[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem

är det någon som är nybörjare och känner för att spela med en på samma nivå, alt att ni bara vill ha någon att spela med oberoende av eran kunskapsnivå så skicka ett pm. spelade för första gången idag men har kollat streams ett längre tag så är inte helt färsk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa^:

Finns SweC-mumbeln kvar för dayz? Skulle vara kul att ha någon att lira med! Kör själv nu på officiella servrar. Adda mig på steam: Pizza_bagaren95

Skickat vännförfrågan

Permalänk
Medlem

Hej. Är strax under 30 år gammal och söker spelare i samma åldersspann. Alltså som yngst 20+ och utan övre åldersgräns.

Jag lirar mest på Zombies.nu, pga. jag slipper fuskare där.

Mvh Oteknisk

Visa signatur

MB: Msi-Gd65 CPU: intel 2600k GPU: Msi 1070 Gaming X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oteknisk:

Hej. Är strax under 30 år gammal och söker spelare i samma åldersspann. Alltså som yngst 20+ och utan övre åldersgräns.

Jag lirar mest på Zombies.nu, pga. jag slipper fuskare där.

Mvh Oteknisk

jag är över 30+ och kan spela med dig?

PM mig om du vill?

MVH Cobra79

Visa signatur

CPU Intel i5 2500K @ 4.2Ghz - KYLARE H80 Corsair (2X Noctua NF-S12B 1200rpm) - MB MSI Z68A-GD55 (G3) - GPU MSI GTX 580 Lightning 832Mhz 2x SLI - RAM Corsair XMS3 Vengeance DDR3 16GB 1600Mhz CL9 - PSU Corsair AX1200W - CHASSI Corsair Obsidian 650D med fönster - SSD Crucial m4 2.5" 128GB - KONTROLLER Scythe Kaze Master Pro 5.25 - OPTISKT BLU-RAY Samsung SH-B123L - OS Win7 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cobra79:

jag är över 30+ och kan spela med dig?

PM mig om du vill?

MVH Cobra79

PM:a gärna mig också. Vill också ha några i min ålder att lira med, är själv 28 atm. Lirar en hel del på en av sweclockers servrar, 1911 Chernaus.

Permalänk
Medlem

jag är oxå sugen på att lira med någon.

har kört några dagar själv nu och känner att intresset försvinner mer och mer ju mer man blir dödad.

heter Alex och lirar en del på SE 1911

Permalänk

Goddamnit. Inga av mina vänner uppskattar det fantastiska i DayZ!

Jag är 28, Stockholmare som bor i Göteborg och jobbar inom klädbranschen som söker folk i samma åldersspann att spela med. Precis börjat spela förra veckan. Spelar mest good guy. Är inte ute efter att döda bambis utan samarbeta och överleva.

Jobbar 9-18 så kan oftast spela mellan 19-23 och på helger.

PM:a om någon vill spela lite!

Permalänk
Medlem

Vi är två vänner som spelar endel Dayz / Wasteland från och till, 28 respektive 29 år, Vi kör med Ts3 och har server för det, Våran spelstil är att vi inte direkt litar på någon utan skjuter när vi får chansen vid bra tillfällen, Finns det några som vill vara med på ett par spelomgångar så kan ni pma mig.

När vi väl kör så spelar vi oftast dayz på zombies.nu eller som nu senast Mydayz.de Taviana karta (mycket bra hosting utan fuskare) el som ett independent team i wasteland på 404 uk #1 el #2.

Spelare med endel erfarenhet uppskattas för smidigt spel!

Permalänk
Medlem

Hejsan

Vi är 2 helt normala medelålders män på 20+ skämt och sido Som nu har tänkt sig att starta ett eget litet kryp-in. Där det faktiskt är tillåtet att gå ut och dricka bäärtzz på helgerna
Vi tänkte starta som sagt en egen Community inom spel, Det vi fokuserar på nu är att vi söker mer folk som har lust att delta i denna utmaning.

