Permalänk
Medlem

Webhallen servrar BF3!!

Måste bara skriva av mig och så är jag nyfiken på vad ni andra tycker?

Innan jag skriver vad det är jag vill säga så vet jag gott och väl att det finns hur många andra servrar som helst att spela på förutom webhallens.

Det är bara det att webhallens servrar har bäst ping i mitt fall när det gäller BF3 servrarna vilket jag tycker är kanon, nu till det tråkiga!

Det var ett tag sedan jag spela på W servrar men tänkte prova en stund ikväll och till min förbannelse så är problemen fortfarande där, BLÄ!!

Av nån anledning så är näst intill alla matcher till 95% så enormt ojämna att det blir hutlöst tråkigt att spela för i stort sett varje match (9 av 10) så står det ena laget och bara mejar ner en så fort man spawnar i sin egen bas.

Ikväll när jag spela så så stod det 4-5 tanks plus några med javelins i en ring runt våran bas och i stort sett bara skjöt skott på skott in i basen så man hade inte en chans att komma där ifrån. Inte ett ljud från admins fast flera andra spelare ville ha bort dessa som spawn dödar!
En annan sak just på deras servrar är när jag spelar som sniper, klockrena träffar i huvudet från 50-100 meter men ändå så vänder de sig om och skjuter mig med en salva och jag dör och min träff syns knappt på motståndarn.

Är det över huvudtaget några seriösa Amins som sköter om servrarna, för vad jag vet så får man väl inte spawnkilla på deras servrar. Detta problem återkommer i stort sett varje gång jag provat spela på deras servrar. Av alla servrar man provat på sen BF3 släpptes så är W servrar bland dom som har mest problem när det gäller spawnkilling.

Väldigt synd för i mitt fall så är det dom bästa servrarna att spela på för det flytter fruktansvärt bra gentemot servern.

Tycker mig även sett en hel del fusk oxå.

Jag är absolut inte proffs på BF3 men det känns verkligen som att webhallen skiter i sina spelare på deras servrar.

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Webhallen

Hej,

vi förstår och är medvetna om att folk ibland kan ha trubbel på våra servrar.
Just nu har vi alla platser på topp 10 listan av sveriges mest populära spelservrar:
http://www.gametracker.com/search/bf3/SE/

Även internationellt sett är de väldigt högt rankade.

Dessutom har vi väldigt många servrar i drift.

Det gör att vi inte alltid har folk att bemanna dem. Däremot struntar vi absolut inte i de som spelar där. Vi har en kår av admins och driftansvariga som gör sitt bästa för att hålla sevrarna "rena".

Vi arbetar kontinuerligt med att försöka förbättra servrarna och deras drift och jag har vidarebefordrat dina klagomål till de som är ansvariga.

MVH
/Webhallen

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Sedan spelar inte ping speciellt stor roll i BF3 eftersom träffar registreras lokalt. Att spela på 100 i ping är inte något problem. Det jag menar är att det inte är nödvändigt att vara superfixerad av pingskillnader av under 100

Permalänk
Medlem

Jag vill inte klaga som jag förstår att det låter som men som jag skrev tidigare så är det oftast en sån markant skillnad lagen i mellan som spelar och väldigt mycket baserape samt spawnkilling.

Jag har handlat det mesta jag äger inom datordelar på webhallens butiker och alltid varit nöjd över deras personal och på något sätt så har det förtroendet även smittat av sig till spelandet på deras servrar. Man kan säga att jag på nåt sätt förväntar mig samma tillmötesgående på servrarna som man blir bemött som kund i era butiker.Men samtidigt förstår jag att det ändå är två skilda världar och en annan typ av kund.

Men efter att läst erat svar att era servrar är högt rankade så är det väl också så att det är väldigt många duktiga spelare som spelar på dom och jag kan förstå att man åker på rätt mycket smörj men tycker ändå att det oftast är så stor skillnad när det gäller tickets efter varje match.

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mofasa:

Sedan spelar inte ping speciellt stor roll i BF3 eftersom träffar registreras lokalt. Att spela på 100 i ping är inte något problem. Det jag menar är att det inte är nödvändigt att vara superfixerad av pingskillnader av under 100

Nu har jag inte lirat sen ~påsklovet men jag fick för mycket rubberbanding för att det skulle vara möjligt att spela vid ca: 45ping

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag är en personerna som hjälper till och administrerar servrarna. För det första så får vi inte glömma bort det användaren Webhallen skriver i forumen, att våra servrar är väldigt populära. Och detta på både gott och ont. Detta leder till en stor spelarrotation och hög aktivitet på servrarna.

Som du själv förstår är det omöjligt att bevaka och ha en aktiv administratör inne på servrarna under alla dygnets timmar. Detta hade givetvis varit ett drömscenario, men eftersom alla administratörer hjälper till frivilligt och har andra saker för sig i livet är detta inte rimligt. Vi har dock ofta personer online på vår IRC-kanal #Webhallen under Quakenet där du enkelt kan hoppa in och rapportera. Finns det någon av oss online så hugger vi oftast tag i det direkt. Vi har även möjlighet att gå tillbaka i chatthistorik och liknande, vilket gör att vi i en del fall kan ta hand om saken efteråt. Då passar vårat forum bra, lokalen.nu.

Som du själv nämner så är spawnraping inte tillåtet på våra servrar. DICE har ingen form av support för att exempelvis se vilka flaggor eller lag har, och gör det därför omöjligt att koda automatiska verktyg som löser detta. Den enda lösningen vi har är att straffa dessa personer som skjuter in i basen eller i värre fall, nuka hela motståndarlaget. Detta behöver som sagt en aktiv administratör inne för att lösa detta. Eller en skara spelglada och duktiga spelare som kan byta lag. Det räcker oftast med en duktig squad så är en baserape löst. I några fall kan man till och med fråga (snällt) om någon kan gå över. Oftast kastar man ur sig mindre trevliga ord istället.

Balansen är också en intressant punkt. Jag spelar mycket på andra servrar än Webhallens och upplever problemen lika stora där som på våra servrar. Detta är jättesvårt att lösa. Det fungerar inte som i CS där en spelare kan hoppa över och vända allting, utan BF3 är ett lagspel. Ett lag kommer alltid vara bättre. I bland är det jämnt, ibland mindre jämnt. För att motverka detta måste man kasta över en squad eller två, och det är inte rimligt. Återigen, det finns ingen bra support på serversidan för att sköta detta automatiskt, och plugin som finns idag fungerar inte bra alls. Jag skrev ett mer utförligt svar kring detta här: http://lokalen.nu/forums/viewtopic.php?f=70&t=2805#p15247

Fuskare är också något som diskuteras en hel del. Detta är en extrem svår punkt för oss som administratörer. Att försöka upptäcka fuskare i ett spel utan spectator mode är som att försöka cykla utan hjul. Det enda vi kan gå på (så vida inte personen använder något form av mass-kill-hack) är statistik. Och det måste vara väldigt tydligt för att någon ska kunna fällas. Det är ofta folk kastar ur sig att folk fuskar men det är sällan det stämmer. Jag spelar spelet på hög klannivå och hade jag fått en slant varje gång jag blev fuskanklagad så hade jag varit miljonär. Nätkoden är en väldigt bidragande faktor då det ofta känns som man "instantdör" även fast så inte är fallet. Men återigen, rapporter är välkomna så får vi undersöka spelaren. Men måste finnas klara bevis för att kunna stänga av någon.

Vi skiter inte i våra servrar men det är heller inte rimligt att kunna täcka upp dessa dygnet runt. Använd vår IRC för att rapportera regelbrott och vi försöker agera så fort som möjligt. Feedback är suvveränt och behövs för att vi ska kunna förbättra våra servrar och miljön kring dem. Tack.

/jagardaniel

Permalänk
Medlem

Jag tycker ni borde använda pluginet som jag har för mig Noobs R Us eller någon annan server där auto-balance sker efter skill och stats efter varje runda.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Tack Woiser för ett bra och genom arbetat svar! Och ABSOLUT så förstår jag att ni inte kan se och övervaka servrarna 24/7! Som en av era alla spelare på era servrar så känns det iallafall skönt att ni bryr er med tanke på de snabba svar jag fått på detta forum. Får väl ta tillbaka det jag sa om att ni inte bryr er för det verkar ni verkligen göra. Får väl helt enkelt bli bättre och öva mer som man inte åker på så mycket smörj när man spelar på era servrar.

TACK!!!!!

GAME ON!!!!!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjGroggy:

Tack Woiser för ett bra och genom arbetat svar! Och ABSOLUT så förstår jag att ni inte kan se och övervaka servrarna 24/7! Som en av era alla spelare på era servrar så känns det iallafall skönt att ni bryr er med tanke på de snabba svar jag fått på detta forum. Får väl ta tillbaka det jag sa om att ni inte bryr er för det verkar ni verkligen göra. Får väl helt enkelt bli bättre och öva mer som man inte åker på så mycket smörj när man spelar på era servrar.

TACK!!!!!

GAME ON!!!!!

se till att tjata på kompisarna också, så att du aldrig lirar ensam.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

baserape tipps.
det jag gör när mitt lag blir baserapad är.
hoppa in i ett flygplan, åk till lämplig flagga. hoppa ur planet och ta flaggan. vipps så har hela laget en ny spawn point.
funkar i 80% av fallen.

Visa signatur

\\ Intel® Core i5-2500K Processor Quad Core, 3.3Ghz, 6MB \\Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Heatspreader \\ EVGA GeForce GTX 780 CLASSIFIED \\ Nätagg Corsair AX760 \\ Moderkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3\\ Bitfenix Raider chassi \\ Mus logitec G500 \\ Hårddisk Samsung 840 pro 256 gig \\ Maxtor 500 gig 7200 rpm \\ Steelseries mekaniskt tangentbord \\ Världens bästa pappa kaffekopp "blue edition" \\

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzane80:

baserape tipps.
det jag gör när mitt lag blir baserapad är.
hoppa in i ett flygplan, åk till lämplig flagga. hoppa ur planet och ta flaggan. vipps så har hela laget en ny spawn point.
funkar i 80% av fallen.

Sant!!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjGroggy:

Tack Woiser för ett bra och genom arbetat svar! Och ABSOLUT så förstår jag att ni inte kan se och övervaka servrarna 24/7! Som en av era alla spelare på era servrar så känns det iallafall skönt att ni bryr er med tanke på de snabba svar jag fått på detta forum. Får väl ta tillbaka det jag sa om att ni inte bryr er för det verkar ni verkligen göra. Får väl helt enkelt bli bättre och öva mer som man inte åker på så mycket smörj när man spelar på era servrar.

TACK!!!!!

GAME ON!!!!!

Tack för ditt svar. Många procent av "feedbacken" som riktas är svordomar och poesi om hur värdelösa vi är, därför uppskattar vi inlägg med mer innehåll och som vi faktiskt kan ta lärdom av. Jag tror fortfarande IRC-kanalen är en plats som många spelar inte känner till och vi försöker lista ut hur man kan få ut detta tydligare till våra spelare, trots att det står med stor text när man ansluter till servern.

Heh, det går ganska fort! Eftersom vi har många riktade servrar (t ex only caspian, only bazaar mm) så blir det lätt så att det samlas stammisar som endast spelar där. Och dessa personer lär sig ofta banan och vet hur man ska spela just där för att vara så effektiv som möjligt. Jag klarar mig exempelvis max 10 sekunder i luften i ett flygplan på caspian border, men kanske lite bättre som inf på bazaar

Slutligen så har vi även en Mumble-server som alla är välkomna till. Där går det också bra att rycka tag i någon admin om så behövs, eller bara ha skoj när man spelar. Blir lätt trist att springa runt själv ibland.

/jagardaniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av woicer:

Jag tror fortfarande IRC-kanalen är en plats som många spelar inte känner till och vi försöker lista ut hur man kan få ut detta tydligare till våra spelare, trots att det står med stor text när man ansluter till servern.

Slutligen så har vi även en Mumble-server som alla är välkomna till. Där går det också bra att rycka tag i någon admin om så behövs, eller bara ha skoj när man spelar. Blir lätt trist att springa runt själv ibland.

/jagardaniel

kasta om kring dessa länkar lite här och var, (rekommenderar att webhallen lägger upp dem på siten direkt istället för att bara lista själva adresserna.)
så ska du se att det kommer in folk.

irc://eu.quakenet.org:6667/webhallen

[URL="irc://eu.quakenet.org:6667/webhallen"]irc://eu.quakenet.org:6667/webhallen[/URL]
är det som gäller om du vill klistra den alltså.

går att göra en likadan för mumble, dock kan jag inte eran adress utantill.

men fyll i mallen här
[url]mumble://[SERVER ADDRESS]:[PORT]/?version=1.2.0[/url]
se till att du gör dig av med [ och ] bara

skulle även passa bra i en signatur t.ex IRC @ #webhallen

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

eller för folk som inte har någon irc klient http://webchat.quakenet.org/?channels=webhallen&uio=d4

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med webhallens tdm noshar 64? Den var jättefull igår, när jag skulle spela en halvtimma/timma senare var den jättetom och varit sedan dess.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av kevve1:

Vad har hänt med webhallens tdm noshar 64? Den var jättefull igår, när jag skulle spela en halvtimma/timma senare var den jättetom och varit sedan dess.

Sannolikt störningar hos Rocketblast, de har haft strul med sin lina ut i världen. Rapporterades igår.

Eftersom jag satt på informationen så kan jag lika gärna svara.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Kanonbra servrar, aktiva admins som bannar klassiska tråkmånsar som spelar rasistkortet eller dyl så fort det går dåligt. Dessvärre spelar jag bara HC numera, vore kul om Webhallen skulle satsa mer på HC än bara en BTK-server.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem

Älskar Webhallens servrar förutom i ett fall, verkar vara väldigt hög turbulens i luften... Kan knappt flyga något i Webhallens servrar för det bara skakar sönder fast det fungerar prima på andra servrar.

Annars är det väldigt bra ping osv.

Permalänk
Medlem

Tycker det är väl många tickets, vilket även medför att ju längre rundan pågår så större chans att ett lag får dyngstryk. Sen det ett Big no no att inte göra en shuffle av ngt slag om ett lag får storstryk..

Permalänk

Hade varit bra om de kunde stoppa alla ryssar och amerikaner att ansluta då de sitter och fuskar hela j-a tiden. Har gått in några ggr och varje gång har det funnits en fuskare på. Sist var jag inne för 2 dagar sen och en amerikan fuskade hela tiden. Var bara jag som fattade det då han inte hade extremt hög k/d ration. Han plockade mig hela tiden med en PDW-R från långt håll. Efter matchen gick jag in och kollade hans stats. Han hade en avg acc på 38 % med en PDW-R.
Sjukt irriterande så jag hoppar över trots att pingen är perfekt.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk

Det där med att ta ett flygplan är ett bra tips.

Sen verkar många spelare tro att spelat är linjärt... Dra en linjal mellan punkt a till b och gå bara på den linjen. i bland är det bara att gå på kanten av kartan eller ta en jeep. Eller ännuroligare om man får med sig många spelare som står på en plats och väntar in alla sen ruchar man höger sida... Går inte det så prövar man vänster... Jätteroligt om man får några med sig Flanka ut så är problemet löst.

Det sistnämnda är ju något som ADMIN kan säga åt spelarna att göra. brukar be folk i bland att samarbeta men det händer att folk springer runt helt individuellt som zombies springer och lägger sig vid den där kullen utan att by sig om vare sig om fienden är bakom den kullen eller vilka flaggor som är tagna. tråkigare lir får man leta efter.

Admin kan ju säga åt folk att nu måste alla gå till flagga A... kick på dom som inte hörsammar detta. Det finns mycket man kan hitta på

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk

för att tillägga till woicer's långa inlägg så kan man nästan alltid nå en admin på vår irc kanal. den enda tiden då det kan vara svårt att få tag i en admin kan vara mellan 01:-08:00 på natten om det inte är helg då kan man ha tur att få tag i någon 02:30-03:30 men på vardagar så brukar de flesta av oss slå av/gå ifrån datorerna runt 01:00 men gå in på forumet och lägg en tråd med spelarens namn, va han har gjort och gärna en bild tagen tex om han baserapear att ni tar screenshoot eller spelar in när ni dör. så åtgärdar vi det när vi ser det.
som woicer skrev så är det väldigt svårt att få fast fuskare utan bevis.
Likadant på Irc. skriv !Admin server---> spelarens namn--> va han gör---> och länka gärna en bild. eller be en admin komma in på servern..

Och jag kan inte förstå hur spelare kan klaga på att folk baserapear då dom ligger i basen och sniprar. Var med om det igår på vår server caspian border att mer parten av mitt lag(ru) la sig i basen och sniprade medans 5-10 pers försökte ta sig ut och US hade alla flaggor. oftast när obalanserade lag uppstår så brukar det vara så det ser ut att halva laget ligger och fegar istället för att samarbeta.

om laget bara hade delat upp sig i 2-4grupper och tagit varsit håll ut med sidorna/luften på kartan så hade vi kunnat tagit oss ur uncap men är som modellören skriver folk måste lära sig att samarbeta

Va jag som Admin har märkt så blir folk lätt irriterade på att vi har Basecamp som en regel vilket innebär att man inte får ligga och trycka i Uncap men det är ju bara för att motverka baserape och att folk skall lära sig att samarbeta mer men det verkar inte folk förstå.

Hoppas att vi ses där ute på slagfältet på både sweclockers och webhallens servrar!

Over and Out!

Lillkimpa(samma på battlelog)

Permalänk
Hedersmedlem

spela på swec servern, bra ping och bra admins.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/c14cfc07-ae...

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bl0m1:

tycker ofta att den servern är tom

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nsky|sct:

tycker ofta att den servern är tom

ja tyvärr men kom in och spela på den så kan du komma in på mumble med, det är roligare att spela då

http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1143597-m...

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk

Webhallen har bra ping men ochså dom sämsta admins jag nånsin mött på spelservers, var så jävla irriterad så jag till och med tog bort mitt konto från webhallen...

Visa signatur

Moderkort: Z790 Aorus Master CPU: i9 13900K Minnen: Kingston 128GB DDR5 5600MHz GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X PSU: Corsair AX1500i Skärm: 3st XB270HU Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO HDD: Kingston KC3000 2Tb X2 Övrigt: "Kan du inte backa upp ett påstående med fakta eller erfarenhet så bör du hålla fingrarna i styr och käften stängd."

Permalänk
Medlem

Äntligen så var det folk på webhallens tdm 64 slots server. Runda 1-2 en uppenbar aimbotare, runda 3-4 lagen helt obalanserade. Istortsett alla i ena laget positivt medans andra laget var på en .5 kd. Jag spelar nog hellre på en server med lite högre ping som har någon form av team balance. Hej

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Jag gillar Webhallens servrar, spelar en del conquest där på kharg, caspian, firestorm. Det som dock brukar hända oftare än vad jag upptäckt på andra servrar är base rape, dvs jets, helis, tanks omringar base, vilket är lite synd.

Obalanserade spel kan bero på mycket. Ofta är det så att det ena laget har några bra tankers och piloter, och det andra lager inte har några som kan köra fordon eller ta ner fordon. Att sedan folk spelar som "engineer" utan att lägga ut minor och stoppa tanker, det är en annan femma som bidrar till detta problem.

Och ja, det finns idioter som campar med tank i spawn i syfte att skjuta ner helikoptrar och leka "gojme", men dessa har ju inte fattar poängen.

Det som också är synd är alla ynkryggar som är level 100, så fort det börjar gå dåligt så slutar dem spela eftersom de tänker på sin k/d. Jag spelade en rond igår och vi började förlora trots tre st level 100. Alla slutade, vilket förvärrade situationen ännu mer. "Do it for the team, yeah right"......och ja, jag har negativ k/d.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha tillbaka Rush Vanila maps!

Jag vill ha tillbaka Metro 1000 tickets.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av MetalWolf:

Webhallen har bra ping men ochså dom sämsta admins jag nånsin mött på spelservers, var så jävla irriterad så jag till och med tog bort mitt konto från webhallen...

Hejsan!
Va är det som gör att vi admins är så dåliga då enligt ditt tycke??
Är det att vi inte tillåter fult språk/nedvärderade ord osv.?
Är det att vi inte är aktiva?
Är det att DU har blivit orättvist behandlad(enligt dig) för något?

Eller va är det som gör oss till dom sämsta??

Mvh Lillkimpa