Permalänk
Medlem

HTPC för 1080p och 3D

Tjenare, är ute efter en HTPC som kan spela upp 1080 och 3D utan problem, färdig byggd vore ju kanon, något hyfsat billigt som funkar bra

Permalänk
Medlem

Ska du ha lagring i den eller har du NAS/extern hdd? Din budget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Ska du ha lagring i den eller har du NAS/extern hdd? Din budget?

En disk för OS sen kör jag extern vid sidan om, budgeten är ingen fara. Men försöker hålla det nere så mycket som möjligt, ska ju bara vara filmtittande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyndler:

En disk för OS sen kör jag extern vid sidan om, budgeten är ingen fara. Men försöker hålla det nere så mycket som möjligt, ska ju bara vara filmtittande

SSD är skönt då du startar datorn mycket snabbare.
Så slipper man vänta när du väl ska titta.

Annars är det bara välja valfri apu från Amd och klocka ner den så har du ett billigt system som har redig hårdvaruacceleration.

Budget skulle vara bra att veta.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyndler:

En disk för OS sen kör jag extern vid sidan om, budgeten är ingen fara. Men försöker hålla det nere så mycket som möjligt, ska ju bara vara filmtittande

Ingen fara, hur många tusenlappar snackar vi om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

SSD är skönt då du startar datorn mycket snabbare.
Så slipper man vänta när du väl ska titta.

Annars är det bara välja valfri apu från Amd och klocka ner den så har du ett billigt system som har redig hårdvaruacceleration.

Budget skulle vara bra att veta.

Allt mellan 0-4000 om möjligt

Skrivet av Appel99:

Ingen fara, hur många tusenlappar snackar vi om?

Högst 4 om möjligt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless