Cooler master hyper 212 plus /// Corsair vengeance 8gb 1600 mhz /// Asus gtx 570 dierctcu II /// Intel SSD 320 120GB// BenQ GL2440HM LED.

Bärbar: Hp pavilion dv7-5090eo /// Intel i7 2630QM 2.9 ghz /// Radeon HD 6570M 1 gb

Permalänk
Medlem

Förbaskade loginservrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hauni99:

jag lyckas inte logga in, login serven nere?

Uppenbarligen... Kan inte heller logga in. Kan inte komma åt officiella forumen heller för att se nån status.

Men det var egentligen helt väntat. "Stresstestet" var spel för gallerierna, det verkliga är alltid när huvudaktiviten går igång. Och Arenanet har uppenbarligen misslyckats. Hoppas det kommer igång innan helgen är slut :/

Permalänk

shit asså, alltid samma sak hela tiden? hur kan de inta vara beredda på detta? det är så jävla o logiskt. De skickar en invite till folk och ändå vet de inte hur de ska kunna hålla serverna igång så att all folk kan tanka ner klienten eller spela!

skiter i att det är stresstest på servers!

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk

Blir spela D3!:D

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |