vem driver Toxic Rain Metro servern?

Permalänk
Medlem

vem driver Toxic Rain Metro servern?

Någon som vet vem det är som driver Toxic Rain Metro servern?

Ser ut att vara några j*vla muppar med "iq gråsten" (sorry lite förbannad just nu).
Alla i klanen blev kickade varav jag åkte för C4 spamm då jag dödade 1 med C4 och resten var väl mer eller mindre imponerande anledningar.
Inte för jag bryr mig men när admins kickar och banna för att dom sjävla är dåliga spelare och blir dödade då blir man ju inte allt för glad.

Vore bara kul att veta vem som har servern så man kan fråga.
Är det någon som vet??????????

Annars så vill jag bara varna er för att spela där!
Kan ju bara hoppas dom sitter med en tom server så kan dom kicka varandra eller vad dom nu tänder på....

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Brukar du ofta spela där eller varför är du så arg?

Jag hoppar alltid runt på olika servrar och skulle inte brytt mig ett dugg om någon kickade/bannad mig, finns ju tusentals andra att välja mellan som är minst lika bra om inte bättre än den förra.

Permalänk

Förstod inte riktigt poängen med tråden, men vill kika in ändå

Skrivet av wooprat:

Brukar du ofta spela där eller varför är du så arg?

Jag hoppar alltid runt på olika servrar och skulle inte brytt mig ett dugg om någon kickade/bannad mig, finns ju tusentals andra att välja mellan som är minst lika bra om inte bättre än den förra.

Ifall det är en server man ofta spelar på så är det ju klart man kan bli arg om man blir bannad... de flesta spelare ha ju faktiskt några favorit servrar som man alltid spelar på då man ofta får spela med samma personer och på så sätt skapar en gemenskap och lagspel och som sedan vidareutvecklas till att man går ihop i VOIP osv

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Förstod inte riktigt poängen med tråden, men vill kika in ändå

Ifall det är en server man ofta spelar på så är det ju klart man kan bli arg om man blir bannad... de flesta spelare ha ju faktiskt några favorit servrar som man alltid spelar på då man ofta får spela med samma personer och på så sätt skapar en gemenskap och lagspel och som sedan vidareutvecklas till att man går ihop i VOIP osv

Jag blev också ganska sur när jag blev bannad från min favorit server, dock mest besviken på administratören.

TS, servern kanske har ett forum? En del brukar ha det.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Om du "The Giant" får reda på vem som driver toxic rain metro servern får du gärna berätta det, skulle bra gärna vilja veta det jag med. Blev bannad igår av anledning att jag hade 50-1 i stats och blev anklagad för att använda bot. Vilket jag absolut inte gör, och aldrig skulle göra. Men det är väl precis som du skrev att dom blir sur för att man är bättre än dom eller nått?
Väldigt tråkigt att bli bannad från sin favoritserver helt utan vidare kan jag känna.

Permalänk
Medlem

Farmade points och hade typ 180-10 på deras 2000 ticker metro server... Blev bannad: "Not buing it". Brukar ligga på dessa stats med M417. idioter.

Permalänk
Skrivet av TheGiant:

Någon som vet vem det är som driver Toxic Rain Metro servern?

Ser ut att vara några j*vla muppar med "iq gråsten" (sorry lite förbannad just nu).
Alla i klanen blev kickade varav jag åkte för C4 spamm då jag dödade 1 med C4 och resten var väl mer eller mindre imponerande anledningar.
Inte för jag bryr mig men när admins kickar och banna för att dom sjävla är dåliga spelare och blir dödade då blir man ju inte allt för glad.

Vore bara kul att veta vem som har servern så man kan fråga.
Är det någon som vet??????????

Annars så vill jag bara varna er för att spela där!
Kan ju bara hoppas dom sitter med en tom server så kan dom kicka varandra eller vad dom nu tänder på....

Jag brukar spela på servern, och vet att dom provat lite olika regler. SÅ om du är så korkad och inte läser reglerna, så var det troligtvis reglerna "no explosive".