Video: Grand Theft Auto V – officiell trailer

Permalänk
Melding Plague

Video: Grand Theft Auto V – officiell trailer

Inför den stora lanseringsdagen släpper Rockstar Games den officiella trailern för det omåttligt efterlängtade spelet GTA V.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Får väll damma av krysslådan och testa på konsol, är taggad nu!

Visa signatur

Antec Three Hundred | P6T Deluxe V2 | i7 920 @3,6GHz | GTX 680 Windforce | 20GB 1600 Mhz | Corsair TX850W

Permalänk
Medlem

Kort och gott. Lite för kort.

Permalänk
Medlem

Bästa spelet på länge! Men kommer tyvärr inte röra det innan det kommer till PC!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem

högupplösta texturer! Not

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Discokungen

Blir lite tårögd när jag ser grafiken. Tänk hur det hade sett ut om det utvecklades till PC från början...

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Undrar just hur många som tänker "egentligen ointressant utan en PC-release"... Att lira GTA på konsol är väl ungefär som att käka pizza utan ost?

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk

Låt någon?

Permalänk
Medlem

Väntar på PC-release!

Permalänk
Medlem

Bokade spelet för några minuter sen.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett Xbox 360 bara för GTA 4. Nu när jag sålt det undrar jag fan om jag inte ska köpa ett PS3 bara för GTA 5.

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Snusfri

Kommer att vänta på PC releasen.
Har inte rört min Xbox 360 på lite drygt 6 månader och har inga planer på att göra det heller.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Fruktansvärt efterlängtat!

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen inte att grafiken kommer se ut sådär.

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem

Tycker inte att trailern är något att minnas i musikväg. Kanske låter fjantigt. Men GTA:III, GTA:VC, GTA:SA och GTA:IV hade något med musiken, vilket är viktigt för mig personligen. Får i princip alltid gåshud när jag hör denna: http://youtu.be/kUy_cc7386k
Kanske kommer iof

Permalänk
Inaktiv

Som många säger, alltid tråkigt när grafiken kan vara så mycket bättre än vad den verkar bli, men tja, inte mycket man kan göra åt det. Varit taggad farligt länge nu, ska bli riktigt roligt att lägga vantarna på det!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gardinen:

Jag köpte ett Xbox 360 bara för GTA 4. Nu när jag sålt det undrar jag fan om jag inte ska köpa ett PS3 bara för GTA 5.

Samma här, givetvis så fick den RROD (hade spelat ut det innan såklart) och har samlat damm sedan dess.

Som tur är flyttade jag ihop med en som har en PS3a, annars hade jag gjort som du, köpt ett nytt.

Blir dåligt med sömn framöver

Permalänk
Medlem

Givetvis vill Rockstars sälja så mycket det bara går på gamla konsolerna först innan de lanserar för de nyare konsolerna och PC.
Mjölka på bara...

Permalänk
Avstängd

Tråkig trailer, men jävlar vad man längtar efter spelet! Synd att det inte kommer på PC direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daolo:

Undrar just hur många som tänker "egentligen ointressant utan en PC-release"... Att lira GTA på konsol är väl ungefär som att käka pizza utan ost?

Skulle nog säga tvärt om. Jag tycker att GTA är ett solklart konsolspel, det gör sig väldigt bra till en handkontroll. Dessutom, att sitt framför TV:n tillbakalutad i soffan och lalla runt är riktigt nice. Klart det går att göra samma sak med PC, men det är oftast betydligt bökigare.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Kommer att spela på Xboxen! Om pc-versionen sedan blir något att ha så köper jag antagligen den också. Är det ens i närheten av lika dåligt portat till PC som GTA 4 var så tänker jag verkligen inte köpa det.

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

och imorgon vill vi se en nyhet där rockstar har gått ut och sagt att de släpper spelet till PC samtidigt..

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Mycket whiners här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Mycket whiners här.

Då vet man vilken plattform du ska följa.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

Ja!!!! känner mig som född för att spela detta! givetvis när det släpps på PC(för annars blir man sönderhatad på swec..), men fan va taggad jag är alltså

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Får man fråga varför det släpps till så gamla konsoler? Skulle det inte vara mer ekonomiskt lönsamt att släppa det till PC och sedan porta det till xBox One och PS 4?

Visa signatur

When the last tree is cut down, the last fish eaten, and the last stream poisoned, you will realize that you can not eat money

Permalänk
Keeper of Traditions

Grafiken ser lite småtrist ut

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gardinen:

Jag köpte ett Xbox 360 bara för GTA 4. Nu när jag sålt det undrar jag fan om jag inte ska köpa ett PS3 bara för GTA 5.

Absolut, sen får du fan ta och skaffa Last of us också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Mycket whiners här.

Standard på Sweclockers så fort Konsol eller Apple tas upp..
Jäkla fjoll-beteende.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WijK:

Jag hoppas verkligen inte att grafiken kommer se ut sådär.

Vill du hellre att det är ospelbart?

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.