Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Oja, andra året i rad nu till samma ställe.
Duger mer än väl för sol och bad.
samt finns lite till dom som vill kröka runt, dock hade jag kollat på större orter isåfall.
men kroatien är förbannat fint.

Billigt också. Till och med slovenerna åker dit på semester varje år för att det är så bra och billigt där.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

tyskar och italienare åker likaså dit, mycket sådant iaf dit vi ska.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

fy fan era bandit skitar!
om 24h är man på G ner mot Kroatien 2v.

Kan ni fan har skit vädret...14c .....
skönt att man bokade i vintras ifall sommaren skulle bli kass här

Var i Zadar och Drežnik Grad för någon vecka sedan, det var för varmt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Var i Zadar och Drežnik Grad för någon vecka sedan, det var för varmt!

pfst, för varmt.
Hällre värme än denna jävla höstvärme som är nu =P
fryser ju fan kulorna av sig nästan hehe.

Man vänjer sig i värmen efter någon dag, som tur är ska man vara där 2v...mumma!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Mitt tredje kort som är defekt från webhallen. Blir att häva köpet och köpa från inet istället.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Äntligen en bra tråd!

Jag är så arg lessen besviken och allt!! Grrr.. För det första har jag inget jobb för jag blev varslad av denna jä*la skit kommun, som bara utnyttjade mig. Jag har svårt att skaffa nytt jobb pga att jag inte har körkort. Jag vågar inte ta körkort för att jag har denna skit ögonsjukdom keratokonus som jag ännu efter 7 år inte fått botad! Jag har ingen flickvän, därför att mitt självförtoende är kasst, speccielt när jag inte har jobb. Jag har heller knappt några vänner, en del har flyttat, en del har jag glidit ifrån och sen har jag inte heller självförtroende att ta kontakt igen.
Min dator krachade för ett tagsen, och allt var inte säkerhetskopierat, så en del bilder/videor försvann och jag var tvungen att köpa en ny skitdator! Samma dag gick min fina gitarr sönder! Sen Regnar det för Jä*la mycket också, så jag kan inte åka ut och cykla. Jag behöver sol, jag tål inte mörkret och ser verkligen inte fram emot höst och vinter. Allt är bara som en dryyyyyyyg uppförsbacke!!
Dagens höjdpunkt? Lokan och schweizer chokladen jag köpte i mataffären....

Permalänk
Medlem
Skrivet av twoodblue:

Äntligen en bra tråd!

Jag är så arg lessen besviken och allt!! Grrr.. För det första har jag inget jobb för jag blev varslad av denna jä*la skit kommun, som bara utnyttjade mig. Jag har svårt att skaffa nytt jobb pga att jag inte har körkort. Jag vågar inte ta körkort för att jag har denna skit ögonsjukdom keratokonus som jag ännu efter 7 år inte fått botad! Jag har ingen flickvän, därför att mitt självförtoende är kasst, speccielt när jag inte har jobb. Jag har heller knappt några vänner, en del har flyttat, en del har jag glidit ifrån och sen har jag inte heller självförtroende att ta kontakt igen.
Min dator krachade för ett tagsen, och allt var inte säkerhetskopierat, så en del bilder/videor försvann och jag var tvungen att köpa en ny skitdator! Samma dag gick min fina gitarr sönder! Sen Regnar det för Jä*la mycket också, så jag kan inte åka ut och cykla. Jag behöver sol, jag tål inte mörkret och ser verkligen inte fram emot höst och vinter. Allt är bara som en dryyyyyyyg uppförsbacke!!
Dagens höjdpunkt? Lokan och schweizer chokladen jag köpte i mataffären....

Ajdå, låter som att du har det tufft just nu...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Ajdå, låter som att du har det tufft just nu...

ja, man har varit med om bättre tider. Skönt att få skriva av sig lite om de som tynger en.

