Permalänk
Medlem

Hade jag beställt en sådan

Men fått detta

Hade jag blivit

Och i slutändan

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av oooo:

Har faktiskt en gammal rolleiflex-kamera någon stans hos farsan, frågan är dock ifall man kan köpa film till den fortfarande, de vore lite spännande faktiskt att gå ut och plåta med den!

enda problemet nu är att lista ut vad jag ska plåta hehe.

//Simon

Det är väl 120 film till den ? Det är inte så svårt att få tag på utan finns att beställa hos fotohandlare eller nån nätbutik, däremot är det nog ingen som ligger på några lager i en liten butik idag.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Hahaha! Kunde inte beskriva min känsla bättre!

Nu ska jag ut och fota, tack för tips och support.

//Simon

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Hur blev detta? Fick du någon bra bild?
En som mailade och bad om att få köpa en av mina bilder som hon ville ha som fondvägg i köket, så jag väntar med spänning på att hon ska göra beställningen så jag kan åka dit och hänga upp den. Vet inte alls hur kvaliten kommer att bli, men jag mailar henne en jpeg med max upplösning från min 5d mark ii, så jag hoppas att de räcker till, tror den ligger på runt 5600 x 3800px, ska upp på 200x230cm

Permalänk

Kan du inte begära att då ett provtryck på en bit i brevlådan? Bortsett från de billigaste konsumentjänsterna man beställer från nätet så gör man ju oftast så. Kan de inte göra det ens mot en liten kostnad för provtrycket så är det ju inget seriöst tryckeri.

Jag har varit med om detta båda privat och professionellt på jobbet gällande reklam och det händer titt som tätt att det blir fel och då upptäcker man det när man får proctrycket så kan man korrigera innan de trycker upp hela upplagan.

Permalänk
Photowall

Hej Simon,

det är tråkigt att se att du inte var nöjd med din fototapet men jag hoppas att du är nöjd med vår hantering av din reklamation. Om du i framtiden skulle vilja beställa något av oss skickar vi gärna ett kostnadsfritt provtryck för att du ska kunna bedöma om det kommer att bli som du tänkt dig, innan beställning. MVH Ida, Photowall.se