Vill ha (nästan) alla saker jag laddar ner på SSHD:n, inte SSD:n.

Permalänk
Medlem

Vill ha (nästan) alla saker jag laddar ner på SSHD:n, inte SSD:n.

Hej!

Fick precis igång min "nya" dator med Windows och allt och jag har en fråga. Jag ska ladda ner drivrutiner till grafikkortet men jag vill inte att det ska komma på SSD:n, utan jag vill att den ska komma på SSHD:n. Behöver jag fixa någon inställning eller kommer det komma dit av sig självt? "Problemet" är att jag vill ha några av mina spel på SSD:n, hur kan jag välja vilka som ska till den och vilka som ska till SSHD:n? Jag ber om ursäkt om jag är otydlig

Med vänliga hälsningar,
Oscar

Permalänk
Medlem

Du kan kolla denna video om Linus ger några tips som fungerar för dig http://www.youtube.com/watch?v=qMo8krAJd5Q

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem

Använder du chrome? Isåfall in på inställningar så kan du bestämma var det ska sparas.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem

Högerklicka på länken och välj "Spara Som" så får du välja destinationsmapp.

/ Vcz

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define Mini, ASUS M4A78LT-M. AMD Phenom II X6 1090T @3.8ghz, 6GB DDR3 1033Mhz, HDD1 150GB. HDD2 150GB, HDD3 500GB, Corsair TX650W, XFX AMD HD7850 2GB GDDR5.