Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

går inte öppna ssd??

Permalänk
Medlem

går inte öppna ssd??

tjena! byggde ihop min dator igår och installera windows på min nya samsung ssd. idag tänkte jag pröva ladda ner asrock xfast lan men när jag installera så glömde jag lägga den i en mapp utan rakt i hårddisken. det kom då upp ett error meddelande om detta och jag tänkte börja om. men då stog det att jag inte kunde komma åt hårddisken. kollade på hårddiskarna och märkte att istället för att visa hur mycket som var ledigt stog det bara NTFS nu går det inte öppna hårddisken eller komma åt filer i den. men windows funkar?? något som vet vad som kan ha hänt??

Visa signatur

CPU:intel core i5 3570k @ 4.4 Ghz CPU kylare: corsair h100i GPU: nvidia geforce gtx 660 HDD:western digital caviar green 1tb SSD: samsung 840 120 gb MOBO:asrock extreme4
MINNE: 16GB corsair Vengeance 1600Mhz

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Du får bättra på styckesindelningen och förklara närmre:)

Vad menar du med att du inte kan öppna SSD'n? Det är självklart att du inte ska göra det. Kommer du inte åt C:\?

Permalänk
Medlem

asså det jag menar är att det står tex inte hur mycket som finns på hårddisken och det går inte komma åt filerna som ligger på C:\

Visa signatur

CPU:intel core i5 3570k @ 4.4 Ghz CPU kylare: corsair h100i GPU: nvidia geforce gtx 660 HDD:western digital caviar green 1tb SSD: samsung 840 120 gb MOBO:asrock extreme4
MINNE: 16GB corsair Vengeance 1600Mhz