Om intresse finns för vissa. Så söker vi även lite folk som kan scripta inom mods osv, även folk som kan ha ansvar för Teamspeak samt kunna göra kontroller över servrarna vi kommer skaffa inom kort! (Ni som vill ansöka till admins,scripters, Kolla under Regler)

Vi tänker satsa sten hårt på detta för att få igång detta som en riktig FUN community och hoppas ni som vill delta känner likadant.

Ni som känner för att "Detta vill jag testa" Gör det som står ovan.

Dom regler vi satt upp för er som känner att ni kan tänkas vara med är följande.
Ålder 20+
Tala svenska
Du skall ha Arma 2 : OA / DayZ / WarZ
Har en bra Mikrofon/Hörlurar
Fusk är inte tillåtet
__________________________________

(Ni som ansöker inom admin,scripters Skriver en ansökan vart ni kommer ifrån,namn,ålder samt vad du är duktig på och varför!)

Detta är regler vi satt upp inför ansökningar just nu. Det jag vill att ni göra är att ni skriver ett meddelande till mig med eran ansökan!
Eran ansökan skall bara bestå utav ert Namn hur Gammla ni är och även hur aktiva ni kan vara på en skala ifrån 1 till 10!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770K 4.5 GHz (Haswell) Mobo: ASUS Z87-DELUXE ATX GPU: MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB Minne: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 2133MHz : Win7 Ultimate: x64 Spelar: DayZ

Besök gärna mig på
http://www.twitch.tv/sowztv

Permalänk

Letar också efter någon att spela med helst 18+, är 21 år och spelar mest på kvällarna. Kör både dayz och wasteland.
Adda mig på skype eller steam: badboy11157 (Gammalt nick ;D)

Permalänk

Hej.

Söker folk att spela med, lite tråkigt att springa själv speciellt när man blir skjuten i ryggen.
Är 24 år, spelar dayz dagligen förutsatt att jag inte är på jobbet eller umgås med tjejen. Söker mogna personer i samma ålder. Just nu spelar jag på SE1911 servern och "dayrp".

Ha det gott!

Permalänk

Tjo!

Letar efter lite folk att lira Dayz med då jag är lite nybörjare och bara spelat själv.
Är 18 år och kan lira kvällar och helger, mogen och har bra mic och så.
Spelar rätt mycket Taviana servers just nu men provar gärna på andra maps osv.
Skicka ett pm!

Permalänk
Medlem

Tjenare allihopa Tycker det börjar bli tråkigt att spela själv så jag undrade om det är någon som är kanske 14-16 som vill spela någon gång ? (är själv 15 ) Åldern spelar mindre roll för mig så länge det inte är någon i min pappas ålder jag spelar med xD skicka ett pm om du/ni är intresserade av att värva en ny dayz spelare till laget

Permalänk

Tjenare! Är rätt så ny på Day Z så skulle vara kul att lira med någon spelar ju ingen roll om du har spelat länge eller är nybörjare som mig. Är nog lättare att få en förståelse för spelet om man inte springer runt ensam och lirar.

Visa signatur

Chassi - M01 Trä | MB Gigabyte GA-990FXA-UD3 | CPU AMD FX-6100 | GPU 2 x XFX Radeon HD 6950 2GB CF| RAM Corsair XMS3 1600MHz 8GB (2x4GB) | SSD Samsung SSD 830 Series 128GB | HDD Seagate Barracuda 500GB 7200RPM | Nätagg XFX ProSeries Pro Edition 750W |Skärm 3 x BenQ 24" G2420HBDE | Mus Microsoft SideWinder X8 | Tangetbord Logitech G110| Headset SteelSeries 5H V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sallander87:

Tjenare! Är rätt så ny på Day Z så skulle vara kul att lira med någon spelar ju ingen roll om du har spelat länge eller är nybörjare som mig. Är nog lättare att få en förståelse för spelet om man inte springer runt ensam och lirar.

