Posta printscreen på eran Diablo III karaktär

Permalänk
Medlem

När jag loggade ur så insåg jag att barbaren börjar se riktigt bra ut!

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Permalänk

Är det bara jag som stör mig på att det är löjligt låg upplösning på alla karaktärstexturer i D3?
Jag kör ändå 4320x2560, men det är rätt trista texturer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whistler84:

Är det bara jag som stör mig på att det är löjligt låg upplösning på alla karaktärstexturer i D3?
Jag kör ändå 4320x2560, men det är rätt trista texturer...

Du är inte ensam om det.

Tycker D3 har lågupplösta texturer överlag.

Men nu pratar vi om ett spel som borde ha släppts för minst 5 år sedan

Permalänk
Medlem
Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

[högerklicka visa bild för större]

Permalänk

Har äntligen börjat ta mig vidare på Act II

Visa signatur

Fractal Define R3 | Gigabyte Z68XP-UD4 | Intel Core i7 2600K @ 4Ghz | Asus GTX 580 DirectCU II | Corsair XMS3 DDR3 16GB @ 1333MHz | Corsair Force 3 120GB | WD 500GB x2 | Corsair AX 850W | Corsair H80 | Dell U2312HM x 2 | Windows 7 Pro 64-bit

Galleri på rummet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Min gubbe, mf gear på.

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Avstängd

Fet!

Så här ser min Tank DH ut:
55k hp
700 all res
1600 LOH
5,8k dps

Har precis dödat Ghom på Inferno

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Avstängd

~1000 all resistance, nästan 60k hp.
Har en del block chance, lifesteal och 1k hp/sec.

Har 3 items som jag inte tänker uppgradera, ska ha en tank build när jag spelar med kompisar och en solo/dual build där jag har 30-50k dps och samtidigt kunna tanka en del. Klarar av Act 1-3 med vissa problem på act 3 tyvärr

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

http://img254.imageshack.us/img254/4133/barb60d3.png

~1000 all resistance, nästan 60k hp.
Har en del block chance, lifesteal och 1k hp/sec.

Har 3 items som jag inte tänker uppgradera, ska ha en tank build när jag spelar med kompisar och en solo/dual build där jag har 30-50k dps och samtidigt kunna tanka en del. Klarar av Act 1-3 med vissa problem på act 3 tyvärr

Din sköld ser löjligt dålig ut den kan inte ha mycket block amount?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Falknlol:

Din sköld ser löjligt dålig ut den kan inte ha mycket block amount?

Vet inte, har inte satsat så mycket på det. Den har dock 55 all res, 11%life, 80vat+str.
Finns typ bara stormshield som är bra, och den kostar 5miljoner så fakk det

Permalänk
Medlem

800 all resists, 42k HP, 1143 LoH

Kör även sköld ibland om det blir lite väl hårt, då har jag:

900 all resists, 34k HP, 843 LoH, 27% Block

Permalänk
Medlem
Permalänk
Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem

Behöver byta ut nästan allt till ilvl 63, 62 är så fult

Permalänk
Medlem
Skrivet av wbm:

http://i.imgur.com/4QrS1.jpg

Behöver byta ut nästan allt till ilvl 63, 62 är så fult

Du verkar dock ha sjukt bra gear

Permalänk
Medlem
Skrivet av mallow:

Du verkar dock ha sjukt bra gear

Ja, börjar få rätt bra dps nu. Screenshoten är dock med war cry och battle rage aktiva.
49% crit och 448% crit dmg gör mkt för dpsen.

Behöver få lite mer all res så jag kan byta ut mina två defensiva passives.

Permalänk
Skrivet av chainzaw:

Vet inte, har inte satsat så mycket på det. Den har dock 55 all res, 11%life, 80vat+str.
Finns typ bara stormshield som är bra, och den kostar 5miljoner så fakk det

Fixa en Sacred Shield (ilvl 63 rare) med hög block%. Högst block value i spelet och bättre än en Stormshield med de rätta statsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wbm:

Ja, börjar få rätt bra dps nu. Screenshoten är dock med war cry och battle rage aktiva.
49% crit och 448% crit dmg gör mkt för dpsen.

Behöver få lite mer all res så jag kan byta ut mina två defensiva passives.

Jag tror nog din skyhöga strength hjälper din dps väldigt mycket också Med buffs har jag 56% crit och 415% crit dmg och bara 65k dps. Har ~1500 str, så det är väl det som fattas för min del

Såg nu att du intek ör med Ruthless...ja då lär din dps öka ännu mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Killerolav:

Fixa en Sacred Shield (ilvl 63 rare) med hög block%. Högst block value i spelet och bättre än en Stormshield med de rätta statsen.

Att köpa en Sacred med bättre stats än en bra Stormshield lär ju inte vara aktuellt för honom då han tyckte att bara 5m var mycket

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk

Tycker han är rätt snygg jämfört med många andra här i tråden.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Killerolav:

Fixa en Sacred Shield (ilvl 63 rare) med hög block%. Högst block value i spelet och bättre än en Stormshield med de rätta statsen.

Hur faen ska jag hitta en sån bland allt annat? Hade tänk köpa en annan sköld för 1 miljon som har bra stats

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Hur faen ska jag hitta en sån bland allt annat? Hade tänk köpa en annan sköld för 1 miljon som har bra stats

Skriv in block% 8-9 och rare sen är det bara att välja, Sacred är dom vita fula sköldarna med block amount på 3706-4706.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Har kört fast ordentligt nu i A3 efter Ghom. Fixar typ 1/5 av alla champions och tom. vita mobs blir riktigt dryga eftersom det är så jäkla många.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Hur faen ska jag hitta en sån bland allt annat? Hade tänk köpa en annan sköld för 1 miljon som har bra stats

Du får en Sacred med 25% block och 78 alll res för 500k, kan garantera att den är bra mycket bättre än den skölden du har nu.

Vill du inte lägga så mycket pengar så får du en sköld med 19% block och 72 all res för 3000!
Kan nästan garantera att även den är bättre än vad du kör med nu.

Permalänk
Medlem

Blev level 60 igår så jag har la inte de bästa statsen. Försöker fixa lite pengar just nu så att jag kan köpa bättre gear!