Spela luftgitarr – tävla och vinn Haswell-moderkort från MSI

Permalänk
Medlem

Cotton Eye Joe

Tävlar i freestyle med instrumentet fiol med låten Cotton Eye Joe

Nu är musiken inte borta längre

Permalänk
Medlem

Senste videon innehåller Copyrightat material, hur funkar det med bidragen om youtube tar ner dom för upphovsbrott?

Permalänk
Medlem

kan inte se den står bara: Detta videoklipp visa innehåll från SME och UMPG Publishing.En eller flera av dom har blokceera det i dett land av upphovsrättsliga skäl ://

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av spokiii:

kan inte se den står bara: Detta videoklipp visa innehåll från SME och UMPG Publishing.En eller flera av dom har blokceera det i dett land av upphovsrättsliga skäl ://

går det inte att se den överhuvudtaget?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hur gör man om youtube tar ner videon för copyright? de kommer förmodligen göra det igen. kan man lägga upp den någon annanstans?

Permalänk
Medlem

måste bara fråga, är musiken kvar på min video? ibland försvinner det när jag kollar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thooby:

måste bara fråga, är musiken kvar på min video? ibland försvinner det när jag kollar

Nej musiken är inte kvar, men du dansar de tysta.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

haha jag gillar iaf dansen , skulle nog vara bättre med musik..

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Plutoniumxx:

Satan vad grymt! Hahah kunde inte låta bli att inte le under hela filmens gång.

+1 hoppas du vinner !

Haha tack så hemskt mycket! Hade bara sjukt kul och världens workout då jag var tvungen att göra om 4 gånger XD

Visa signatur

Ohyeaaah!

Permalänk
Medlem

Kan någon svara om den fungerar nu? Ändrade lite i musiken så den inte togs bort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thooby:

Kan någon svara om den fungerar nu? Ändrade lite i musiken så den inte togs bort

aa de funkar nu

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Omg hahaha nu går jag väldigt OT men jag måste bara skriva...

Satt och surfa i forumet och tryckte upp intressanta trådar i nya flikar för att läsa igenom. Var väl uppe i en 15-20 flikar när det började dåna nåt djävulskt i lurarna och jag fattade verkligen ingenting vart det kom ifrån. Antog att jag råkat få upp nån reklam med nån förbannad autostart låt. Gick igenom varje flik och letade och hittade tillslut denna tråden.

Visade sig att mitt addon till Chrome buggat ur och ändrat inställningen så inbäddade youtube videos startar auto. Det innebar att 10 länkar till youtube på sidan 4 i denna tråden började spela samtidigt, den tog även med när någon citerat så flera klipp spelades upp 3-4 gånger.

Jag har inget att säga om era enskilda bidrag men det verkade vara riktigt dåliga låtval, i alla fall när man lyssnade på alla samtidigt

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av krabbstek:

Räknas DJ-bås som ett instrument i freestyle?

borde de göra

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Nytt tävlingsbidrag i klassen luftgitarr

Så, nu fick jag till sist tummen ur och pysslade ihop mitt bidrag:

Så får vi se om det får vara kvar på YouTube en stund.

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem
Skrivet av d97jro:

Så, nu fick jag till sist tummen ur och pysslade ihop mitt bidrag:

http://www.youtube.com/watch?v=qqJ-63Osc5M

Så får vi se om det får vara kvar på YouTube en stund.

Kan vara det bästa jag någonsin har sett. Någonsin. Haha

Visa signatur

Alea iacta est.
(mest för att det låter coolt)

Coola kids kan aldrig dö men för mig kan dom göra ett undantag.

Permalänk
Medlem

Tack!!

Visa signatur

/Joakim

Permalänk

Mitt bidrag

Här är mitt bidrag i kategorin freestyle, Mr.awkwardness has arrived!

Visa signatur

MSI Z77A-S01 | i7 3770K | Corsair H80 | Gigabyte gtx 680 SOC x2 | Corsair Vengaence 4x4GB 1600Mhz | Corsair SSD Force 3 Series 128GB | Corsair HX 850W 80+ Silver | 3TB Seagate 7200rpm | Thermaltake Level 10 GT Snow Edition

Permalänk

Här är mitt bidrag i kategorin freestyle.

