Permalänk

Min lilla hörna v.1.0

I väntan på ny dator kan jag väll göra detta;)

Min lilla hörna v.1.0

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem

Ska du bygga ihop din nya dator?

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem

Säg inte att det är Beats som sitter på högtalarna?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Säg inte att det är Beats som sitter på högtalarna?

Av att döma på musmattan, hans avatarbild samt rubriken under bild "Bajs datan" så är det högst troligt.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Skrivet av KaakaaN:

Säg inte att det är Beats som sitter på högtalarna?

Nope. Men nära det är Skullcandy Mmm som jag har fått… Känner mig lite bortskämd

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Av att döma på musmattan, hans avatarbild samt rubriken under bild "Bajs datan" så är det högst troligt.

Om du tänker att jag är bortskämd har du helt rätt men jag hatar det samtidigt som jag älskar det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Av att döma på musmattan, hans avatarbild samt rubriken under bild "Bajs datan" så är det högst troligt.

Skrivet av TimHeterJag:

Nope. Men nära det är Skullcandy Mmm som jag har fått… Känner mig lite bortskämd

Skickades från m.sweclockers.com

Bra, skaffa aldrig Beats.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -