Gandara, kötid peak hours wvwvw?

Permalänk
Medlem

Gandara, kötid peak hours wvwvw?

Hej! Spelar på gandara och gillar den servern och vill inte byta. Har inte spelat wvwvw på flertalet veckor eftersom det var så lång kö under peak hours. Nu funderar jag på om det är värt att föreslå för mina vänner att vi gör ett nytt försök. Ingen av oss har så mycket speltid så vi har inte tid att sitta i kö flera timmar. Hur ser det ut i dagsläget, är köerna borta så man kan försöka igen eller är det vänta lite till som gäller?

Permalänk
Medlem

Bara korta köer nu mera under "peakhours".

Permalänk
Medlem

Jag kan uppdatera denna eftersom jag spelar en hel del WvW på Gandara just nu.

Bra med folk. Skulle kanske behöva lite fler.
Knappt någon kötid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gregonov:

Jag kan uppdatera denna eftersom jag spelar en hel del WvW på Gandara just nu.

Bra med folk. Skulle kanske behöva lite fler.
Knappt någon kötid.

Instämmer.

Permalänk

Appropå Gandara, kan man byta från Far Shiverpeaks till Gandara? Eller någon annan server för den delen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Formel117:

Appropå Gandara, kan man byta från Far Shiverpeaks till Gandara? Eller någon annan server för den delen?

Absolut, det gör du lätt genom menyn innan du väljer vilken karaktär du ska logga på. Bara att byta.

Permalänk
Medlem

Vilken Tier ligger gandara i?

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjulstad:

Vilken Tier ligger gandara i?

https://forum-en.guildwars2.com/forum/pvp/wuvwuv/Updated-Worl...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjulstad:

Vilken Tier ligger gandara i?

T5 men på uppgående, har varit klart mer folk och bättre spel de senaste veckorna. Som exempel drar vi jämnt med Fort Ranik numera jämfört med tidigare då de vann med 2x+ våra poäng.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert