Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Mitt Nördrum v2

Mycket har ändrats sedan v1 så tänkte att jag slänger upp ett nytt galleri. Bilderna är tagna med en Nikon D3000 men jag är ingen proffsfotograf men ska göra mitt bästa. Kolla gärna in v1 för att se förändringen. Har du några frågor eller funderingar så är de bara att kommentera eller skicka ett pm. Svarar redan nu på en fråga som jag tror många kommer ställa. Nej, jag har inte städat innan jag tog bilderna. Jag trivs bättre i ett städat rum så försöker att plocka i ordning efter mig så fort jag gjort något.

Datorn:
Custom chassi
ASUS Rampage IV Extreme x79
Intel i7 3930K
16gb Corsair Vengeance
HD 6870 Crossfire
Corsair AX860
Corsair Force 3 120GB
Corsair Nova v64 64GB
The Extreme IV v2

Övrig Utrustning:
Logitech G110
Qpad 5k
Siberia v2
Acer 24" LED
WD Portable 1TB (Spel HDD)
Samsung 40" LED
Playstation 3 Slim 250GB
Yamaha RX-V365
HTPC/Filserver
Minikylskåp

Mitt Nördrum v2

Permalänk

Grymt snyggt!
Det hängde en kabel till led-klockan i hörnet men den drar då inte ner dina 5p!

Vart köpte du den stora planchen?
Den stora frågan vi alla frågar oss: Vart fick du Boxer-Robert ifrån?

edit: Släng dit en bild på plåt-chassit!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

Grymt snyggt!
Det hängde en kabel till led-klockan i hörnet men den drar då inte ner dina 5p!

Vart köpte du den stora planchen?
Den stora frågan vi alla frågar oss: Vart fick du Boxer-Robert ifrån?

edit: Släng dit en bild på plåt-chassit!

Ja den är för kort så vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Planchen är köpt på ÖoB i Falköping och kosta 300kr.
När boxer i Skövde hade sin konkursförsäljning så var min kompis där och kolla. När han fick syn på Robert så fråga han en säljare ifall
"allt" var till salu o pekade på Robert. Han fick honom helt gratis men tyckte att han var läskig att se i mörkret så jag fick honom

Vill du se mer av chassit så kolla in mitt galleri
The Extreme IV v2

Permalänk
Medlem

Mkt fint! Lust och länka den led listen du har bakom skärmen?

Permalänk
Inaktiv

Ser ut att vara skönt att slappa där! Riktigt nice med svart sweclockers.. hur fixa du det? (Svart bakgrund)

Permalänk
Medlem
Skrivet av mapo:

Mkt fint! Lust och länka den led listen du har bakom skärmen?

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40192361/

Skrivet av _anka_:

Ser ut att vara skönt att slappa där! Riktigt nice med svart sweclockers.. hur fixa du det? (Svart bakgrund)

Tackar! Här har du tråden till svart swec tema

Permalänk
Medlem

Varför i hela friden har du Robert ståendes i rummet?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Varför i hela friden har du Robert ståendes i rummet?

Varför inte?

Permalänk
Avstängd

nice konsoler till skiva! Jag letade efter liknande själv när jag skulle montera min, men det vart en batting längs väggen och varsitt ben i hörnen istället då jag inte hitta starka vinklar!

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Snyggt! men ta lite bilder inuti datorn. +får jag fråga vad du gör på datorn? mer än att spela alltså. Gillar att du har boxer robert!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

nice konsoler till skiva! Jag letade efter liknande själv när jag skulle montera min, men det vart en batting längs väggen och varsitt ben i hörnen istället då jag inte hitta starka vinklar!

Tackar! De blir ju bäst om man gör dem själv, vilket jag gjorde

Skrivet av mahoganygnu:

Snyggt! men ta lite bilder inuti datorn. +får jag fråga vad du gör på datorn? mer än att spela alltså. Gillar att du har boxer robert!

Skickades från m.sweclockers.com

Eftersom projektet inte är klart så väntar jag med det, har ett bygglogg där du kan kolla in dator. För tillfället så gör jag inte så mycket mer än att spela, men brukar redigera film/bilder för skojs skull. Kör en del virtuella maskiner på diverse os för att prova på nytt. Ja Robert har sin charm

Permalänk

Cleant och precis som det ska va! Väldigt mysigt

Visa signatur

Specs:Prolle - Intel i5 2500k @4.0ghz, Mobo - Gigabyte z68 ud3p, Ram - 8gb ddr3, Nätagg - Fractal design newton r2 1000w, Graffe - Gtx670 2gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatrixAxel:

Cleant och precis som det ska va! Väldigt mysigt

Tackar

Permalänk
Medlem

Ser väldigt nice ut, dock så ser förstärkaren ut att kunna bli lite varm där?

Visa signatur

Chassi In-Win GRone Big Tower White | Nätagg Antec 750w Bronze+
Cpu Intel Core i5 3570 @ 4.4Ghz | Kylning XSPC RayStorm 750 RS360
Moderkort Asus Maximus V Gene | Ram Corsair Dominator 6GB 2000Mhz
Gpu GTX 670 | SSD 64GB & 120GB | Hdd 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimed:

Ser väldigt nice ut, dock så ser förstärkaren ut att kunna bli lite varm där?

Haft igång den i över en dag utan några problem, får se om värmeproblem kommer med sommaren

Permalänk
Medlem

får man komma och mysa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dipy^:

får man komma och mysa?

japp bby