[DayZ] Idiot i helikopter

Permalänk
Medlem

[DayZ] Idiot i helikopter

Hahaha, såhär på kvällen kan jag bara säga fan vad kul det är när folk tabbar sig!

Jag hör en helikopter på en ny gubbe så jag lägger mig i gräset, hör att han hovrar över mig väldigt länge så jag tänker "kanske kan smyga förbi nu" men då märker jag att den börjar röra på sig (Piloten för förmodligen alt-tabbad) då rycker han till med musen och vänder helikoptern upp o ner så den smackar ner i marken och han dör, otur som vanligt så går det ej att loota hans kropp utan den bara sjunker undan... men det var en helt sjuk upplevelse, jag hade kunnat rädda han men sån är man ju inte, vet ju aldrig vad han hade för tankar, så jag lät honom förblöda och dö hehe. Har ni någonsin varit med om liknande :D?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Hahaha, h*lvete vad jag garvade Naej, har inte sett något liknande, men förut så vi några idioter som hade satt ett spår av tält på vägen till deras maincamp där det låg fullt med vapen och fanns runt 15-20 tält. Jag lade upp en tråd förut med koordinater och server

Permalänk
Medlem

Hade en helikopter flygandes ovanför mig igår också, det var dock inte lika spännande. Dom sköt mig bara

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Inget liknande men jag och en polare spelade häromdan och vi va påväg till Berzino eftersom det går att få tag i Ghillie Suits nu =D Vi traskade i skogen, mitt i natten och helt från ingen stans ser vi en motorcross!
Vi blir galna och skriker "Hoppa på då! JAG KÖR!AHHHH" vi hinner kanske 20-30m när en spelare (som troligtvis hade "gömt" crossen) börjar skjuta på oss, vi blir helt galna jag får panik och ska stänga av lyset så han inte ser oss men jag failar storslaget. Det slutar med att min polare dör, jag bli skadeskjuten och lyckas fly från platsen upp i skogen med brutet ben och det pissar blod från ryggen. Jag släger mig ner tar lite morfin och bandage slukar lite sardiner och bönor och loggar ut.
Har inte spelat sedan dess =S

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Skrivet av Fronix:

Inget liknande men jag och en polare spelade häromdan och vi va påväg till Berzino eftersom det går att få tag i Ghillie Suits nu =D Vi traskade i skogen, mitt i natten och helt från ingen stans ser vi en motorcross!
Vi blir galna och skriker "Hoppa på då! JAG KÖR!AHHHH" vi hinner kanske 20-30m när en spelare (som troligtvis hade "gömt" crossen) börjar skjuta på oss, vi blir helt galna jag får panik och ska stänga av lyset så han inte ser oss men jag failar storslaget. Det slutar med att min polare dör, jag bli skadeskjuten och lyckas fly från platsen upp i skogen med brutet ben och det pissar blod från ryggen. Jag släger mig ner tar lite morfin och bandage slukar lite sardiner och bönor och loggar ut.
Har inte spelat sedan dess =S

Haha hände nåt liknade för min kompis. Han hittade en guille och en bil. Han kör med bilen i ca 30km/h och råkar köra in en roadblock. Hjulen på bilen flyger av och hans karaktär stendör.

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk

Haha, knappt sett en helikopter än
Jag och ett gäng på 4pers sprang runt i skogen norr om Stary Sobor, mitt i natten.
Servern var i stort sett tom så vi hade bara kul och försökte få våra buggade tält att fungera(gick inte att slå upp dem).
Aja, slutar i alla fall med att två av grabbarna börjar leka "kull", en springer på en sten och bryter benet, alla börjar skratta åt hans otur och direkt efter det så blir vi beskjutna.
Grabben med brutet ben dör direkt, samt två andra.

Var omöjligt att få en kill då, händerna skakade och det gick inte att sluta skratta åt att halva gänget nyss dog i en skog så vi själva hade lyst upp med flares.

Best, Game, Ever.