Hoppa in någon dag på min DayZ-server, kolla i dayzcommander efter TBoC. Här är vi alla friendly och åker mest runt och har kul istället för att jaga folk

Glöm bara inte läsa servernamnet...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk

Tjena! Har lirat DayZ ca. 1 vecka med några polare, 25 bast.

Söker efter hyfsat rutinerade spelare man kan lira med då och då, 18+ helst, på Skype. (polarna lirar inte så jäkla ofta)

Söker också efter en server att spela på, har inte hittat någon "perfekt" server ännu.
Uppskattar: 300+ fordon/flyg, Daylight, Crosshair, Thirdperson, aktiva admins, så gott som fusk-fritt.

Jag strävar efter att ha kul tillsammans, lite teamplay, bygga upp sig, ha lite stacks här å där, raida mål, gå på killingspree i städer.

Hojta till om ni känner er träffade eller har tips på bra servrar! =-)

Mvh, finnen

Visa signatur

i7 2600k 3,4ghz | CM Hyper 212 EVO | Asus P8Z68-V PRO | Asus GTX 780 DCUII 3GB | Be Quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Mod. | Corsair XMS3 1600mhz 8GB | WD 1TB HDD | Corsair SSD Force Series 115GB | CM HAF 912 Plus Midi Tower | 2x Noctua NF-S12B ULN 120mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finnjaevel:

Tjena! Har lirat DayZ ca. 1 vecka med några polare, 25 bast.

Söker efter hyfsat rutinerade spelare man kan lira med då och då, 18+ helst, på Skype. (polarna lirar inte så jäkla ofta)

Söker också efter en server att spela på, har inte hittat någon "perfekt" server ännu.
Uppskattar: 300+ fordon/flyg, Daylight, Crosshair, Thirdperson, aktiva admins, så gott som fusk-fritt.

Jag strävar efter att ha kul tillsammans, lite teamplay, bygga upp sig, ha lite stacks här å där, raida mål, gå på killingspree i städer.

Hojta till om ni känner er träffade eller har tips på bra servrar! =-)

Mvh, finnen

Tjo, spelar inte så mkt men när jag gör det så spelar jag på 146.185.30.2:3255 (Foppas freindlyserver) har 24/h daylight och allt annat du sökte efter.. är mest en play 4 fun.. aktiva admins, och en massa crashsites! Brukar vara runt 30-45 spelar online kvällstid.. dock så är det som dom flesta dayz servrar.. lita ej på någon du inte känner..

Sen fuskare kommer alltid men admins går igenom loggarna nån gång per dag och skicka banns till alla dom ser fuskar (spawnar in bilar, vapen som ej fins på servern, teleport m.m)

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk

Kommer börja spela DayZ nu efter att ha tittat på många youtube videos. Är dock helt oerfaren... :/

PMa mig ifall ni är intresserade av att spela med någon lika bra som ni är (Alltså att ni också precis kommer börja, jag har alltså inte ens börjat spela ännu) eller om ni känner för att skratta lite åt alla mina fel och lära mig lite!

Permalänk
Skrivet av Fabbeee:

Tjenare allihopa Tycker det börjar bli tråkigt att spela själv så jag undrade om det är någon som är kanske 14-16 som vill spela någon gång ? (är själv 15 ) Åldern spelar mindre roll för mig så länge det inte är någon i min pappas ålder jag spelar med xD skicka ett pm om du/ni är intresserade av att värva en ny dayz spelare till laget

Tja, ingen av mina polare spela så mycket. Vi kanske kan lira någon gång? Är själv 15 år.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Skrivet av mahoganygnu:

Tja, ingen av mina polare spela så mycket. Vi kanske kan lira någon gång? Är själv 15 år.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är också 15 år Som du kan se i min post ovanför din så är jag inte erfaren men om det är okej kör jag också med er

Permalänk
Medlem

Är det någon som lirar Wasteland på Arma 2 fortfarande och kan tänka sig några timmars lirande kvällstid och helger?

Har spelat i drygt 1,5 månad. 26 år. Har välfungerande headset och kör Skype eller Teamspeak, men kan tänka mig annat också om det funkar bra.

