Eduard "Trololo" Khil har avlidit

Permalänk
Avstängd

Nooo

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Memento mori:

Har aldrig hört talats om karln.... Varför är han med på Sweclockers framsida?

Därför att han är en stort och populärt internetfenomen.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk

R.I.P

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Fy fan, inget jag missat precis..
Nej nu ska jag spela upp lite musik och låta rumpan sjunga...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk

jag blir bara deprimerad om snygga brudar dör

Permalänk
Medlem

Ja, har man inga bra argument så

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Roliga är att hans lyrics är bättre än vad vissa låtar idag har...

Japp... Största delen av dagens musik kan delas in i 2 kategorier:

1. Kategorien där man försöker få mest "nigga" in i en låt.
2. Den där man försöker få mest "baby" in i en låt.

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

R.I.P du kommer saknas

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tomas_88:

Japp... Största delen av dagens musik kan delas in i 2 kategorier:

1. Kategorien där man försöker få mest "nigga" in i en låt.
2. Den där man försöker få mest "baby" in i en låt.

Nigga it's my baby you understand nigga? Blir en hit direkt

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

R.I.P Mannen som sjöng internets nationalsång :'(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Skumt.. eftersom hon vann Eurovision song contest.. Men de har väl fel..

Sjöng hon i den tävlingen? Jag hörde bara mummel...

Permalänk
Medlem

Jag håller stenhårt på att hans sång igentligen är ett hemligt sovjetiskt vapen som har som syfte att hjärntvätta folk att sprida mer hat på internet... Och det fungerar!

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Min kära mor fick en stroke 2010, och som tur var fick hon vård väldigt snabbt.
Prioritet 1 är att komma till sjukhus snabbt vid stroke.. något som herr Khil antagligen inte gjorde.
Idag är morsan 98% återställd

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Skumt.. eftersom hon vann Eurovision song contest.. Men de har väl fel..

Det är som att säga att de ryska kärringarna sjöng bra också isåfall eftersom de kunde lika gärna ha vunnit också, eller hur?

Visa signatur

l Asus P8Z77-V Pro l i5 3570k l Asus Gtx 680 Dcii OC l

l Corsair Veng. 8gb l FSP Aurum 700W 80+G l Intel 330 - 120 gb l

l Nzxt Switch 810 vit l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Vad har du emot honom?

Att hans parfym är riktad till flickor och inte pojkar!!!! :cry:

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Permalänk

Nikogda ne zabudu vas! R.I.P

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwizcalix:

R.I.P Mannen som sjöng internets nationalsång :'(

Detta är väl ändå nationalsången

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Om ni har synpunkter på vad SweClockers väljer att rapportera om, skriv i feedbackforumet eller kontakta oss via http://www.sweclockers.com/kontakt och använd rättelseknappen om ni upptäcker språkliga fel i artklarna. Diskussionstråden är till för att diskutera innehållet i artikeln.

Permalänk
Snusfri

R.I.P. Eduard Kihl, mannen som förenade internet.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Nigga it's my baby you understand nigga? Blir en hit direkt

Ja eller den här:

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Alltid tråkigt när någon dör men som frekvent användare av internet kan jag inte låta bli att känna ett visst hopp. Jag hade nämligen aldrig hört talas om gubben innan.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem

Wow och jag bryr mig väldigt mycket....inte.

Vafan håller ni på med sweclockers?
ni ville inte posta foldinglagets stigning till rank 18 men ni postar orelaterade nyheter som det här?
usch

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sebastian19:

Det är som att säga att de ryska kärringarna sjöng bra också isåfall eftersom de kunde lika gärna ha vunnit också, eller hur?

Inte för att dom var SÅ illa, men däremot så var ju deras text ganska innehållslös
Finns video på youtube med översättning, orkar inte leta upp den just nu, men det är inte mycket mer än att dom vill dansa typ

Skrivet av MaxWarp:

Alltid tråkigt när någon dör men som frekvent användare av internet kan jag inte låta bli att känna ett visst hopp. Jag hade nämligen aldrig hört talas om gubben innan.

Då kan du inte vara nån direkt frekvent internetanvändare om du lyckats missa det

Skrivet av Uzor:

Wow och jag bryr mig väldigt mycket....inte.

Vafan håller ni på med sweclockers?
ni ville inte posta foldinglagets stigning till rank 18 men ni postar orelaterade nyheter som det här?
usch

För att det är hundratals, kanske t.o.m. tusentals fler som är mer intresserade av detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzor:

Wow och jag bryr mig väldigt mycket....inte.
Vafan håller ni på med sweclockers?
ni ville inte posta foldinglagets stigning till rank 18 men ni postar orelaterade nyheter som det här?
usch

Det finns rätt många foldingnyheter publicerade i alla fall, en bit över 20 nyheter bara om Swecs foldinglag (sökte på folding i artikelarkivet). Så jag skulle nog inte klaga på det.

Själv är jag ointresserad av folding och nyheter om det, men jag kan skippa dem utan att kommentera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzor:

Wow och jag bryr mig väldigt mycket....inte.

Vafan håller ni på med sweclockers?
ni ville inte posta foldinglagets stigning till rank 18 men ni postar orelaterade nyheter som det här?
usch

Snark zzzzZ

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Å herre, varför kan inte Gud ta Justin Bieber istället?

Vila i frid Eduard

Skrivet av Tomas_88:

Haha klockren

Permalänk
Medlem

Första gången på länge som Sweclockers har mer än en nyhet på samma dag, så slänger ni in den här dyngan?

Permalänk
Medlem

Jag kommer helt enkelt att citera min vän Anton med det han skrev då jag berättade nyheten för honom.

"NooooooooooooooooooooooooppooooooOOOOOOOOO nooooooooooooooo.com NOOOOOOOOOOO uhuhuhuh ;_; :'( :,( x,(((((( whyyyy whyyy WHYYYYYY?!?!?!??! No god no, nooooooooo, it cant be, LIES! Stop trolling uuussss uguhuhuhuhuh, he, he must live, i feel he's troll powers, they are still here, all trolls of the universe UNITE, we mist now grow stronger and bigger then ever for Eduard Khil now to honour him!!!! I will remember you trolol guy, you where always there when i where in hard times, but that hardly happened thanks to you, you made us all happy and mad, and created a wonderful way of lifestyle, this is a sad and epic honourable day that will always be remembered and, even if our king has been slayed and left he's temporal body shell, the trolling power remians and togethe we people will live on for the future to rule the world, for trololol!!!! TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL"

Visa signatur

4770 | 980