Permalänk
Medlem

Inne, ja

Permalänk
Skrivet av YeZirko:

Jag kommer in någon sekund och sen blir jag utsparkad :/

Permalänk
Medlem

Går inte att logga på.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

"unknown error" Tusan :S

Permalänk
Medlem

Inne, ute, inne, ute...

Permalänk
Medlem

Kommer inte in...
Gå in på sweclockers mumble server för gw2 vet jag.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

We are restarting the servers. The stress test will restart at 12:30. (20 minutes from now.) ~RB2

Saxat från deras facebook sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Jag kommer in någon sekund och sen blir jag utsparkad :/

Samma här, han komma in och välja karaktär och skriva på forumet sen var jag ute

Permalänk
Medlem

"We are restarting the servers. The Stress Test will resume at 1230 PDT/1530 EDT/2130 CEST."

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

Error : 48

Diablo 3 varning!!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Vill spela nu! Installern är på 70%

Permalänk
Medlem

inne!

EDIT: ute :/

Permalänk
Medlem

var också inne, sen åkte jag ut :*(

Permalänk
Medlem

bara 5 tappra män inne på mumble än så länge

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk

Kan thief-klassen bli osynlig samt dual wielda pistoler?

Hunter som har pet, eller?

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K 3,4Ghz
Moderkort: Gigabyte GA-Z77X-D3H ATX
Grafikkort: Gigabyte Radeon HD7950 3072MB Windforce SOC
Ram: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
BOOT:A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilverfred:

Kan thief-klassen bli osynlig samt dual wielda pistoler?

Hunter som har pet, eller?

jupp alldeles riktigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilverfred:

Kan thief-klassen bli osynlig samt dual wielda pistoler?

Hunter som har pet, eller?

Theifs kan bli osynligla för en liten stund, typ 3 sec åt gången. Man har många olika skills som låter dig bli osynligt. Och ja, ranger har pet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilverfred:

Kan thief-klassen bli osynlig samt dual wielda pistoler?

Hunter som har pet, eller?

Man kan dock bara vara osynlig i några sekunder, det är ingen WoW-stealth som gäller alltså.

Visa signatur

i5 2500K @ 4,5 GHz | ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC | Asus P8P67 PRO REV B3 | Corsair 16 GB CL9 1600 Mhz VENGEANCE | Fractal Design Arc | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair TX 850W V2 80+ Bronze | Optiarc AD-7240S | Samsung SSD 830-Series 256GB | WD Caviar Blue 640 GB | WD MyBook 500 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | Dell UltraSharp 27" U2711

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilverfred:

Kan thief-klassen bli osynlig samt dual wielda pistoler?

Hunter som har pet, eller?

Ranger*

Hur går det för folket att komma in? Jag får error 42 och har bara lyckats komma in en gång för att sedan kastas ut.

Permalänk
Skrivet av kvicksilverfred:

Kan thief-klassen bli osynlig samt dual wielda pistoler?

Hunter som har pet, eller?

Precis, fast hunter heter ranger

Permalänk
Medlem

Gick mindre bra att spela denna gången, han lira i 2-5min sen DC om och om igen. Gav upp efter en halvtimme

Kom dock in hyfsat snabbt efter nio.

Permalänk

Då låter det som det är Thief som skulle passa mig :). Kombinationen utav Rogue/Hunter (WoW) är ju helt underbar. Stör mig alltid på saker som man inte kan kontrollera lika bra som ens egen char (hunter pet wow).

Finns det någon character creation sida?

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K 3,4Ghz
Moderkort: Gigabyte GA-Z77X-D3H ATX
Grafikkort: Gigabyte Radeon HD7950 3072MB Windforce SOC
Ram: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
BOOT:A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaiNeaA:

Ranger*

Hur går det för folket att komma in? Jag får error 42 och har bara lyckats komma in en gång för att sedan kastas ut.

Jag har kommit in cirka 3 gånger för att sedan kastas ut en minut senare.

Visa signatur

i5 2500K @ 4,5 GHz | ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC | Asus P8P67 PRO REV B3 | Corsair 16 GB CL9 1600 Mhz VENGEANCE | Fractal Design Arc | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair TX 850W V2 80+ Bronze | Optiarc AD-7240S | Samsung SSD 830-Series 256GB | WD Caviar Blue 640 GB | WD MyBook 500 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | Dell UltraSharp 27" U2711

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skater93:

Jag har kommit in cirka 3 gånger för att sedan kastas ut en minut senare.

Då är jag inte ensam iaf

Permalänk
Medlem

Hehe man får tänka positivt, ju sämre stresstesten funkar desto fler stresstester blir det

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hehe man får tänka positivt, ju sämre stresstesten funkar desto fler stresstester blir det

Ju sämre stresstesten är desto större är risken att spelet är dåligt när det släpps.

Visa signatur

i5 2500K @ 4,5 GHz | ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC | Asus P8P67 PRO REV B3 | Corsair 16 GB CL9 1600 Mhz VENGEANCE | Fractal Design Arc | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair TX 850W V2 80+ Bronze | Optiarc AD-7240S | Samsung SSD 830-Series 256GB | WD Caviar Blue 640 GB | WD MyBook 500 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | Dell UltraSharp 27" U2711

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hehe man får tänka positivt, ju sämre stresstesten funkar desto fler stresstester blir det

Precis, eller åtminstone en smidigare launch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skater93:

Ju sämre stresstesten är desto större är risken att spelet är dåligt när det släpps.

Det är ju de dom försöker förhindra med stresstesterna :q
Stresstester är ju till för att fixa stabiliteten inte för att folk ska få testa spela, det är betorna till för

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Det är ju de dom försöker förhindra med stresstesterna :q
Stresstester är ju till för att fixa stabiliteten inte för att folk ska få testa spela, det är betorna till för

Du förstod nog inte vad jag menade. Om ett stresstest är skitbra och inte har ett enda fel så är ju chansen större att spelet är bra än om stresstestet är så dåligt att man inte ens vill spela.

Visa signatur

i5 2500K @ 4,5 GHz | ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC | Asus P8P67 PRO REV B3 | Corsair 16 GB CL9 1600 Mhz VENGEANCE | Fractal Design Arc | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair TX 850W V2 80+ Bronze | Optiarc AD-7240S | Samsung SSD 830-Series 256GB | WD Caviar Blue 640 GB | WD MyBook 500 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | Dell UltraSharp 27" U2711

Permalänk
Medlem

Har inte kollat min fps innan men i detta stresstestet var den grym. 60-120 med allt på max med supersampling på. 2560x1440

Edit: I pve ca 120 och i WvWvW min. 60.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)