Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk

30m vit 30m röd 30m svart från www.paracordshop.se
(sponsrad) trevlig service, rekommenderas!!

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Vänta nu, meningen var väl att lägga in produktbilder?

Du länkar till ett företags URL som du köpt produkter av. Gör om gör rätt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyrst:

Bättre än en produktbild antar jag

Allting är bättre än en produktbild. Det är ju inte så att dom bilder man lägger upp, eller visar.. att det ska vara något bidrag till "Metro Global Photo Challenge" precis.

Skrivet av Hyrst:

Vänta nu, meningen var väl att lägga in produktbilder?

Du länkar till ett företags URL som du köpt produkter av. Gör om gör rätt!

Men hur roligt är det att visa upp produktbilder ? Det är väl klart mycket roligare med egna bilder så att folk verkligen kan se att man har köpt det man har. Annars så kan man ju dra till med vad som helst och komma undan med det.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Nice Master System samling!
Köpte själv ett Master System II på Retrospelsmässan för 2helger sedan och börjat samla spel.
Btw: Ta och installera en 50/60hz switch i konsolen, du kommer märka skillnaden direkt!

Will do!

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Avstängd

044 pump till min Audi

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Allting är bättre än en produktbild. Det är ju inte så att dom bilder man lägger upp, eller visar.. att det ska vara något bidrag till "Metro Global Photo Challenge" precis.

Men hur roligt är det att visa upp produktbilder ? Det är väl klart mycket roligare med egna bilder så att folk verkligen kan se att man har köpt det man har. Annars så kan man ju dra till med vad som helst och komma undan med det.

Det var ju precis det jag sa.

Bra att du utvecklade mina tankar..
Edit: Sorry såg att jag skrev fel, det skulle ju självklart stå "att inte lägga in produktbilder"

Permalänk
Medlem

Blev en OCZ Vertex 4 256GB att snabba upp systemet med!

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Liv&helvete:

Annars så kan man ju dra till med vad som helst och komma undan med det.

Varför fördöma och misstro folk ? Lever man efter en sådan filosofi kan man då inte må bra :s

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Allting är bättre än en produktbild. Det är ju inte så att dom bilder man lägger upp, eller visar.. att det ska vara något bidrag till "Metro Global Photo Challenge" precis.

Men hur roligt är det att visa upp produktbilder ? Det är väl klart mycket roligare med egna bilder så att folk verkligen kan se att man har köpt det man har. Annars så kan man ju dra till med vad som helst och komma undan med det.

vadå "komma undan med det"? om nån nu är mytoman och gillar sånt, vem fan bryr sig, det här är internet.

Permalänk
Medlem

Blev en HTC One X Riktigt nöjd än så länge!

Tagen med min pensionerade HTC Desire.

Permalänk
Musikälskare

Lite mer bilder från min bryggd

Dags att sätta på flaskor och tillsätta socker + vänta 2 veckor = dricka!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Vad är det där? Var köper man kapsylgrejen?

Permalänk
Musikälskare

Lokala essens/brygg butiken

Typ 150kr kostade den

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Lokala essens/brygg butiken

Typ 150kr kostade den

Vad heter dom då? Vad kostar kapsyler per styck?

Och som asgt, vad är det du gör?

Permalänk
Medlem

Öl kanske?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Lite mer bilder från min bryggd

Dags att sätta på flaskor och tillsätta socker + vänta 2 veckor = dricka!
]

BAHAHA! Försök vänta i två veckor utan att vara där och nalla och joxa, det är i princip omöjligt första bryggningen

Ser smaskigt ut! Hoppas det blir bra med primningen, hur tillsatte ni sockret? Jag brukar göra en sockerlag och tillsätta i upptappningstunnan innan jag häller av från primären/sekundären.

Ett tips till nästa gång är att försöka fylla flaskorna så mycket det bara går, det vill säga få en liten "headspace" detta då luft och då i synnerhet syre har en negativ inverkan på ölen, blir säkert gott i alla fall men kan ju vara bra att tänka på tills nästa gång!

Ytterligare tips:
Man kan fylla en petflaska samtidigt som man fyller glasflaskorna (gärna en helt transparent) på så sett kan man se hur ölen klarnat samt man kan känna på flaskan hur mycket kolsyra det har bildats.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kent - Jag är inte rädd för mörkret på LP. Link

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Ryden:

BAHAHA! Försök vänta i två veckor utan att vara där och nalla och joxa, det är i princip omöjligt första bryggningen

Ser smaskigt ut! Hoppas det blir bra med primningen, hur tillsatte ni sockret? Jag brukar göra en sockerlag och tillsätta i upptappningstunnan innan jag häller av från primären/sekundären.

Ett tips till nästa gång är att försöka fylla flaskorna så mycket det bara går, det vill säga få en liten "headspace" detta då luft och då i synnerhet syre har en negativ inverkan på ölen, blir säkert gott i alla fall men kan ju vara bra att tänka på tills nästa gång!

Ytterligare tips:
Man kan fylla en petflaska samtidigt som man fyller glasflaskorna (gärna en helt transparent) på så sett kan man se hur ölen klarnat samt man kan känna på flaskan hur mycket kolsyra det har bildats.