Jag lirar helst i utkanten av fiende bas, har gott om tålamod och spelar taktiskt. Bygger inte gärna baser utan är mer en sabotör som gillar att vara en nagel i ögat hos motståndaren. Sniper eller närstrid spelar ingen roll. Går på uppdrag ibland.

PM om ni är intresserade!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Hej!
Ska börja spela DayZ idag, någon som är sugen på att köra lite med en rookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av douz:

Hej!
Ska börja spela DayZ idag, någon som är sugen på att köra lite med en rookie?

Behöver du hjälp med att lära dig grunderna etc ??

Isf kan du ju alltid göra det i din egna takt på min server om du vill ?

Jag har DayZ, Minecraft och Teamspeak-server så att spela och kommunicera samtidigt är inget problem

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiN!m3_Linne:

Hej.

Söker folk att spela med, lite tråkigt att springa själv speciellt när man blir skjuten i ryggen.
Är 24 år, spelar dayz dagligen förutsatt att jag inte är på jobbet eller umgås med tjejen. Söker mogna personer i samma ålder. Just nu spelar jag på SE1911 servern och "dayrp".

Ha det gott!

Hej jag spelar på 1911 och är även admin där. Sk*t skojj att du valt den servern och är välkommen att spela med mig och resten av klanen A-T som pmc/prospect/kött kalla vad det vill Vi spelar som banditer/mördare och tar hand om varandra riktigt bra så du kanske bli jagad på servern men du kommer även ha skydd. Vi sitter på serverns TS3 kanal "ts.comtronic.se". Bara att texta till mig där när du ser mig online så lirar vi! Nickar D01tY ingame.

Mvh D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Jag och ett par polare i medelålderna 25 + har börjat spela på en Role Playing DayZ server.
Här är våran clan thread http://www.dayzrp.com/t-r-s-m-raven-shield-mercenaries
Om någon är intresserad i åldern 20 + så får ni gärna kontakta mig ASAP.
Vi behöver mer muskler för att utföra våra jobb!

Stay safe!

Visa signatur

For those about to CLOCK! We salute you!

Permalänk
Medlem

Kommer kika in på dessa servrar nämnda ovan. Mogen, 20 bast. Vi ses där!

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

Norrlänning söker efter mer folk att lira tillsammans med. Jag spelar gärna på vilket mod eller karta som helst, inga begränsningar där. Bara att skicka ett PM så snackar vi vidare!

Permalänk

Söker någon som gillar att köra wasteland. Är 30+. Har familj så det blir inte så ofta men minst en kväll i veckan. Har skype men kan installera andra, typ teamspeak. Ålder spelar ingen roll men ett lugnare och moget beteende är att föredra.

PMa vid intresse

Visa signatur

Antec P280 + Scythe Slipstream PWM 120mm | MSI Z370 Tomahawk | 8700K @stock + TR Silver Arrow | Corsair LPX 16GB @3600MHz | Seasonic Prime 850W Titanium | MSI RTX2080TI Gaming Trio | Crucial MX500 1TB M.2 | Asus Xonar Essence STX | LiteOn 12xBD | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Logitech G703 | Corsair K70 RGB | SennHeiser GSP 600

Permalänk
Medlem

Jag har en klan i DayZ och vi är alltid sugna på nya medlemmar, så om någon är intresserad så är våran hemsida http://www.flareaway.guildportal.com/. Vi har en TeamSpeak 3 server, och planerar att fixa en DayZ server när vi får chansen! Vårat namn är FLaRe AwAY, eller med kortat namn FLAw. Hoppas vi syns på TS3'n!

På hemsidan finns ip'n till våran TS3, och kontaktinfo till våra Admins och Officers på Skype!

Visa signatur

Intel i7-11700F, NVIDIA GeForce GTX 3070

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att spela Origins lite då och då? vi är 3 kompisar 20 år gamla som spelar lite då och då och snackar på skype.
Men hade varit roligt och ha 1-3 andra och spela med också!

skriv pm eller citera om ni är sugna