[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Stromby:

Undrar om några vill va med och spela lite DayZ, kontakta mig här på sweclockers.com

*tråd sammanfogad*

Lycka till, hoppas du hittar lite folk att lira med. Glöm inte att du är välkommen in på SweC mumble!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Pm:a mig för er som vill lira. Jag spelar lite varje dag. Jag kör inget lättare än veteran servers.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz |Mobo: MSI Z68A-GD55(G3)|RAM: Corsair C. XMS DDR3 8 GB |Grafik: MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB (800mhz) |OS: Windows 7 Ultimate 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Intel 80GB 320, 2,5/Seagate Barracuda 7200, 320GB|PSU: Fractal Design r2 650W |Mus: Logitech mx510 |KB:Vanligt |Monitor: Samsung SyncMaster BW226 (2ms / 3000:1)@ 1680X1050.

Permalänk

Har sett folk på SE 9 som nickar [SweC] framför namnet, är det bara ett kompisgäng eller är ni några som dragit ihop lite folk härifrån? Om så är fallet, finns det isåfall någon möjlighet att haka på er och lira lite? Skicka pm eller skriv här om nån av er lirar på SE 9!

Permalänk
Medlem

Spelar nu.. Har en sniper och nightvision o gps + mer stuff finns på skype under namnet: stoltish bara och adda.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

Vi är 3 stycken (ibland 4) som lirar nästan dagligen efter arbetstid så det är bara adda om det är någon som känner sig ensam och vill ha lite sällskap.

Skype addeak

Permalänk
Medlem
Skrivet av schpraenki:

Har sett folk på SE 9 som nickar [swec] framför namnet, är det bara ett kompisgäng eller är ni några som dragit ihop lite folk härifrån? Om så är fallet, finns det isåfall någon möjlighet att haka på er och lira lite? Skicka pm eller skriv här om nån av er lirar på SE 9!

Har skrivit så ifall man skulle träffa någon från detta forum. Har det framför mitt nick och sen samma nick som här!! Lätt för andra att hitta en ifall man vill något!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Medlem

Tja!

Har endast lirat DayZ några fåtal gånger, mest pga att jag inte haft någon att spela med. Undrar därför om det finns någon som vill lira.

Skype: hagaz95
IGN: Haga
Ålder: 17

Helst Chernarus eller Takistan

Mvh

Visa signatur

Fractal Design Define R4 || ASRock z77 extreme4 || Intel i5 3570K 3.4GHz + Noctua NH-D14|| EVGA GTX 670 FTW
2x4GB Corsair CL9 1600MHz || Corsair Force 3 120GB + 1TB Western Digital Caviar ||

Permalänk
Medlem

Hejsan har börjat lira DayZ ja det var min engelska "klan" som fick mig att börja fast jag vägrade men nu är jag fast i träsket. Ibland spelar jag med dem men ibland inte skulle vara kul att spela med nån fortfarande ny till spelet. För tillfället lånar jag ens acc för att spela han lovade tydligen att han skulle skaffa DayZ åt mig så det blir under den 27:e så jag repostar detta inlägg senare med mer uppgifter hur ni kan komma i kontakt med mig.

Söker seriösa spelare. Har sweclockers nån egen DayZ server? har sökt lite hittar inget.

Permalänk
Medlem

DayZ: Söker några som vill spela i en grupp

Hej jag söker någon grupp att spela dayz med. Jag brukar mest spela SOLO men det börjar bli lite tråkigt så tänkte lägga ut den här tråden. Jag är 13 år och har spelat dayz några månader. Så om du är intresserad att spela dayz Chernaus / Lingor Adda bara zebzeb129 på skype så kan vi köra!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Xrogz:

Hej jag söker någon grupp att spela dayz med. Jag brukar mest spela SOLO men det börjar bli lite tråkigt så tänkte lägga ut den här tråden. Jag är 13 år och har spelat dayz några månader. Så om du är intresserad att spela dayz Chernaus / Lingor Adda bara zebzeb129 på skype så kan vi köra!

Dold text

*Tråd sammanfogad*

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

Tjena fick min egen vara av DayZ igår så sitter o spelar. Adda mig på steam o säg vem ni är från sweclockers. Söker seriösa spelare som är villiga att hjälpa o helst mogna spelare är 20 bast. Så adda mig på steam Tobias328

Permalänk

Hej,

Skaffade precis Dayz och gillar konceptet men har redan råkat ut för många hackers så det är larvigt, söker en seriös server som helst är låst och ett gäng som gillar att spela ihop som använder sig av någon form av kommunikationsprogram typ teamspeak osv.

