Permalänk
Medlem

Ace EDGE 3200 black - programmvara

Har den härliga funderingen på om någon här på sweclockers råkar ha programmvaruskivan / programmvaran till ace EDGE 3200 ? Då aceofsweden.se tydligen inte hostar sina egna drivrutiner på sina egna servrar samt att den externa servern de använder är nere så kan inte få tag i programmvaran till musen.

//direktlänk till platsen där de normalt laddas ner . ( Under software ) ( http://www.aceofsweden.com/edge3200.html )

Har även kontaktat Aceofsweden men har inte fått svar som sagt..

Permalänk
Medlem

Filerna fixade tack vare trogna sweclockers medlemmar. // tacksamme pong218

Permalänk
Medlem

Just blåst om datorn och behöver också filerna.

Hade uppskattats om man kunde få dom samt även om någon kunde lägga upp dom på vanlig filserver så övriga som hittar hit kan få ett stopp

Med tanke på att Colorcase lagt ner verksamheten så har dom inte filerna kvar.

Visa signatur

| Intel Q6600 3,0GHz + Scythe Ninja CPU Cooler | Asus Maximus Formula | 6144mb Corsair DDR 2 Pc6400 | Gigabyte SOC2 Nvidia GTX580 |
http://www.itpower.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoneDog:

Just blåst om datorn och behöver också filerna.

Hade uppskattats om man kunde få dom samt även om någon kunde lägga upp dom på vanlig filserver så övriga som hittar hit kan få ett stopp

Med tanke på att Colorcase lagt ner verksamheten så har dom inte filerna kvar.

Här har du mina filer plockade från programmappen: MouseUtility.zip, ska funka att lägga den extraherade mappen någonstans och sedan skapa en genväg till programmet i autostart med parametern "/hide" om man vill att det startar med windows.

Om man redan har programmet installerat så är det en rekommendation att spara undan programmappen på något säkert ställe.

Visa signatur

| Phenom II X3 720BE 2,8GHz (upplåst till X4 20) @ 3.6GHz | Corsair HX850W | Crosshair IV Formula | 8GB Kingston HyperX Blue | 2st 5970 Crossfire | Intel 120GB SSD | Silverstone Fortress 2 | H80 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredW:

Här har du mina filer plockade från programmappen: MouseUtility.zip, ska funka att lägga den extraherade mappen någonstans och sedan skapa en genväg till programmet i autostart med parametern "/hide" om man vill att det startar med windows.

Om man redan har programmet installerat så är det en rekommendation att spara undan programmappen på något säkert ställe.

Tack för svaret!

Konstiga är att Windows 7 la själv in mjukvara automatiskt efter en tid, jag blev helt paff men sparar ändå mjukvaran på min dropbox, tack för besväret!

Visa signatur

| Intel Q6600 3,0GHz + Scythe Ninja CPU Cooler | Asus Maximus Formula | 6144mb Corsair DDR 2 Pc6400 | Gigabyte SOC2 Nvidia GTX580 |
http://www.itpower.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoneDog:

Tack för svaret!

Konstiga är att Windows 7 la själv in mjukvara automatiskt efter en tid, jag blev helt paff men sparar ändå mjukvaran på min dropbox, tack för besväret!

Avinstallerade precis drivrutinerna innan jag märkte att de nya inte fanns på internet. Du har inte kvar dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozone-:

Avinstallerade precis drivrutinerna innan jag märkte att de nya inte fanns på internet. Du har inte kvar dem?

Finns numera att ladda ner på denna sidan: Edge3200, Om du kollar till höger där så ska programvaran med version 1.0.0.1 gå att ladda ner.

Visa signatur

| Phenom II X3 720BE 2,8GHz (upplåst till X4 20) @ 3.6GHz | Corsair HX850W | Crosshair IV Formula | 8GB Kingston HyperX Blue | 2st 5970 Crossfire | Intel 120GB SSD | Silverstone Fortress 2 | H80 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredW:

Finns numera att ladda ner på denna sidan: Edge3200, Om du kollar till höger där så ska programvaran med version 1.0.0.1 gå att ladda ner.

Jo hittade den sidan men när man trycker på länken kommer jag till "Sidan existerar inte" eller något liknande.
Edit: Idag fungerade det tydligen...