återfår borttaget lösenord från IE cache

Permalänk
Medlem

återfår borttaget lösenord från IE cache

Har ett sådant problem att jag har ett användarnamn och lösenord som används för att logga in på en sida.. Som har varit sparad i IE, hur länge som helst.
Igår i ett svagt ögonblick efter att jag hade använt internetbanken så tömde jag historiken med mera, inga problem... Problemet uppstod efteråt när jag fick konstatera att den hade raderat alla sparade lösenord också.....

Nu undrar jag om det finns något "lätt" sätt att återfå lösenordet? annars blir det att börja leta bland pappren... Datorn ánvänder IE av anledningen att sidan eller tjänsten är veriferad att funka med IE.

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Avstängd

Försökte hitta något relevant, men när jag söker hittar jag mest hur man antingen ställer in så att lösenord sparas eller hur man rensar dem.
Men jag lyckades hitta något som kanske kan hjälpa dig.
http://www.top-password.com/ie-password-recovery.html
Det är ett program som kostar, men trial kanske räcker för dig.

Visa signatur

"Hey mate, you know alot aobut computers?"
"A bit."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wyver:

Har ett sådant problem att jag har ett användarnamn och lösenord som används för att logga in på en sida.. Som har varit sparad i IE, hur länge som helst.
Igår i ett svagt ögonblick efter att jag hade använt internetbanken så tömde jag historiken med mera, inga problem... Problemet uppstod efteråt när jag fick konstatera att den hade raderat alla sparade lösenord också.....

Nu undrar jag om det finns något "lätt" sätt att återfå lösenordet? annars blir det att börja leta bland pappren... Datorn ánvänder IE av anledningen att sidan eller tjänsten är veriferad att funka med IE.

Måste väl finnas en "Glömt lösenord" funktion på sidan?

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Eller så kollar du om du har en återställningspunkt med lämpligt datum. Men föregående talares tips borde funka.