Permalänk
Skrivet av d97jro:

Så, nu fick jag till sist tummen ur och pysslade ihop mitt bidrag:

http://www.youtube.com/watch?v=qqJ-63Osc5M

Så får vi se om det får vara kvar på YouTube en stund.

Hahah! Helt klart den bästa! Älskade elvispen!

Visa signatur

Stationär: ASUS SABERTOOTH Z77 / Intel i7 3770K @4,3GHz / Corsair H100 Hydro / Kingston HyperX Beast 1833 16GB / ASUS GTX780 3GB / BENQ XL2420T LED 120Hz / Intel 520 Series 120GB SSD / Western Digital 2TB HDD / Fractal Design Define R4 / Corsair AX850W Modular / QPAD MK-50 / Mionix Naos 5000 / Steelseries Siberia v2 / Win 8 64bit
Laptop: Lenovo X220 / Intel i5 2520M @2,5GHz / 8GB RAM / Samsung 840 EVO 240GB SSD /

Permalänk
Skrivet av anon214934:

Gillar starkt ditt bidrag, men vem fan använder en klocka nuförtiden?

Alla som är över 25 ^^...

Skrivet av Lindström:

Stilrent skrivbord! Like it!

Tror det är en TV bänk

Permalänk

http://youtu.be/WGNJbVXzBgY

Ordvitsen här är: Neoclassisk musik = Neonfärg filter

Ursäktar för autofocus in och ut

Luftgitarrkategorin

Permalänk
Medlem

Sedär, det kom in lite konkurrens tillslut!

Det märks att man är på ett forum för datorintresserade när den stora debatten hakades upp på ens klocka
För att klargöra lite så använder jag klockan både för utseendet och funktionens skull, det bästa hjälpmedlet jag har på jobbet!
Klocka är awesome och jag tror inte alls att det är så ovanligt nu för tiden.

Skrivet av Banänäbrääken:

Alla som är över 25 ^^...

Ouch, jag som inte ens är 20

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 250D || Processor: Intel i7 4770K || Grafikkort: Zotac GTX 780 3GB || RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance Pro Gold|| Moderkort: ASUS Z97I-PLUS mITX || Nätagg: Corsair CX 750W || Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB + Samsung 128GB SSD||

Permalänk
Skrivet av T-quix:

Sedär, det kom in lite konkurrens tillslut!

Det märks att man är på ett forum för datorintresserade när den stora debatten hakades upp på ens klocka
För att klargöra lite så använder jag klockan både för utseendet och funktionens skull, det bästa hjälpmedlet jag har på jobbet!
Klocka är awesome och jag tror inte alls att det är så ovanligt nu för tiden.

Ouch, jag som inte ens är 20

Hähä nä jag försökte vara lite vass då jag tycker det är en konstig fråga.
Men är man under 20 och hade mobil sen man var 7 så behöver man kanske ingen/tycker folk är konstiga som har klocka

Permalänk
Medlem

Här e mitt smått ambitiösa bidrag

Jag tävlar i Freestyle

Kom på nu att reglerna säger att en MSI logotyp måste vara med i filmen, Jag äger tyvärr ingen skrivare så jag håller tummarna att en handmålad logga är tillräckligt

Permalänk
Medlem

Luftdragspel

För att få lite ökad aktivitet i freestyle-kategorin utforskar jag här det lite mer sällsynta instrumentet luftdragspel:

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag i Freestyle-kategorin. It had to be done! Som sagt, kategori = Freestyle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krutet:

Här kommer mitt bidrag i Freestyle-kategorin. It had to be done! Som sagt, kategori = Freestyle.

Jag och min grabb (3½) kollade på detta och hade god behållning av det; han höjde ögonbrynen till max och pekade "titta, han STÅR PÅ TAKET!!" och tyckte (liksom jag) att det var något alldeles extra. Sedan blev han lite chockad av slutet... Och ville titta igen.

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem
Skrivet av d97jro:

Jag och min grabb (3½) kollade på detta och hade god behållning av det; han höjde ögonbrynen till max och pekade "titta, han STÅR PÅ TAKET!!" och tyckte (liksom jag) att det var något alldeles extra. Sedan blev han lite chockad av slutet... Och ville titta igen.

Haha, va glad jag blev, kul att kunna beröra lite!

Jag diggar din med, den påminde mig om den här gamla Nile City sketchen: http://www.youtube.com/watch?v=5Q9LMn11_k4 , =D och http://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/865561/images/2010/1734460_88477...