Sitter fast i utrymmet bakom altaret

Permalänk
Medlem

Sitter fast i utrymmet bakom altaret

Hej!

Lade mig ner vid altaret i kyrkan och loggade ut. Senare på kvällen när jag loggar in så har min karaktär hamnat bakom själva träväggen som finns längst in i kyrkan.. Finns det något sätt som jag kan komma där ifrån? Har installerat om både Arma2 och DayZ..

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Skrivet av Phazi0:

Hej!

Lade mig ner vid altaret i kyrkan och loggade ut. Senare på kvällen när jag loggar in så har min karaktär hamnat bakom själva träväggen som finns längst in i kyrkan.. Finns det något sätt som jag kan komma där ifrån? Har installerat om både Arma2 och DayZ..

Hur skulle det hjälpa att installera om spelet och modden? Troligtvis kommer du behöva vänta tills du svälter ihjäl efter som de "klokt" nog har tagit bort möjligheten att ta självmord. Alternativt kan du försöka röra på dig och på så vis lyckas ta dig ut, annars finns det tyvärr inget annat att göra än att svälta.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Tror du har störst chans att kunna få hjälp med det om du skapar en tråd om problemet på officiella forumet, annars så finns det inte så mycket att göra tror jag. Bara vänta tills du självdött som Lasergurka skrev.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Misstänkte detta. Anledningen till att jag ominstallerat allt var för att det är det enda jag kan testa egentligenutöver tt vänta på att min gubbe skall svälta..

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phazi0:

Misstänkte detta. Anledningen till att jag ominstallerat allt var för att det är det enda jag kan testa egentligenutöver tt vänta på att min gubbe skall svälta..

Det borde dock gå att flytta din karaktär manuellt tycker jag, men vem som kan göra det vet jag icket...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Tjena! Råkade ut för något liknaden ... Sjönk rakt igenom ett golv och stod där för att dö!

Men så tog jag bandage på mig för jag blödde och vips så var jag uppe ur det igen ... Så borde det, bandage/painkillers/vad som

Mvh Niklas

Permalänk
Medlem

Lättaste sättet är att be någon gå och skjuta dig eller så om det går tror jag.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Du skulle kunna logga in på en oskyddad server och scripta dig därifrån.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Polaren har haft liknade problem. Kan lösa det genom att gå in på en server med fel version (en 1.7.2.4 server om du har 1.7.2.5 te.x), då kommer du starta på stranden med din utrustning intakt.

Permalänk

Jag läste "Sitter fast i utrymmet bakom altanen" och tänkte "Vad fan ska vi göra åt det?".
Kanske dags att gå och lägga sig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av StabTheDrama:

Jag läste "Sitter fast i utrymmet bakom altanen" och tänkte "Vad fan ska vi göra åt det?".
Kanske dags att gå och lägga sig...

Hahaha!

Permalänk
Medlem

När jag såg trådtiteln trodde jag att du skulle gifta dig och ville hitta en väg ut:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?