[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Sluta vara odräglig människa, dessutom dubbelpostar du bullshit.

Poängen med mitt inlägg var att killen igår inte visste var man hittade en läskburk eller vattenflaska och idag har 10 olika vapen med 10 ammo vardera.

Är väl rätt uppenbart vad som hände, han fick hjälp av några andra som visste lite mer om spelet, och de hittade en bil som antagligen var fullproppad med vapen, sen finns det tält i spelet också, finns många sätt att lagra mycket grejer på.

"Sluta vara odräglig människa, dessutom dubbelpostar du bullshit." Herregud, är du mitt i lingonveckan eller vad är det med dig?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Är väl rätt uppenbart vad som hände, han fick hjälp av några andra som visste lite mer om spelet, och de hittade en bil som antagligen var fullproppad med vapen, sen finns det tält i spelet också, finns många sätt att lagra mycket grejer på.
"Sluta vara odräglig människa, dessutom dubbelpostar du bullshit." Herregud, är du mitt i lingonveckan eller vad är det med dig?

true!

Jag och en till nybörjare körde lite, så kom vi på en som hade startat om så kom vi på att han var svensk så snackade vi med han, han har kört DAY Z i 3 månader så han kan lite allt (Väldigt kort skrivit xD)

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja spela med någon! Har spelat i två dagar... Alla som är 16+ och intresserade skicka ett pm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

true!

Jag och en till nybörjare körde lite, så kom vi på en som hade startat om så kom vi på att han var svensk så snackade vi med han, han har kört DAY Z i 3 månader så han kan lite allt (Väldigt kort skrivit xD)

Lät riktigt nice, flyt att ni hittade någon som inte skjuter er på studs och att han sedan var svensk Var det hans bil alltså?

Skrivet av Lasergurka:

Är väl rätt uppenbart vad som hände, han fick hjälp av några andra som visste lite mer om spelet, och de hittade en bil som antagligen var fullproppad med vapen, sen finns det tält i spelet också, finns många sätt att lagra mycket grejer på.

"Sluta vara odräglig människa, dessutom dubbelpostar du bullshit." Herregud, är du mitt i lingonveckan eller vad är det med dig?

Varför svarar du åt honom, låt honom prata för sig själv istället. Jag bara undrade hur det kom sig att det skedde så snabbt från läskburk till dmr och as50.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Lät riktigt nice, flyt att ni hittade någon som inte skjuter er på studs och att han sedan var svensk Var det hans bil alltså?

Varför svarar du åt honom, låt honom prata för sig själv istället. Jag bara undrade hur det kom sig att det skedde så snabbt från läskburk till dmr och as50.

Nej, han kom med allt standard! Dock vart vi av med AS50... Har Alice pack o lite kvar iaf

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Lät riktigt nice, flyt att ni hittade någon som inte skjuter er på studs och att han sedan var svensk Var det hans bil alltså?

Varför svarar du åt honom, låt honom prata för sig själv istället. Jag bara undrade hur det kom sig att det skedde så snabbt från läskburk till dmr och as50.

Jag svarade inte åt honom, jag läste helt enkelt vad han hade skrivit precis innan, dvs att de hade hittat en bil och massa vapen... Du behöver inte bete dig som ett svin bara för att du inte förstod vad jag pratade om.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd

Hej allihop! Har precis börjat lira Dayz (kört i 2 dagar). Awesome spel! Jag lirar själv nu så det är ganska tråk. Någon som vill spela tillsammans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joel-321:

Hej allihop! Har precis börjat lira Dayz (kört i 2 dagar). Awesome spel! Jag lirar själv nu så det är ganska tråk. Någon som vill spela tillsammans?

Jag är också intresserad av att hitta nån att spela med. Har skype/vent/mumble. Har spelat nån vecka. PMa för fasen

Permalänk

Vart av med allt. En jävla fuskare kom o döda oss. Tror man inte kan få headshot på 4km avstånd. Sedan se en som ha cammo dräkten på sig samt har legat i busken i minst 1h...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av Joel-321:

Hej allihop! Har precis börjat lira Dayz (kört i 2 dagar). Awesome spel! Jag lirar själv nu så det är ganska tråk. Någon som vill spela tillsammans?

Har också lirat i 2dagar och skulle uppskatta lite sällskap "in game" har skype, PMa om du vill lira lite:)

Permalänk

any friendly in cherno??????

Två 30+ :are letar efter folk runt 25+ att spela med, gärna människor som vill starta en grupp men även enstaka personer som vill spela casual/Seriöst. Ingen som ger en ett skott in pannan för en burk bönor!....möjligen en FULL flaska whiskey..
Vi föredrar steam o vent men har inget bestämt (ej skype bara)

Permalänk
Medlem

Letar efter lite pålitliga personer man kan spela med och ha skoj, som inte vill ha ihjäl en! Har kört ett ex. antal gubbar och det börjar bli lite tråkigt att köra solo och sen få en kula i huvudet av en sniper så fort som man har hittat lite resurser. Brukar mest hänga på skype men kan hänga på andra program (ts eller dylikt) om så föredras!

Permalänk

Söker folk att lira med ikväll! Är Rut cherno just nu om jag inte missioner mig. 18 år här men åldern på andra spelare struntar jag i. Clansman123 @skype. Lägg till mig så spelar vi!

Steam: Adaml4d2

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem

jag vill spela med dig aadam1337

Permalänk

olsson91 vi kan lira om du vill?

Permalänk
Medlem

ja det vill jag adda olssondetvarjag på skype om du vill prata

Permalänk

Väntar på att du accepterar

Permalänk
Medlem

jag har inte fått någon invit vad heter du på skype ?

Permalänk
Medlem

någon som är vid starysobor som vill lira lite ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av olsson91:

någon som är vid starysobor som vill lira lite ?

Pogorevka...kanske inte så nära

Visa signatur

Cooler Master Storm Trooper,MSI Z77A-G45,ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP,Corsair 8GB 1600MHz/CL9/VENGEANCE,OCZ 750W ZS,Intel Core i5-3570K 3.4GHz,Cooler Master HYPER 212 EVO,Arctic Cooling ARCTIC F12,Be quiet ShadowWings 120mm PWM

Permalänk

Söker någon att spela med (nybörjare). Är sjutton år, skype, mumble - whatever!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tompa1122:

Söker någon att spela med (nybörjare). Är sjutton år, skype, mumble - whatever!

Sitter du på Kumla o lirar? lol

Visa signatur

Cooler Master Storm Trooper,MSI Z77A-G45,ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP,Corsair 8GB 1600MHz/CL9/VENGEANCE,OCZ 750W ZS,Intel Core i5-3570K 3.4GHz,Cooler Master HYPER 212 EVO,Arctic Cooling ARCTIC F12,Be quiet ShadowWings 120mm PWM

Permalänk
Skrivet av htc-hiih:

Sitter du på Kumla o lirar? lol

yes

Permalänk

Spelar just nu, är i cherno. Om någon har lust att haka på en raid till NW Airfield är det bara att lägga till mig på skype: clansman123 Eller steam: Adaml4d2

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Avstängd

Steam - Jolles95

Permalänk
Medlem

19 år gammal, söker efter mogna spelare (18+) som vill jobba i grupp och ha roligt helt enkelt. Har just nu en M24 med 3 magasin, en ghillie suit samt förnödenheter.

Uzeuek på Steam.

Permalänk
Medlem

cafum jag kan spela med dig om du vill adda mig på skype olssondetvarjag så pratar vi

Permalänk
Medlem

Söker folk att lira med jag också

Är själv 23 år= Lira helst med folk ii samma ålder +-

Har inget avancerad utrustning för tillfället.

Kör med skype

PM vid intresse

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, Skärm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. Nätagg Corsair RM1000x.

Permalänk
Medlem

Hej allihopa!

Vi är ett gäng 23+ människor som gärna lirar DayZ när vi får tid, känner du att du också vill mysa med oss i vår teamspeak 3 - kom in på ts3.seamount.se

Regel 1: Var ingen snorunge (samma ålder som oss)
Regel 2: Ha roligt, jag kommer inte tveka på att sparka ut någon som inte kan bete sig.

Syns på teamspeaken.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Entusiast

Jag och en polare spelar just nu, skulle vara trevligt med en till som vill vara med, ålder spelar ingen roll, så länge du är trevlig osv.
Båda är väl beväpnade.

Vi snackar på Skype, skicka PM om du är intresserad.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit