SweClockers [SweC] - GW2 Guild

Permalänk
Medlem

Kan man få en invite? Frågade för ett tag sedan men har inte fått nån

IGN: Van Zund

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Hej,

Har bara hunnit spela några timmar än så länge men känner redan att GW2 faller mig i smaken. Jag skulle gärna vilja bli medlem i SweC-gillet.

Spelar som Norn/Guardian.

IGN: Silfrskegg (Windir.7895)

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Kan man få en invite? Frågade för ett tag sedan men har inte fått nån

IGN: Van Zund

Bättre om du whisprar mig, Zabellé, Epicblobfish eller Kalium

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Kan man få en invite? Frågade för ett tag sedan men har inte fått nån.

Hemming Von Zrakov eller Treddan.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Hej, jag fick precis tillbaks mitt account efter att de blivit hackad.. såg att allt guld och alla mina items va borta. Men de gör inte så mycket. De jag blir mest ledsen över är att han som hackade mitt account tydligen har tagit guld från guilden och när jag precis logga in har jag fått 2 mail från guild-admin att jag måste ge tillbaks 2 guld elr så blir jag permabannad. Så jag vill gärna ha en invite till och ska såklart försöka fixa ihop guldet som har blivit tagen från er stach. Tack på förhand, tråkigt att sånt här händer!

OBS: Har bevis om nån av er nu inte skulle tro mig.. att mitt account blev hackat.

edit: heter iWhem ingame

Permalänk
Medlem
Skrivet av iWhem:

Hej, jag fick precis tillbaks mitt account efter att de blivit hackad.. såg att allt guld och alla mina items va borta. Men de gör inte så mycket. De jag blir mest ledsen över är att han som hackade mitt account tydligen har tagit guld från guilden och när jag precis logga in har jag fått 2 mail från guild-admin att jag måste ge tillbaks 2 guld elr så blir jag permabannad. Så jag vill gärna ha en invite till och ska såklart försöka fixa ihop guldet som har blivit tagen från er stach. Tack på förhand, tråkigt att sånt här händer!

OBS: Har bevis om nån av er nu inte skulle tro mig.. att mitt account blev hackat.

edit: heter iWhem ingame

Hej!

Kul att du hör av dig. Skicka något slags bevis till mig i PM här på forumet så jag får se. Sedan sköter vi resten av diskussionen där

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Sitter här och springer runt utan Guild atm så om det finns möjlighet för invite så är det tacksamt.

Nick: Karjix.6825

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en inv med

IGN: Tárana

Hoppas vi ses där inne

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Halloj!

Frågade i spelet efter en svensk guild och blev tipsad om SweC
Jag går gärna med om det går för sig!

Lilja Vilja <--- Norn Guardian ---> just nu lvl 40.

Permalänk
Medlem

Tja
Kan man joina

nick: maroxx

Permalänk

Jag vill gärna vara med, In-game namn Tigerlegion. Jag är charr warrior level 24, server Far Shiverpeaks.

Permalänk
Medlem

Hej
Jag tar gärna en invite med.
In-game namn är Zecele.
Level 80 nerco.

Permalänk

Gå med i guilden.

Kan jag få en guild invite? Tänkte gå med i guilden

//Swedish Archer

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk

Hej,
skicka gärna en invite till "Gkyckling"

Permalänk
Medlem

Jag har ett litet problem jag har inte fått mitt aktiverings mail till mitt konto för sidan vart ska jag vända mig

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Hur aktiverar man ens email verifiering egentligen?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Sandia:

Jag har ett litet problem jag har inte fått mitt aktiverings mail till mitt konto för sidan vart ska jag vända mig

Kolla i ditt spam-filter, många som har fått mailet där.

Skrivet av Kalium:

Hur aktiverar man ens email verifiering egentligen?

Klicka på länken som du får på mailen ( kanske missförstod frågan?).

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Kolla i ditt spam-filter, många som har fått mailet där.

Klicka på länken som du får på mailen ( kanske missförstod frågan?).

Du missförståd. Jag har aldrig fått något mail om någon verifiering men jag spelar ju på ändå. Är det något man måste aktivera?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få en invite? Min karakär heter Nephyte!

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Du missförståd. Jag har aldrig fått något mail om någon verifiering men jag spelar ju på ändå. Är det något man måste aktivera?

Mailet vi pratade om är för att aktivera sitt konto på gw2swec.se, när man registrerar sig där så måste man bekräfta ett mail innan man kan logga in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Mailet vi pratade om är för att aktivera sitt konto på gw2swec.se, när man registrerar sig där så måste man bekräfta ett mail innan man kan logga in.

Jaha, jag prata email authentication i spelet jag

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag tycker att vi borde ha så att man kan kommentera bilderna som medlemmar lägger upp på guildens hemsida, tror du det går att fixa?

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Ansluter mig gärna om det går bra. ING: Rashad Tal

Permalänk
Skrivet av Theposjo:

Jag tycker att vi borde ha så att man kan kommentera bilderna som medlemmar lägger upp på guildens hemsida, tror du det går att fixa?

Det ska jag nog kunna ordna, det kommer dock ta ett tag då jag inte har så mycket tid över just nu.

Permalänk
Medlem

Skulle hemskt gärna ta en invite då min nuvarande guild inte är vidare aktiv, är i princip bara jag online, känns lite ensamt :/

Heter Omtak ingame

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja lägga in ett förslag, vi kanske kunde ha visa dagar vi körde WvWvW och farmade instancer? Just nu känns det lite onödigt att vara med i denna guild eftersom vi aldrig hittar på något arrangemang. Menar inget negativt med det! Älskar guilden och alla är så hjälpsamma och ställer alltid upp! Men lite mer grejer skulle sitta fint!

Mvh, FakkaHe!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Skulle gärna vilja lägga in ett förslag, vi kanske kunde ha visa dagar vi körde WvWvW och farmade instancer? Just nu känns det lite onödigt att vara med i denna guild eftersom vi aldrig hittar på något arrangemang. Menar inget negativt med det! Älskar guilden och alla är så hjälpsamma och ställer alltid upp! Men lite mer grejer skulle sitta fint!

Mvh, FakkaHe!

Du får ta och styra upp det då. Ingen kommer göra det åt dig. Släng upp en förfrågan i guildchatten och kom överens om ett datum eller så.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Du får ta och styra upp det då. Ingen kommer göra det åt dig. Släng upp en förfrågan i guildchatten och kom överens om ett datum eller så.

Tänkte mer om någon officer som kunde styra upp det eftersom det är väldigt svårt för vanliga members att lägga upp infomation om eventet. Men visst ditt sätt kanske är lite mer effektivt

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Hej

Undrar om man skulle kunna få joina guilden?
Spelar en lvl 40 Norn Guardian
IGN: Krut Bacon

Permalänk
Medlem

Godkväll.

Tänkte höra om man kunde få en inv till guilden?

Áke - Lvl 80 Ranger