Kan tänka mig att betala lite om det behövs.

lite om mig 28 år spelat olika spel i flera år.

PM mig om ni/du är intresserade.

Permalänk
Medlem

Hej!
Har lirat i några veckor nu och söker gärna en med spelare..
Är 15 år och har ett gott sinne för humor (tror jag iallafall )
Är någon sugen så bara dra iväg ett PM !

Cya in game!

Permalänk
Skrivet av adde707:

Hej!
Har lirat i några veckor nu och säker gärna en med spelare..
Är 15 år och har ett gott sinne för humor (tror jag iallafall )
Är någon sugen så bara dra iväg ett PM !

Cya in game!

Skickat pm

Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Avstängd

Halloj! Söker då folk att spela lite med! Skaffade Arma 2 CO och installerade DayZ igår så jag är helt ny på detta så skulle uppskatta att köra lite med folk så man kommer in i spelet lite mer för just nu blir man bara skjuten innan man hinner säga ett någe!
Är 18 och har (enligt mig) ett bra humör , försöker att vara så positiv som möjligt ^^

Skicka ett PM om någon är intresserad!

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk

Tjena SweClockare! Jag och min danska polare (vi är båda 15 år, men självfallet mogna) ska starta upp en kreativ klan på DayZ. För mer info adda mig på Skype (samuel.karlsson97) eller kolla in denna tråd: http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/107997-creative-cla.... Vi lirar på engelska om det är utlänningar med i samtalet. Ser fram emot att lira med er som vill!

Permalänk

Hej!

Är en 30-åring som är ny för DayZ men har lirat data sen den kom i princip. Söker folk i min egen ålder, gärna en grupp, som gillar att lira med lite taktik i ryggmärgen och inte börjar skrika i falsett när det går fel. Jag är en lugn person med sjuk humor som vill hitta en sammansvetsad grupp som inte glömmer av att ha kul.

Jag har konstiga arbetstider och kan därför inte ge ett schema på när jag vill/kan spela utan ibland är jag tillgänglig mitt i natten ibland på dagen. Pma mig!

Permalänk
Medlem

Jag och kompisen söker 2-3 att börja lira med. Vi är 21-22 år gamla och önskar att även ni skall vara däromkring eller äldre. Vi vill bygga vidare på vårt camp och göra livet surt för bandits. Nybörjare som erfaren så länge du är hyvens kille och besitter svenska språkkunskaper.
Lugna och seriösa spelare är välkomna att lägga till "miiiiicro" (5st "i") på skype.

Tack och hej!

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk
Medlem.

Lirar gärna lite DayZ!

21år

Gillar taktik,

Spelat sen w95!

Skype Z3tterlund

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk
Medlem

Någon som har tips om en bra svensk server, helst inte public, som man kan lira på ?

Jag kör egen TS3-server så allt jag behöver hitta är en bra server att lira på med bra folk som inte slaktar en direkt dom ser en...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xrogz:

Hej jag söker någon grupp att spela dayz med. Jag brukar mest spela SOLO men det börjar bli lite tråkigt så tänkte lägga ut den här tråden. Jag är 13 år och har spelat dayz några månader. Så om du är intresserad att spela dayz Chernaus / Lingor Adda bara zebzeb129 på skype så kan vi köra!

Vill gärna köra någon match men blir nog hör av mig på skype fyller 14 om typ 2 dar . väldigt ny på spelet bara dött kanske 5 gånger .. Men iaf jag hör av mig !

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;13020859']Någon som har tips om en bra svensk server, helst inte public, som man kan lira på ?

Jag kör egen TS3-server så allt jag behöver hitta är en bra server att lira på med bra folk som inte slaktar en direkt dom ser en...

Det finns ju en swec dayz server ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabbeee:

Det finns ju en swec dayz server ?

Som kör chernarus ?

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC:

Razor;13033175]Som kör chernarus ?

Finns väll andra roliga maps också ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabbeee:

Finns väll andra roliga maps också ?

Skickades från m.sweclockers.com

Det kanske det finns men jag vill helst hålla mig till den enda karta jag lirat och börjar lära mig. Iaf kuststäderna börjar jag få koll på i Chernarus.

Lirat hela natten med en polare på ett par olika eu-servrar och faen va svårt det ska vara att hitta en förbannad bil..