Hehe ja de blir svårt att vänta 2 veckor

Tack för mycket bra tips! Ska göras vid nästa bryggning helt klart, första gången är alltid lite skakigt då man inte vet de där små sakerna ska bland annat fixa kran på sekundära så man slipper hävert till flaskorna

Jag blandade Dextros med 500ml vatten som jag sen kokade för att sterilisera, hällde sen ner det i sekundära när det hade svalnat i vattenbad rörde om sakta

Hoppas det blir bra, vi får se i vilket fall som helst har det varit sjukt skoj

MooD: Mina kostade 50kr för 100st, lite dyrare med färgade men tyckte de var värt det

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ojojoj, vilken dator. Kärlek vid första ögonkastet, så att säga. Grymt trevlig skärm, skönt tangentbord och relativt bra prestanda.
Till och med enklare spel(typ Dungeon Defenders och Team Fortress 2) går att spela, vilket jag inte trodde skulle gå alls.

Ett stort plus är att jag köpte den för 0kr, tack vare en tävling som Inet hade i samarbete med Asus.
Man tror ju aldrig att man skulle vinna något, men rätt var det är så fick man ett mail om att man vunnit. Trevligt trevligt.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

http://i.imgur.com/tNgyv.jpg

Ojojoj, vilken dator. Kärlek vid första ögonkastet, så att säga. Grymt trevlig skärm, skönt tangentbord och relativt bra prestanda.
Till och med enklare spel(typ Dungeon Defenders och Team Fortress 2) går att spela, vilket jag inte trodde skulle gå alls.

Ett stort plus är att jag köpte den för 0kr, tack vare en tävling som Inet hade i samarbete med Asus.
Man tror ju aldrig att man skulle vinna något, men rätt var det är så fick man ett mail om att man vunnit. Trevligt trevligt.

Grattis! såg nice ut

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

SSdn är ny, fan va det går en st crucial m4 128gig

ops bra att jag ladda up detta, såg nu att jag vänt fläkten fel när jag gjorde rent fläktfiltret

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

http://i.imgur.com/tNgyv.jpg

Ojojoj, vilken dator. Kärlek vid första ögonkastet, så att säga. Grymt trevlig skärm, skönt tangentbord och relativt bra prestanda.
Till och med enklare spel(typ Dungeon Defenders och Team Fortress 2) går att spela, vilket jag inte trodde skulle gå alls.

Ett stort plus är att jag köpte den för 0kr, tack vare en tävling som Inet hade i samarbete med Asus.
Man tror ju aldrig att man skulle vinna något, men rätt var det är så fick man ett mail om att man vunnit. Trevligt trevligt.

Då är det ju fel tråd, du har ju inte "köpt" den

Grattis iaf

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av voro12:

Blev en HTC One X Riktigt nöjd än så länge!

https://dl-web.dropbox.com/get/Camera%20Uploads/IMAG0443.jpg?...

Tagen med min pensionerade HTC Desire.

Funderar själv på denna telefon.. Hur är kameran/video inspelaren ? Hur känns telen i övrigt, nå lagg som folk pratar om ?

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk

Vinyyyyyl.....!

Permalänk
Medlem

Var hittar du detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pissespann:

Funderar själv på denna telefon.. Hur är kameran/video inspelaren ? Hur känns telen i övrigt, nå lagg som folk pratar om ?

Video har jag inte riktigt prövat ännu, men kameran tycker jag är riktigt bra. dock lite svårt när det är mörkt.

Lagg när man växlar mellan hemskärmar finns, men inte mycket.. Dock så är det helt laggfritt med nova launcher (gratis i play-butiken)
annars tycker jag den känns riktigt trevlig!

Permalänk
Skrivet av MooD:

Var hittar du detta?

Chemical Records.

Finns en affär i Stockholm som säljer "ny" vinyl också, men innehavaren är extremt otrevlig, för att inte tala om att det blir dyrare, så jag beställer mer från Chemical.

Permalänk
Skrivet av tomten51:

SSdn är ny, fan va det går en st crucial m4 128gig

http://i48.tinypic.com/25jxpva.jpg

ops bra att jag ladda up detta, såg nu att jag vänt fläkten fel när jag gjorde rent fläktfiltret

Varför har du SSD'n vänd med kontakten utåt? Skulle vara snyggare om du drog sladden där bak istället

Visa signatur
Permalänk
Medlem

EDIT:
Kom lite mer idag.

Samt golvskydd för stolen:

Den är ej grön utan det sitter bara plastfilm på den.
125 x 205 cm - 350kr

IKEA hade bara 120x100 för 199kr, och den kändes för liten

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Toivo83:

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/Nintendo...

EDIT:
Kom lite mer idag.

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/Nintendo...

Samt golvskydd för stolen:
http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/bild4.jp...

Den är ej grön utan det sitter bara plastfilm på den.
125 x 205 cm - 350kr

IKEA hade bara 120x100 för 199kr, och den kändes för liten

Oh Chip 'n Dale vad mitt favorit spel som barn
Riktigt bra köp!