Permalänk
Medlem

Efter att hela förra veckan bestod av att åka till Göteborg och jobba och jobba även i mitt egna område norra bohuslän och delar av dalsland så sov jag inte mindre än 14h idag..

Ska bli så jävla skönt att slippa gå upp så fruktansvärt tidigt, inte käka på McDonalds då det har varit så sjujävla stressigt hela veckan, kommit hem efter 12-13h arbetspass varje dag.

Måndag blir det mina rutiner igen, loving it.

Permalänk

Suck, efter 2 dagars testande av DayZ så är man riktigt nöjd, nu när man väl fått en bra start med AKM och Revolver, ligger på 9000 blog så slog en zombie på en ETT slag och man tuppar av. Väntar ut det tills 2000 blod, det kommer en ny zombie direkt efter och jag hinner inte döda den innan jag tuppar av och dör. För att göra det hela värre så har jag legat på en 2 veckors förkylning.

Permalänk

Bara 25te dagen i rad man jobbar... börjar bli jobbigt.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av 24mbit:

http://www.youtube.com/watch?v=CVsSX8lU-b4&feature=plcp
Mitt tredje kort som är defekt från webhallen. Blir att häva köpet och köpa från inet istället.

Segt.
Jag blev lite orolig, har också ett nytt Nvidiakort. Fast funkat bra i de spel jag testat hittills. Men ska nog dra in Warhead från Steam och testa.

Permalänk
Medlem

Jag är 16 år, jag fick bra betyg och skall börja gymnasiet. Det är ingenting fel med att börja gymnasiet och det skall bli kul att träffa nytt folk. Mitt självförtroende och goda humör är nog det bästa med mig och jag låter aldrig taskiga kommentarer eller elaka saker påverka mig. Allt är bra, föräldrarna kommer överens (till en viss grad) och ekonomin är stadig.

Men, Varje dag så har jag en gnagande känsla som skriker "DU ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, DU HAR ETT MÅL OCH DU KOMMER BLI NÅGON SOM FOLK KOMMER IHÅG" känslan säger också att jag inte gör tillräckligt med mitt liv. Alla har drömmar fast det känns som om vissa saknar dom. Jag stör mig så otroligt mycket på falska människor som te.x fortisar eller invalda tjejer(och killar) som lever i nuet och saknar normal kompetens och skiter i att vara trevlig och ta hand om sin medmänniska. Det känns som om jag har så mycket mer att bjuda på än alla andra.

Någon som har sett God Bless America? Jag kan relatera till den filmen i nästan varje scen. Jag känner mig som någon som står ut genom den vanliga folkmassan. Jag är annorlunda. Jag vet inte vad som gör mig bättre än någon annan men folk säger ofta att jag är en klok person och att jag är trevlig. Jag älskar sällskap och har vänner. MEN, Jag har inte mött många som jag känner ligger på min nivå.

Mänskligheten som finns nuförtiden skrämmer mig. Mitt hopp har försvunnit för att hitta personer som är jämlika med mig. Om jag föll på gatan så är jag inte säker på hur många som hade erbjudit sin hand för att resa mig upp och hur många som hade tagit ett foto och lagt upp det på "Fejjan"

Jag saknar med mänsklighet...

Det har aldrig fallit mig i tanken att skada någon eller att ta självmord men jag vet inte om livet är så värt att leva som alla säger... Vakna, jobba, somna och repetera tills du dör...

Blev lite utdraget men det känns så skönt att ha fått skrivit av sig.

"I'm not like everybody else" -The Kinks

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

....
Någon som har sett God Bless America?
....
"I'm not like everybody else" -The Kinks

Du är inte den ensam, den filmen är så otroligt sann. Känner igen i princip varenda sak de nämner och blir förbannad varje gång jag tänker på det.
Dagens samhälle är helt åt helvete.

Ni som inte sett filmen, gör det direkt! En tankeställare som heter duga.

