Bilder på dina bilar i Forza Motorsport 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

ska du bara köra voice så http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=2103
kan dock inte säga hur bra de e:P

vill ha ljudet med ju

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

Cool! Gjort den själv Zidd3n?

Då var det dags igen, har nog över dubblet så många timmar i lackboxen än ute på banan
Blitz Dunlop Direzza time attack EVO X

Den riktiga:

Min version

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Hörru maniac den där ska jag köpa! Är den tunead också eller?

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Hörru maniac den där ska jag köpa! Är den tunead också eller?

Har ingen vettig tune till den men jag lägger upp lackdesignen på min SF imorgon

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Maniac, designen har jag gjort men köpt vinylerna

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

Vad duktig du är på att måla maniac, tar mycket tid att göra en sån design? Jag har fan inte tålamodet med sånt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Vad duktig du är på att måla maniac, tar mycket tid att göra en sån design? Jag har fan inte tålamodet med sånt

Heh tack tack!
Beror på men oftast har jag redan 90% av vinylerna som behövs sedan tidigare, då går det ganska fort. Om det är fler vinyler som saknas samt en komplex basdesign så tar det lite tid. Men som sagt, jag sitter hellre i vinyleditorn än är ute på banorna

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Heh tack tack!
Beror på men oftast har jag redan 90% av vinylerna som behövs sedan tidigare, då går det ganska fort. Om det är fler vinyler som saknas samt en komplex basdesign så tar det lite tid. Men som sagt, jag sitter hellre i vinyleditorn än är ute på banorna

Okej, nja jag pressar hellre på banorna och letar tusen delar istället. Tur så är Forza så brett så det finns alltid något för alla om man är bil intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Då var det dags igen, har nog över dubblet så många timmar i lackboxen än ute på banan
Blitz Dunlop Direzza time attack EVO X

Alltså satan vad duktig du är, en annan har på sin höjd orkat sätta ut 10 vinyler på en bil 2 på en annan och 0 på resten

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Vafan nu loggade jag in och sökte motor sw. Du har ju inte lagt upp Evon, och här har jag gjort värsta drift-tunen till den

Köpte dock Lancia Deltan, Warsteiner E30n och en till som jag glömde bort nu.. Kan vart blåa Skylinen.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Skrivet av Zidd3n:

vill ha ljudet med ju

Köpte steelseries adaptern idag på kejll o company för 299 har dock inte kopplat in xboxet än men gör de om 20 min typ:P

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Alltså satan vad duktig du är, en annan har på sin höjd orkat sätta ut 10 vinyler på en bil 2 på en annan och 0 på resten

Tack! Fast jag har lackat bilar sedan forza 2 så det har blivit några sedan dess.
Bland dom första bilarna jag gjorde, ser hemsk ut

Btw, Dunlop Evo´n finns uppe på min SF och Tanabe Skylinen lägger jag upp ikväll

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Så ja xboxet är igång och även forza.

Svenssson1 heter jag på xbox live om någon vill adda(lägg märke till att det är 3 st S och inte 2)

Visa signatur

----

Permalänk

http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=11154975&full=true

Drar väl upp min 240 hehe:P får bli ngt snyggare nästa gång:)

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

Coolt, köper japsarna av dig Gillade verkligen inte fälgarna på Skylinen dock, men det gör ju inget när man bara tar paint.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Slänger upp lite bilder jag med då

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

TTA Saab

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk

Skylinen

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

Snyggt, gjorde själv en liknande

Tror detta var bara en visningsbil eller något. Den officiella bilen ser ut så här

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Snyggt, gjorde själv en liknande

Tror detta var bara en visningsbil eller något. Den officiella bilen ser ut så här

http://www.flashengineering.se/wp-content/uploads/2012/04/saa...

jag vet tyckte den förra var snyggare dock

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk

ingen som är sugen på att lira lite idag?:)

Adda: Svenssson1 (lägg märke till S'en)

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

Svensson. Bara att hjota när du ser mig inne

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Skrivet av Zidd3n:

Svensson. Bara att hjota när du ser mig inne

Har inte riktigt fattat xbox chatfunktion än:$ försökte hojta ngn gång när du va inne haha xD
invita mig till en röstchatt eller ngt om du ser mig online så kan vi köra:)

Visa signatur

----

Permalänk

Lägg till mig om ni vill köra lite drifting! Busen9482
Kör rwd. Har ni skaffat någon klubb eller liknade?

Permalänk
Skrivet av jonte123456:

Lägg till mig om ni vill köra lite drifting! Busen9482
Kör rwd. Har ni skaffat någon klubb eller liknade?

lägger till dig och kommer in om en stund:)

Visa signatur

----

Permalänk

Inga mer än jag och svensson som kör online?
Annas kan vi om det bli ett antal göra något roligt av spelet. behöver ju inte vara drifting kan vara banracing eller vad ni nu kör live.
Har de bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte123456:

Inga mer än jag och svensson som kör online?
Annas kan vi om det bli ett antal göra något roligt av spelet. behöver ju inte vara drifting kan vara banracing eller vad ni nu kör live.
Har de bra!

Stängde nyss av xboxen Får väll slå på den igen...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk

har lite internet problem atm:S kommer nog in strax igen:)

Tillbaka online, adda om ngn vill spela: Svenssson1

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

Ska själv snart in på live. Yakoosha om nån vill

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk

Min Drifting silvia, då inte falken finns bland dekalerna så fick det bli SPARCO

Visa signatur

Gigabyte GA-EP35-DS3 | Intel Core 2 Duo E8500 4,09GHz | A-Data 4GB (2x2048MB) Gaming Experience | ASUS Radeon HD 4850 512MB GDDR3 640 / 1034 | Corsair VX 550W | Antec Three Hundred Midi Tower