Om ni ser någon som heter Rax0r eller fck så är vi iaf friendly, skjuter bara om någon annan skjuter på oss först

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;13037389']Det kanske det finns men jag vill helst hålla mig till den enda karta jag lirat och börjar lära mig. Iaf kuststäderna börjar jag få koll på i Chernarus.

Lirat hela natten med en polare på ett par olika eu-servrar och faen va svårt det ska vara att hitta en förbannad bil..

Om ni ser någon som heter Rax0r eller fck så är vi iaf friendly, skjuter bara om någon annan skjuter på oss först

Haha svårt att hitta fordon ? Första gången jag spelade hittade jag ett flygplan på nw airfield . Och dessutom fick jag lift dit med en helicopter Och sedan när jag skulle till det andra airfieldet till höger på mappen hittade jag en Svart suv med 3 fn fals i den och 2 as 50 . Sen när jag hade tagit den bilen och for tbx till nw airfield då hittade jag 2 stycken fyrhjulingar en cross och två blåa bilar . Men jag bestämmde mig för att behålla min svarta suv . så jag for till nw airfield och lämnade mitt svarta suv där någonstans . Sen spelade jag på en annan server i några dagar (Det var en panthera server) . Sen när jag spelade på chernarus severn en dag senare GLÖMDE Jag vart jag hade parkerat mitt suv . Sen när jag for tbx för att leta efetr crossen och fyrhjulingarna så var dom också borta :(. Så just nu har jag varken bil,cross eller fyrhjuling :(. ALLT Detta hände på "TheLaughingMan Private Hive servers ;)" Med normal veichle Spawn

Permalänk
Medlem

Finns SweC-mumbeln kvar för dayz? Skulle vara kul att ha någon att lira med! Kör själv nu på officiella servrar. Adda mig på steam: Pizza_bagaren95

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa^:

Finns SweC-mumbeln kvar för dayz? Skulle vara kul att ha någon att lira med! Kör själv nu på officiella servrar. Adda mig på steam: Pizza_bagaren95

Har du TS3 så kör jag egen server som alltid är igång när vi lirar. Kör också nästan enbart på officiella servrar...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk

God kväll

Vi är tre stycken DayZlirare som efter hård konkurrens på manskapsfronten på vår mainserver behöver flera nya seriösa spelare till vårt team. Vi kommer alla från olika delar av Sverige och känner varandra inte irl, så det blir inget utanförskap bara för att du inte känner oss irl, för det gör ingen av oss!

Vi vill helst att du är 18+, har spelat dayz i över 6 månader och att du gärna har en polare som fyller samma kriterier som du. Dvs. att ni är två personer som joinar samtidigt.

Vi spelar på mapen Taviana och servern vi spelar på är whitelistad och adminövervakad i stort sett dygnet runt. Har spelat 100 timmar+ på denna servern och aldrig stött på en cheater. Servern har mycket skönt folk och om servern får lagg av någon anledning så startas den om väldigt fort av admins.

Hör gärna av er via PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjafarfar:

God kväll

Vi är tre stycken DayZlirare som efter hård konkurrens på manskapsfronten på vår mainserver behöver flera nya seriösa spelare till vårt team. Vi kommer alla från olika delar av Sverige och känner varandra inte irl, så det blir inget utanförskap bara för att du inte känner oss irl, för det gör ingen av oss!

Vi vill helst att du är 18+, har spelat dayz i över 6 månader och att du gärna har en polare som fyller samma kriterier som du. Dvs. att ni är två personer som joinar samtidigt.

Vi spelar på mapen Taviana och servern vi spelar på är whitelistad och adminövervakad i stort sett dygnet runt. Har spelat 100 timmar+ på denna servern och aldrig stött på en cheater. Servern har mycket skönt folk och om servern får lagg av någon anledning så startas den om väldigt fort av admins.

Hör gärna av er via PM!

Har PM:at dig nu och lirar gärna med er

Visa signatur

CPU Intel i5 2500K @ 4.2Ghz - KYLARE H80 Corsair (2X Noctua NF-S12B 1200rpm) - MB MSI Z68A-GD55 (G3) - GPU MSI GTX 580 Lightning 832Mhz 2x SLI - RAM Corsair XMS3 Vengeance DDR3 16GB 1600Mhz CL9 - PSU Corsair AX1200W - CHASSI Corsair Obsidian 650D med fönster - SSD Crucial m4 2.5" 128GB - KONTROLLER Scythe Kaze Master Pro 5.25 - OPTISKT BLU-RAY Samsung SH-B123L - OS Win7 64bit