Byter Shootmania acc mot Guildwars 2 beta key

Permalänk

Byter Shootmania acc mot Guildwars 2 beta key

Byter shootmania beta acc, mot en beta key med antingen MOP, eller guild wars 2!

Permalänk
Medlem

Man blir påmind att man inte ska vara snäll på detta forumet
Gav en key via PM och skrev att jag inte behövde något, inte ens ett tack får man.

Precis som sist man gav bort beta key till folk på sweclockers.

Sjukt vad otrevligt folk som härjar på swec nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Man blir påmind att man inte ska vara snäll på detta forumet
Gav en key via PM och skrev att jag inte behövde något, inte ens ett tack får man.

Precis som sist man gav bort beta key till folk på sweclockers.

Sjukt vad otrevligt folk som härjar på swec nu för tiden.

Vad har det med tråden att göra...

Permalänk
Skrivet av Zhacha:

Vad har det med tråden att göra...

Tror han gav till trådskaparen och fick inte ens ett tack tillbaka. Gav en SMITE key som lovade skicka tillbaka en key om han fick men nope, ingen key fick man. (Har inget med tråden att göra men det är lite den stämningen som råder så jag förstår vad han menar.).

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zhacha:

Vad har det med tråden att göra...

Svårt att förstå?
Kanske för jag gav han en key via pm för att vara snäll, men tydligen för mycket att ens skicka ett tack.

Och inte första gången på detta forumet, hence påminnelse att man inte ska vara schysst mot folk här.

Permalänk
Medlem

Man ska ju aldrig dra alla över en kam.. Nog för att TLHPerzzan kanske inte tacka betyder inte att nästa person inte gör det.

Men om du oroar dig att inte ens få ett tack av någon så kanske du inte ska ge bort keys heller, om du inte känner dom?

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta en beta key om det går:) Jag kommer självklart tacka för mig om det inträffar!

Permalänk
Medlem

De stresstesterna som är kvar är för pre-orders. Så om du köper spelet idag så har du möjlighet att medverka i stresstestet som börjar 21.00 idag och varar i 4h!(tror jag?)