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag är 16 år, jag fick bra betyg och skall börja gymnasiet. Det är ingenting fel med att börja gymnasiet och det skall bli kul att träffa nytt folk. Mitt självförtroende och goda humör är nog det bästa med mig och jag låter aldrig taskiga kommentarer eller elaka saker påverka mig. Allt är bra, föräldrarna kommer överens (till en viss grad) och ekonomin är stadig.

Men, Varje dag så har jag en gnagande känsla som skriker "DU ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, DU HAR ETT MÅL OCH DU KOMMER BLI NÅGON SOM FOLK KOMMER IHÅG" känslan säger också att jag inte gör tillräckligt med mitt liv. Alla har drömmar fast det känns som om vissa saknar dom. Jag stör mig så otroligt mycket på falska människor som te.x fortisar eller invalda tjejer(och killar) som lever i nuet och saknar normal kompetens och skiter i att vara trevlig och ta hand om sin medmänniska. Det känns som om jag har så mycket mer att bjuda på än alla andra.

Någon som har sett God Bless America? Jag kan relatera till den filmen i nästan varje scen. Jag känner mig som någon som står ut genom den vanliga folkmassan. Jag är annorlunda. Jag vet inte vad som gör mig bättre än någon annan men folk säger ofta att jag är en klok person och att jag är trevlig. Jag älskar sällskap och har vänner. MEN, Jag har inte mött många som jag känner ligger på min nivå.

Mänskligheten som finns nuförtiden skrämmer mig. Mitt hopp har försvunnit för att hitta personer som är jämlika med mig. Om jag föll på gatan så är jag inte säker på hur många som hade erbjudit sin hand för att resa mig upp och hur många som hade tagit ett foto och lagt upp det på "Fejjan"

Jag saknar med mänsklighet...

Det har aldrig fallit mig i tanken att skada någon eller att ta självmord men jag vet inte om livet är så värt att leva som alla säger... Vakna, jobba, somna och repetera tills du dör...

Blev lite utdraget men det känns så skönt att ha fått skrivit av sig.

"I'm not like everybody else" -The Kinks

Känner igen mej till 100%!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

WALL OF TEXT

Bara för att du som 16-åring skrev ett så välstrukturerat inlägg om en så intressant sak så ska jag faktiskt ta och se den där filmen.
Känner igen mig en del faktiskt, men inget jag tänkt på så jättemycket. Ska se ifall det är annorlunda efter jag sett filmen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Wall of text..

Jag är helt på din sida!
Har också alltid haft en plan i livet medan andra har nöjt sig runt omkring mig vilket har gjort mig frustrerad förr.
Har dock kommit till insikten att alla behöver/vill inte bli ihågkomna för sina ambitioner och vad de lyckas med. Vissa nöjer sig med att sitta i kassan på ICA hela livet och vara en förbannat bra mamma istället och leva ett innehållsrikt liv på sin privattid, och det är minst lika mycket värt som mina ambitioner att bli jävligt bra på mitt jobb där jag lägger ner hela min själ och 600-övertidstimmar/år.

Angående medmänskligheten håller jag också med. Det känns som 99.9% av befolkningen är helt retarderad och jag knappt står ut med människor. Men de få man hittar gäller det att man håller fast vid och skapar goda relationer. Har märkt efter jag tog min examen och börjat arbeta så har jag träffat väldigt mycket fler medmänniskor som är lika mig och tänker likadant. Dessa brukar i vanliga fall vara mer än 10år äldre, men det känns som den yngre generationen är helt förstörd.

Jag bävar inför nästa 10år när en ny generation ska komma ut i arbetslivet..

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag är 16 år...
"I'm not like everybody else" -The Kinks

Tro mig, ju äldre du blir desto mer kommer du inse att världen är fan fullproppad av idioter. Men man får hålla hoppet uppe ändå!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag är 16 år, jag fick bra betyg och skall börja gymnasiet. Det är ingenting fel med att börja gymnasiet och det skall bli kul att träffa nytt folk. Mitt självförtroende och goda humör är nog det bästa med mig och jag låter aldrig taskiga kommentarer eller elaka saker påverka mig. Allt är bra, föräldrarna kommer överens (till en viss grad) och ekonomin är stadig.

