Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Rösta om SweClockers jullogga 2012!

Permalänk

Bidrag 7. Clockren! Inget överdrivet utan en enkel jullogga.

Visa signatur

Coolermaster HAF 932 | Cpu i5 2500K@ 4.3 GHz | Asus P8Z77-V Pro | Corsair Vengeance LP 1600 8GB | ASUS GTX680 4Gb | Crucial M4 128GB | A-Data 510 120GB | 1TB HDD Silverstone F02 | Corsair TX 750W | Noctua NH-D14 |

Permalänk
Medlem

Min röst faller helt klart på bidrag 3.

Permalänk

Min röst gick till bidrag nummer 7 då den var behagligast att titta på.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3770k @ 4,6Ghz GPU: ASUS GeForce GTX 670 2GB RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB Moderkort: ASUS SABERTOOTH Z77 SSD1: Corsair SSD Force Series 3 60GB SSD2: Corsair SSD Force Series 3, 240GB HDD: Western Digital Caviar® Black 1TB HDD2: Western Digital Caviar® Black 2TB

Permalänk
Medlem

Neeej, 7:an har gått om 6:an i omröstningen.
Visst, den ser väl helt ok ut, men den ser ju väldigt lik ut de bidrag som vunnit de senaste åren.
Vore trevligt med något lite annorlunda istället för copy paste från tidigare år...

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Skaplig skillnad att titta på Bannern i nyhetssidan kontra bilderna här då Andreas lagt upp dom preliminärt på hemsidan så man ser helheten..
Fick mig att ändra mig iaf, 2an eller 4an hade min röst, tills jag såg bilden här på Forumet, då fick nummer 6 min röst helt klart..

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tackar för alla som röstat på nr 6 det värmer att ni gillar min skapelse, Ha en trevlig dag och lycka till alla andra

Permalänk

Gillade 7:an!

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Medlem

Tyckte många var fina, men det jag hade i åtanke när jag röstade var att det heter trots allt Jullogga, och inte Vinterlogga. Hade gärna sett lite mer rött, med granar och ljus till exempel. Förvånansvärt många bidrag var gråa och svarta

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Tyckte många var fina, men det jag hade i åtanke när jag röstade var att det heter trots allt Jullogga, och inte Vinterlogga. Hade gärna sett lite mer rött, med granar och ljus till exempel. Förvånansvärt många bidrag var gråa och svarta

Det var precis jag tänkte också, jullogga. Min hade dock lite för tråkiga färger.

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

3an klart bäst! Så himla söta tomtar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack så otroligt mycket för ert stöd, jag har aldrig sett mina konstkunskaper så som jag ser på dem nu. Allt tack vare er.
Höll på med loggan i över 3 dagar och det var självklart värt varenda sekund bara att komma till finalen!

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

7:an blev det för mig

Permalänk
Medlem

Go go bidrag nr 6!!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Geeks
SweClockers

Då var omröstningen stängd!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Grattis CG_Pikachu, var ett skrämmande lika lopp, var tvungen att hålla för ögonen ibland, Grattis

Permalänk
Medlem

Jämnaste finalen hittills? Jag ledde ju ett tag till och med!

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

Grattis CG_Pikachu! Riktigt jämnt mellan dig och SimonSaysBaka, härliga bidrag båda två samt alla andra som var med och bidrog!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Vi måste tyvärr diskvalificera bidrag nummer två (av Longplay) på grund av plagiat. En uppmärksam medlem har upptäckt att flera av figurerna i logotypen är kopierade från nätet. Vi kommer även att granska kvarvarande bidrag en extra gång och måste därför skjuta upp prisutdelningen till imorgon torsdag.

Original:

http://www.bestfreeicons.com/smimages/snowman-icon%20%281%29....
http://aux.iconpedia.net/uploads/19895889701392121024.png

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Terje är överallt!

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Vi måste tyvärr diskvalificera bidrag nummer två (av Longplay) på grund av plagiat.

Hur ska han straffas? *sadistiskt leende*

Visa signatur

There's a big calculus party, and all the functions are invited. ln(x) is talking to some trig functions, when he sees his friend e^x sulking in a corner. ln(x): "What's wrong e^x?" e^x replies: "I'm so lonely!"
ln(x): "Well, you should go integrate yourself into the crowd!"
...e^x looks up and cries, "It won't make a difference!"

Permalänk
Skrivet av wiretrap:

Hur ska han straffas? *sadistiskt leende*

Han tappar sitt pris om jag fattat rätt. Grattis till alla andra finalister

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonSaysBaka:

Han tappar sitt pris om jag fattat rätt. Grattis till alla andra finalister

Ingen skampåle då? Awww..

Visa signatur

There's a big calculus party, and all the functions are invited. ln(x) is talking to some trig functions, when he sees his friend e^x sulking in a corner. ln(x): "What's wrong e^x?" e^x replies: "I'm so lonely!"
ln(x): "Well, you should go integrate yourself into the crowd!"
...e^x looks up and cries, "It won't make a difference!"

Permalänk
Medlem

Boring... Var är alla nakna vinterbadande tomtar och brinnande julbockar?

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk

Grattis till vinnaren! Fin fin logga.

Permalänk

Nummer 2 var klart bäst!

Permalänk
Medlem

Nummer 6 får min röst!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D * Gigabyte GA-Z77X-D3H * Intel Core i5-3570k Ivy-bridge 3.4GHz * Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB * MSI Geforce GTX670 2GB x2 SLI * Corsair AX 850w V2 /80+ Gold * Samsung 830 SSD 128GB * Corsair Hydro H60

Permalänk
Medlem

Jaså, Terje var i farten igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av wiretrap:

Hur ska han straffas? *sadistiskt leende*

Jag tror att skammen i sig att bli offentligt utpekad som en fuskare är straff nog

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Kommer kanske bidrag 8 få hans pris eller hur blir det? :ooo

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600