Planetside 2. Svensk/Norsk Outfit ( AocG)

Permalänk
Medlem

Planetside 2. Svensk/Norsk Outfit ( AocG)

Då vart betan över och alla sitter i mer eller mindre stor tristess och väntar på tisdag. Väntar du också? Kanske vill du skala upp ditt spel lite och få spela med en stor outfit istället för att bara springa runt ensam och köra i nya squads varje dag? Om så är fallet så tycker jag ni ska ta en titt på vårt community.

Vad är vi I planetside 2 då? Vi kommer att köra TR ( Terran Republic) efter en röstning på vårt forum. Gällande i spelet så lägger vi både fokus på att ha kul men också att vinna. Vi kommer antagligen köra en hel del galna taktiker och roliga moves som kommer få våra fiender att bli konfunderande.

Vi Kör på EU-Servern "Miller"

Utan att tråka ut er allt för mycket så kan jag kort beskriva oss som ett multigaming community som har spelat allt från Darkfall, Rift, SWTOR till BF3, LoL, HoN mm. Vi har ungefär 150 aktiva medlemmar i nuläget och vi har en stark gemenskap. Vi kör hårt på den sociala biten och vi har 2 stycken IRL träffar om året som alltid brukar uppskattas . Vi har även ett samarbete med Paradox och Greenmangaming.
Om detta låter om ens lite intressant så tycker jag att ni bör kolla upp oss lite närmare på följande länk

http://www.aoc-gaming.se/

och om ni vill direkt gå till ansökningssektionen så följ istället denna länken

http://www.aoc-gaming.se/site/index.php/ansok

Vi kommer även att lotta ut några spel på steam till medlemmar som går med i vårt community i samband med Planetside 2 ( fram tills den 7:e december).

Är något oklart? Några frågor? Vill du veta mer? Skriv gärna här i tråden så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av trucane:

Då vart betan över och alla sitter i mer eller mindre stor tristess och väntar på tisdag. Väntar du också? Kanske vill du skala upp ditt spel lite och få spela med en stor outfit istället för att bara springa runt ensam och köra i nya squads varje dag? Om så är fallet så tycker jag ni ska ta en titt på vårt community.

Vad är vi I planetside 2 då? Vi kommer att köra TR ( Terran Republic) efter en röstning på vårt forum. Gällande i spelet så lägger vi både fokus på att ha kul men också att vinna. Vi kommer antagligen köra en hel del galna taktiker och roliga moves som kommer få våra fiender att bli konfunderande.

Utan att tråka ut er allt för mycket så kan jag kort beskriva oss som ett multigaming community som har spelat allt från Darkfall, Rift, SWTOR till BF3, LoL, HoN mm. Vi har ungefär 150 aktiva medlemmar i nuläget och vi har en stark gemenskap. Vi kör hårt på den sociala biten och vi har 2 stycken IRL träffar om året som alltid brukar uppskattas . Vi har även ett samarbete med Paradox och Greenmangaming.
Om detta låter om ens lite intressant så tycker jag att ni bör kolla upp oss lite närmare på följande länk

http://www.aoc-gaming.se/

och om ni vill direkt gå till ansökningssektionen så följ istället denna länken

http://www.aoc-gaming.se/site/index.php/ansok

Vi kommer även att lotta ut några spel på steam till medlemmar som går med i vårt community i samband med Planetside 2 ( fram tills den 7:e december).

Är något oklart? Några frågor? Vill du veta mer? Skriv gärna här i tråden så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem

Tjena
Skall skapa mitt konto ikväll så är klart intresserad av joina en TR outfit
Det var EU servern Miller ni lirade på väl?

Once you go TR there´s not turning back

//bdapaho

Visa signatur

CDON Thor Einride
I5 3570K @ 3,4Ghz
16 Gb RAM | SSD 120GB Force 3 | Seagate Barracuda 1TB
EVGA GTX 670 OC | WINDOWS 8
2 x Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23"

Permalänk
Medlem

Nice det här låter ju grymt bra, testade lite i morse innan jobbet. Och känns mycket bra. Kommer skapa en char på Miller så man får känna på spelet lite till. Men känns som en "keeper" Kommer absolut att ansöka.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Låter intressant. Är inne på miller, men är tre sidor, vilken är det som gäller?:D

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Låter intressant. Är inne på miller, men är tre sidor, vilken är det som gäller?:D

TR = Terran Republic

//bdapaho

Visa signatur

CDON Thor Einride
I5 3570K @ 3,4Ghz
16 Gb RAM | SSD 120GB Force 3 | Seagate Barracuda 1TB
EVGA GTX 670 OC | WINDOWS 8
2 x Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bdapaho:

TR = Terran Republic

//bdapaho

Jag får ta en kopp kaffe och sova en stund;) Att jag missa det. Får skapa en till gubbe då;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem


Vad har du för nick så addar jag dig till friendslist.

//bdapaho

Visa signatur

CDON Thor Einride
I5 3570K @ 3,4Ghz
16 Gb RAM | SSD 120GB Force 3 | Seagate Barracuda 1TB
EVGA GTX 670 OC | WINDOWS 8
2 x Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bdapaho:


Vad har du för nick så addar jag dig till friendslist.

//bdapaho

Brokenarrow:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Jag med då, gör en char nu och har endel kompisar som borde Komma med efter mig
Hur många är ni just nu i gruppen?

(heter KrelKarz)

Permalänk
Medlem

Låter intressant, signar upp nu

Visa signatur

Asus Delux X79 - Intel i7 4820k OC 4.8GHz - 32GB Kingston Beast @2400MHz - 2x EVGA GTX570HD 2.5GB SLI - EK Watercooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av bdapaho:


Vad har du för nick så addar jag dig till friendslist.

//bdapaho

Hm verkar som friend inviten misslyckades.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Hm verkar som friend inviten misslyckades.

Nej då den kommer Har varit lite fokuserad på annat det senaste.

//bdapaho

Visa signatur

CDON Thor Einride
I5 3570K @ 3,4Ghz
16 Gb RAM | SSD 120GB Force 3 | Seagate Barracuda 1TB
EVGA GTX 670 OC | WINDOWS 8
2 x Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23"

Permalänk

Jar ansökt till er nu ING: Fr0zenFr0g
Vad står AocG för?

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk

Är ni fortfarande aktiva på TR eu Miller?

Är ni fortfarande aktiva och spelar TR på Miller?

Funderar på att byta till TR från VS. Har lite svårt att hitta en skandinavisk outfit där. Jag är fast med massa tyskar typ.. Haha.

Permalänk

Gå med i Goonbrigade (eu outfit) vi spelar på Miller som TR... (vi pratar engelska) (mellan 5 och 50 inne helatiden typ)

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av haapppoooo:

Gå med i Goonbrigade (eu outfit) vi spelar på Miller som TR... (vi pratar engelska) (mellan 5 och 50 inne helatiden typ)

Det är sjukt otrevligt att gå in i andras trådar och göra reklam för andra saker än det TS gör. Om du söker folk till din klan/guild/outfit får du helt enkelt ta och skapa dig en egen tråd. Och samtidigt lära dig lite forum hyfs.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Skrivet av monster08:

Det är sjukt otrevligt att gå in i andras trådar och göra reklam för andra saker än det TS gör. Om du söker folk till din klan/guild/outfit får du helt enkelt ta och skapa dig en egen tråd. Och samtidigt lära dig lite forum hyfs.

Jag ångrar min post men jag föredrar att han försöker nå ut till en större outfit... Jag personligen fick inte någon välkomnande start så jag bytte.

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Tjena!

Antar att ni fortfarande är ett gäng som kör Planetside?

Är det ok att göra en ansökan?