Permalänk
Skrivet av SeGabbe:

Inte för att vara negativ men var det bara jag som fick ont i nacken av alla snea bilder?

Inte för att vara negativ men du bör nog uppsöka läkare eller personlig tränare om du får ont i nacken av att böja den 15-20 gånger åt ett och samma håll, det kan inte vara friskt att ha så förslappad nackmuskulatur.

Permalänk
Skrivet av SeGabbe:

Inte för att vara negativ men var det bara jag som fick ont i nacken av alla snea bilder?

Skrivet av PollyDarton:

Inte för att vara negativ men du bör nog uppsöka läkare eller personlig tränare om du får ont i nacken av att böja den 15-20 gånger åt ett och samma håll, det kan inte vara friskt att ha så förslappad nackmuskulatur.

Bästa svaret!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PollyDarton:

Inte för att vara negativ men du bör nog uppsöka läkare eller personlig tränare om du får ont i nacken av att böja den 15-20 gånger åt ett och samma håll, det kan inte vara friskt att ha så förslappad nackmuskulatur.

Och hur kan du tolka hur min kroppsbyggnad är av ett ironiskt svar?

Och jag kan lova, jag har inte förslappad nackmuskulatur du snackar med fel kille....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

köp bättre kamera, hela galleriet ser ganska sliskit ut. annars ganska snyggt tycker dock du kan dra slangarna bättre och snyggare!:)

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder."

Permalänk
Skrivet av vivaadam:

köp bättre kamera, hela galleriet ser ganska sliskit ut. annars ganska snyggt tycker dock du kan dra slangarna bättre och snyggare!:)

tack för feedback
Ska försöka fixa en bättre kamera samt tänka lite mer på slangarna till nästa Bygge

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING, Intel Core i9 10850K kyld av custom loop 360+140mm rad, Corsair 16GB DDR4 3200MHz, EVGA RTX 2070 Black gaming, PNY 1TB NVME m.2, Ocz 480GB SSD, random 1 tb hårddisk, Corsair AX860i Och allt sitter i ett Corsair 800D