Men, Varje dag så har jag en gnagande känsla som skriker "DU ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, DU HAR ETT MÅL OCH DU KOMMER BLI NÅGON SOM FOLK KOMMER IHÅG" känslan säger också att jag inte gör tillräckligt med mitt liv. Alla har drömmar fast det känns som om vissa saknar dom. Jag stör mig så otroligt mycket på falska människor som te.x fortisar eller invalda tjejer(och killar) som lever i nuet och saknar normal kompetens och skiter i att vara trevlig och ta hand om sin medmänniska. Det känns som om jag har så mycket mer att bjuda på än alla andra.

Någon som har sett God Bless America? Jag kan relatera till den filmen i nästan varje scen. Jag känner mig som någon som står ut genom den vanliga folkmassan. Jag är annorlunda. Jag vet inte vad som gör mig bättre än någon annan men folk säger ofta att jag är en klok person och att jag är trevlig. Jag älskar sällskap och har vänner. MEN, Jag har inte mött många som jag känner ligger på min nivå.

Mänskligheten som finns nuförtiden skrämmer mig. Mitt hopp har försvunnit för att hitta personer som är jämlika med mig. Om jag föll på gatan så är jag inte säker på hur många som hade erbjudit sin hand för att resa mig upp och hur många som hade tagit ett foto och lagt upp det på "Fejjan"

Jag saknar med mänsklighet...

Det har aldrig fallit mig i tanken att skada någon eller att ta självmord men jag vet inte om livet är så värt att leva som alla säger... Vakna, jobba, somna och repetera tills du dör...

Blev lite utdraget men det känns så skönt att ha fått skrivit av sig.

"I'm not like everybody else" -The Kinks

Känner igen mig i det där.
Jag har ofta funderat på vad som tusan händer med världen, ingen visar respekt längre.
Ingen tänker på hur deras agerande påverkar andra, fruktansvärt jobbigt och får mig att må dåligt ibland.

Men jag har försökt lära mig att lägga undan det, då jag själv bara mår sämre och gå och älta folks respektlösa handlingar.

Och ja, den filmen är så otroligt sann, känner igen mig något så fruktansvärt i den filmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av A7X:

Tro mig, ju äldre du blir desto mer kommer du inse att världen är fan fullproppad av idioter.

Det är något jag märkt/funderat över.

Blir världen sämre väldigt snabbt nu eller är det bara jag som växer upp och ser verkligheten mer och mer? Är mycket mer bekymrad nu än jag var för bara ett par år sedan. Och då är jag 17 år nu...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Det är något jag märkt/funderat över.

Blir världen sämre väldigt snabbt nu eller är det bara jag som växer upp och ser verkligheten mer och mer? Är mycket mer bekymrad nu än jag var för bara ett par år sedan. Och då är jag 17 år nu...

Skulle vilja säga bägge delarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Skulle vilja säga bägge delarna.

Ajdå, hade hoppats mer på det sistnämnda bara...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Kalium:

Det är något jag märkt/funderat över.

Blir världen sämre väldigt snabbt nu eller är det bara jag som växer upp och ser verkligheten mer och mer? Är mycket mer bekymrad nu än jag var för bara ett par år sedan. Och då är jag 17 år nu...

Har också märkt av alla idioter på senare år, vet inte om dessa bara dykt upp eller om dem funnits där hela tiden.
Tror iofs att de är just bägge delar, fler har kommit till och flera märks av ju äldre man blir.

Permalänk
Medlem

Skönt att veta att man inte är ensam då

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Låg och sov som en vanlig ung man med dagen framför mig, vaknar i ett ryck, getingjävel stack mig i armen! Oprovoserat! Fan va jag hatar vissa skapelser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fagballs:

Låg och sov som en vanlig ung man med dagen framför mig, vaknar i ett ryck, getingjävel stack mig i armen! Oprovoserat! Fan va jag hatar vissa skapelser.

Drygt! Jag är glad att jag klarade mig igår, var uppe på taket och stod på stegar många meter upp i luften och skrapade färg från vindskivorna. Det jobbiga var att det var flera getingbon där och jag som har getingfobi tyckte det var jobbigt att stå fem meter upp på en stege och vifta bort getingar

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Äntligen har man körkort. 18 laxar gick det på, men nu känns det så värt det

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Äntligen har man körkort. 18 laxar gick det på, men nu känns det så värt det

Grattis!

Själv känner jag mej lite orolig ska plugga till hösten men har inte fått tag på nåt boende.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag är 16 år, jag fick bra betyg och skall börja gymnasiet. Det är ingenting fel med att börja gymnasiet och det skall bli kul att träffa nytt folk. Mitt självförtroende och goda humör är nog det bästa med mig och jag låter aldrig taskiga kommentarer eller elaka saker påverka mig. Allt är bra, föräldrarna kommer överens (till en viss grad) och ekonomin är stadig.

Men, Varje dag så har jag en gnagande känsla som skriker "DU ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, DU HAR ETT MÅL OCH DU KOMMER BLI NÅGON SOM FOLK KOMMER IHÅG" känslan säger också att jag inte gör tillräckligt med mitt liv. Alla har drömmar fast det känns som om vissa saknar dom. Jag stör mig så otroligt mycket på falska människor som te.x fortisar eller invalda tjejer(och killar) som lever i nuet och saknar normal kompetens och skiter i att vara trevlig och ta hand om sin medmänniska. Det känns som om jag har så mycket mer att bjuda på än alla andra.

Någon som har sett God Bless America? Jag kan relatera till den filmen i nästan varje scen. Jag känner mig som någon som står ut genom den vanliga folkmassan. Jag är annorlunda. Jag vet inte vad som gör mig bättre än någon annan men folk säger ofta att jag är en klok person och att jag är trevlig. Jag älskar sällskap och har vänner. MEN, Jag har inte mött många som jag känner ligger på min nivå.

Mänskligheten som finns nuförtiden skrämmer mig. Mitt hopp har försvunnit för att hitta personer som är jämlika med mig. Om jag föll på gatan så är jag inte säker på hur många som hade erbjudit sin hand för att resa mig upp och hur många som hade tagit ett foto och lagt upp det på "Fejjan"

Jag saknar med mänsklighet...

Det har aldrig fallit mig i tanken att skada någon eller att ta självmord men jag vet inte om livet är så värt att leva som alla säger... Vakna, jobba, somna och repetera tills du dör...

Blev lite utdraget men det känns så skönt att ha fått skrivit av sig.

"I'm not like everybody else" -The Kinks

Hej och Välkommen till vuxenlivet!

Känns grymt att du redan vid 16 års ålder känner så. Själv var det när jag gick i 2-3:an på gymnasiet 18-19 år som jag kände detta.

Du är inte ensam, jag själv och många andra är av samma karaktär. Men jag vet inte om det beror på att vi är annorlunda än alla andra, eller om alla andra är allmänt "konstiga". hehe.

Nu på gymnasiet kommer du se helt annorlunda på livet, du kommer att hitta massor med nytt folk, (Alla dess sorter) och du kommer få en helt ny perspektiv på mänskligheten. Bättre är det sen när du börjar att praktisera och får jobb osv. Du ser du livet hela tiden ur olika vinklar och det kommer att vara en lärorik resa. Du kommer också att märka, vissa personer inte passar som föräldrar medans andra gör det, du kommer se 6-åringar som är mer förnuftiga än 50-åringar.

Nu när du går på gymnasiet, ta vara på tiden (det kan bli dina bästa tre år), starta ett band, skapa en förreninge eller vad som helst som intresserar dig!
Gör dock inte som jag, jag vågade nämligen inte att släppa taget till 100% om snuttefilten och tog det ibland det säkra före det osäkra. Gör roliga saker! Gå på fester, bjud ut den där tjejen/killen på bio, umgås med vännerna även på fritiden, du har inget att förlora! Släpp inte heller kontakten med de människor du tycker om och som ligger nära dig!

Att medmänskligheten är som den är, är för jävligt.
Vet inte vad som har hänt med världen och tyvärr trycks man med. Om man jämför dagens samhälle med 60-70 -talets, så hade jag hellre velat leva då, inte bara för musikens skull, utan för kämpandet av friheten i världen! Men precis som i alfabetet kommer I (jag) före U (you) och tyvärr är det samma sak i dagens samhälle.

Tappa aldrig hoppet! Du kommer att hitta din soulmate oavsett om det gäller vänskap eller kärlek.
Jag hittade min vän för ett tag sen han är 20 år äldre än mig och vi jobbade förut ihop. Vi har samma typ av humor,, liknande musiksmak, vi är lika smart (han är lite visare eftersom han är äldre) sen är vi båda Snäll och trevlig mot alla!
Och ett härligt citat från denna man är: Tur att det finns stollar, så att man ser hur normal man egentligen är. Den kan du alltid ha med dig!

Vet inte om jag sett denna film, men det måste jag göra!

Lyckatill med allt i livet!

Permalänk
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag är 16 år, jag fick bra betyg och skall börja gymnasiet. Det är ingenting fel med att börja gymnasiet och det skall bli kul att träffa nytt folk. Mitt självförtroende och goda humör är nog det bästa med mig och jag låter aldrig taskiga kommentarer eller elaka saker påverka mig. Allt är bra, föräldrarna kommer överens (till en viss grad) och ekonomin är stadig.

Men, Varje dag så har jag en gnagande känsla som skriker "DU ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, DU HAR ETT MÅL OCH DU KOMMER BLI NÅGON SOM FOLK KOMMER IHÅG" känslan säger också att jag inte gör tillräckligt med mitt liv. Alla har drömmar fast det känns som om vissa saknar dom. Jag stör mig så otroligt mycket på falska människor som te.x fortisar eller invalda tjejer(och killar) som lever i nuet och saknar normal kompetens och skiter i att vara trevlig och ta hand om sin medmänniska. Det känns som om jag har så mycket mer att bjuda på än alla andra.

Någon som har sett God Bless America? Jag kan relatera till den filmen i nästan varje scen. Jag känner mig som någon som står ut genom den vanliga folkmassan. Jag är annorlunda. Jag vet inte vad som gör mig bättre än någon annan men folk säger ofta att jag är en klok person och att jag är trevlig. Jag älskar sällskap och har vänner. MEN, Jag har inte mött många som jag känner ligger på min nivå.

Mänskligheten som finns nuförtiden skrämmer mig. Mitt hopp har försvunnit för att hitta personer som är jämlika med mig. Om jag föll på gatan så är jag inte säker på hur många som hade erbjudit sin hand för att resa mig upp och hur många som hade tagit ett foto och lagt upp det på "Fejjan"

Jag saknar med mänsklighet...

Det har aldrig fallit mig i tanken att skada någon eller att ta självmord men jag vet inte om livet är så värt att leva som alla säger... Vakna, jobba, somna och repetera tills du dör...

Blev lite utdraget men det känns så skönt att ha fått skrivit av sig.

"I'm not like everybody else" -The Kinks

Var så säker, du är precis som alla andra. Sätt dig inte på höga hästar, det är långt att ramla ner.

Visa signatur

Intel I5 4670K @ 4.4 ghz | Noctua NH-D14 | EVGA GTX 780 SC 3GB | MSI Z87-S02 "Inet edition" | Corsair XMS 8gb 1600 mhz |NZXT Hale90 1000W | Samsung 840 Pro 256 gb | OCZ Vertex 64 GB | Seagate 1 TB | Fractal Design Define R2