Permalänk
Medlem

Vart köper man denna typ av keycaps?

Ber om ursäkt om svaret är uppenbart men jag hittar alla typer av keycaps utom denna typ:

Alltså när texten är skriven "på sidan"

Jag har heller ingen aning om vad typen kallas?

Det skulle isåfall vara till ett CM Storm Quick Fire Rapid, hittar inte bild på "svensk" layout men:

Är ny på mekaniska tangentbord.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

De kallas för ninja keycaps, har dock för mig att de bara finns till vissa Filco tangentbord, men jag kan ha fel.

EDIT:Efter att jag har kollat runt på ebay så tror jag att man tjänar mer på att köpa ett filco tangentbord med ninja caps istället för att köpa ett annat tangentbord o behöva leta som en galning och betala ganska mycket.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Aorus RTX2070 SUPER | 16GB DDR4 HyperX 3200mhz |Asus ROG Strix B450-F GAMING | Samsung 850 EVO 250GB x2 | ASUS ROG Claymore | Zowie EC2-A | MSI MAG24C & BenQ XL2410T

Permalänk
Medlem
Skrivet av RMDZ:

De kallas för ninja keycaps, har dock för mig att de bara finns till vissa Filco tangentbord, men jag kan ha fel.

EDIT:Efter att jag har kollat runt på ebay så tror jag att man tjänar mer på att köpa ett filco tangentbord med ninja caps istället för att köpa ett annat tangentbord o behöva leta som en galning och betala ganska mycket.

Det var därför jag hade svårt att hitta dom då, det var synd tycker det ser nice ut.

Tack för hjälpen iaf!

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB