Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dessvärre inga bilder men...

Hade min lilla skrothög på verkstad och fick lite fixat. Nytt relä till extraljuset då det gamla levde sitt eget liv (ville inte stänga av ljuset när man bländade av) + spänt fläkträmmen. Skulle även ställt framvagnen men tydligen var styrlederna på båda sidor mer eller mindre helt slut så får boka en ny tid och få det fixat

Visa signatur
Permalänk

Western Digital Green 2 TB

Kontrollerkort
ST Lab A-341

Det är lite sexigt att pci express x1 funkar i x4

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem

Det blev en FEZ Panda II, blåtands-shield, rörelsesensor och en RGB-LED-strip med 32 adresserbara lampor.

Permalänk
Inaktiv

2 månader gammalt, men 2800 kr för ny för och efternamn hos PRV.

Permalänk
Medlem

Köpte denna till min kompis

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Stort med Zenittröja!

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Fick hem den här lilla saken. Tror jag är kär efter att ha testat den lite. Att något så litet kan låta så bra.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

En Sansa Clip+ på 4gig,riktigt kanonljud ur denna lilla musikspelare.

Permalänk
Medlem

Det blev en ny vinterjacka av värsta sorten, The North Face Himalayan. Fyndade den för 3 lax då Intersport passande nog reade ut fiolårets modeller med runt 50% och mer. Garanterat det bästa jackköpet jag gjort, och kommer göra på ett bra tag

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

En Sansa Clip+ på 4gig,riktigt kanonljud ur denna lilla musikspelare.

http://farm9.staticflickr.com/8052/8148274255_8f3bc138e9_b.jp...

Om du inte har gjort det redan, dra in rockbox på den!

Bästa jag någonsin har gjort på min gamla sansa och innan det min Iaudio, rent generellt en mycket mycket bättre fw!

Permalänk
Medlem

Lite Choco wiiiine och en rom.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

Mitt senaste inköp, för en stund sedan? Den har i alla fall gått över 1000 timmar utan minsta antydan på ostabiltet eller annat fuffens som blåskärmar. Grym disk.

Ledsen för kass bild, orkar inte ta en ny.

Kan också lika gärna slänga upp en benchmark jag gjorde i ATTO:

Permalänk
Medlem

Samsung UE46ES6715, perfekt sovrumsTV.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

4G

köpt och laddas med abonnemang

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Två 55" skärmar.

Tyvärr inte privata...

Dold text
Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Blivit alldeles för mkt inköp nu på sistone, har för lite att göra när man är sjukskriven så det blir mycket shoppande

Ny fåtölj

Ny jacka

Ny datorskärm då min eizo inte ville vara med längre

Samt ny bil! Toppennöjd hittils, rolig att köra och låter underbart (sitter ett milltek system på den)

Ursäkta smutsen men den var tvättad i fredags

Permalänk
Medlem

Godis

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk

Lite leksaker till kameran på sistone:

Stativpaket Manfrotto 055XPROB + 498RC2. Här assisterar det vid kalibrering av hemmabion.

Canon EF 70-200/4,0 L USM. Mitt första tele, då kan man lika gärna lära sig köra utan stabilisator från början

Och idag, ett stycke Hydrophobia 70-200 från Think Tank. Bring the Rain!

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Blivit alldeles för mkt inköp nu på sistone, har för lite att göra när man är sjukskriven så det blir mycket shoppande

Ny fåtölj

http://i.imgur.com/9PFqX.jpg

Ny jacka

http://i.imgur.com/1UWvz.jpg?1

Ny datorskärm då min eizo inte ville vara med längre

http://i.imgur.com/2ykEB.jpg

Samt ny bil! Toppennöjd hittils, rolig att köra och låter underbart (sitter ett milltek system på den)

http://i.imgur.com/oeCc8.jpg?1

Ursäkta smutsen men den var tvättad i fredags

Haha är bilen svart? Har du vanliga eller sportsäten? Har åkt i två olika R32 och det är fina bilar med bland dom bästa avgasljuden som finns!

Permalänk
Skrivet av fesen:

Haha är bilen svart? Har du vanliga eller sportsäten? Har åkt i två olika R32 och det är fina bilar med bland dom bästa avgasljuden som finns!

Haha ja den är svart, bilen såg tyvärr ut sådär redan efter resan hem från bilhandlaren. Sitter de vanliga r32 sportstolarna, tyvärr inte recarostolarna. Ljudet från den är ju halva grejen med r32

Permalänk
Medlem

Nexus 10 vart en besvikelse tyckte jag. Blev en 32gb wifi 4th gen ipad.

Permalänk
Medlem

Beställer du hem svenskt godis? fatter det amerikanska men resterande finns ju på ica?

Hur som så har du gjort smarriga val

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Beställer du hem svenskt godis? fatter det amerikanska men resterande finns ju på ica?

Hur som så har du gjort smarriga val

http://www.discshop.se/kiosk/american_candy/PG35

Finns lite där

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |