Permalänk
Medlem

brukar köra så jäkla fort så att jag ser bara min bil å allt annat blir himmel å så krockar man med ett moln

Visa signatur

Intel i7 3770k, Asus P8Z77-V - ATX / Z77, Corsair Vengeance Low Profile 16gig 1600mhz, Gigabyte GTX 780ti, Corsair Intern SSD 120GB Force 3, Samsung 840 EVO Series SSD 250GB, 2TB 3,5" HDD 7200rpm, 250GB 2,5" CM Storm Stryker, BenQ XL2420T 24 120hz. Func MS-3 Gaming Mouse, Logitech G510, QPAD CT Pro Mouse Pad, SteelSeries Siberia v2, General LÖS!

Permalänk
Entusiast

Såg den här videon på Reddit, är det här ett engångsfall eller är det här ständigt återkommande?

http://i.imgur.com/XF7hIdk.gif

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

På en bild på sidan hade GTA V fodralet ett "Games for Windows Live" på.
HOPPAS bara det inte blir Games for Windows.. Sämre skräp finns inte.

Permalänk
Medlem

Folk som tycker det är spelbart på 360/PS3 har aldrig spelat ett spel med flyt.

Lämnade tillbaka samma dag.

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Folk som tycker det är spelbart på 360/PS3 har aldrig spelat ett spel med flyt.

Lämnade tillbaka samma dag.

Jag brukar spela spel på datorn med runt 60fps (äldre spel rullar på klart mer än dubbelt så snabbt), men jag tycker då absolut att GTA V är spelbart. Tvivlar inte en stund på majoriteten av alla som spelar GTA V tycker detsamma. Kan inte ni bara acceptera att många inte är så löjligt kräsna som ni är?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Jag brukar spela spel på datorn med runt 60fps (äldre spel rullar på klart mer än dubbelt så snabbt), men jag tycker då absolut att GTA V är spelbart. Tvivlar inte en stund på majoriteten av alla som spelar GTA V tycker detsamma. Kan inte ni bara acceptera att många inte är så löjligt kräsna som ni är?

Jag är inte kräsen när jag spelar på konsol. Förväntar mig iaf 30FPS men får inte ens det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Jag är inte kräsen när jag spelar på konsol. Förväntar mig iaf 30FPS men får inte ens det.

PS4/One kommer nog klara av 30fps. Next gen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Folk som tycker det är spelbart på 360/PS3 har aldrig spelat ett spel med flyt.

Lämnade tillbaka samma dag.

Nej jag brukar normalt inte lägga 4000-5000 på grafikkort till PC så jag har väl aldrig spelat ngt med flyt då
Allt över 30 är mer än tillräckligt för min del.
Märkte inte ngt lag i det här spelet under de 40 timmar jag spelade det iaf. Det funkade fint.

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Jag är inte kräsen när jag spelar på konsol. Förväntar mig iaf 30FPS men får inte ens det.

Okej, du har väl rätt i att man kan förvänta sig det. Nu vet jag inte hur många FPS GTA V rullar i på 360 men jag har aldrig upplevt det som ospelbart. Blir bara lite trött på att alla trådar med GTA V blir fylld med folk som påstår att det är fullkomligt ospelbart, det tillför inget till diskussionen om inte tråden specifikt handlar om hur man upplever prestandan i GTA V.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Okej, du har väl rätt i att man kan förvänta sig det. Nu vet jag inte hur många FPS GTA V rullar i på 360 men jag har aldrig upplevt det som ospelbart. Blir bara lite trött på att alla trådar med GTA V blir fylld med folk som påstår att det är fullkomligt ospelbart, det tillför inget till diskussionen om inte tråden specifikt handlar om hur man upplever prestandan i GTA V.

Tycker att ordet "ospelbart" säger det mesta. Lås tråden nu.

Visa signatur

Datorer är kul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Okej, du har väl rätt i att man kan förvänta sig det. Nu vet jag inte hur många FPS GTA V rullar i på 360 men jag har aldrig upplevt det som ospelbart. Blir bara lite trött på att alla trådar med GTA V blir fylld med folk som påstår att det är fullkomligt ospelbart, det tillför inget till diskussionen om inte tråden specifikt handlar om hur man upplever prestandan i GTA V.

Uhm, vad handlar denna tråden om då?

Permalänk

Har samma problem, slängde i en SSD, atåerställde filsystem och databas, tweakade i PS3 inställningarna. Laggar fortfarande, men BARA dagtid

Kör jag en bil genom Los Santos gator så laggar det något otroligt, medans kväll, natt, morgon flyter på. Fruktansvärt irriterande..

Har en Playstation 3 Super Slim

Visa signatur

| Fractal Design R4 Black | Asus Z87 Maximus VI Exrreme | Intel i5 4670K | Gigabyte GTX 670 2GB WF3 | Corsair TX750W | Corsair Vengance 4GB 1600MHz| Seagate 500Gb 7200RPM | Seagate 2TB 7200RPM | BenQ XL2411T 24" 144hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

På en bild på sidan hade GTA V fodralet ett "Games for Windows Live" på.
HOPPAS bara det inte blir Games for Windows.. Sämre skräp finns inte.

Med största sannolikhet så blir det Social Club. Microsoft har gett GFWL dödskyssen och hela tjänsten stänger 1 juli 2014.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Med största sannolikhet så blir det Social Club. Microsoft har gett GFWL dödskyssen och hela tjänsten stänger 1 juli 2014.

Skönt att veta

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Jag är inte kräsen när jag spelar på konsol. Förväntar mig iaf 30FPS men får inte ens det.

Kan ju vara så att din TV inte hänger med. GTA V på min TV fungerar skitbra men hos en polare med en budget tv ser det ut att hacka lite. Lirar dock på 360

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk

Jag köpte GTA 5 med ps3 bundle och ligger runt 45-50. Fick jag en supermodell eller..?
Har inte ssd i, än.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gojsenmojs:

Jag köpte GTA 5 med ps3 bundle och ligger runt 45-50. Fick jag en supermodell eller..?
Har inte ssd i, än.

Hahahahaha, 45-50 jo tjena.
DU TROR att det är 45-50, eftersom att 30fps är "smooth" på GTA så tror du att du får 45-50 eftersom 60fps är "smooth" på FPS spel.
Så du får runt 24-30fps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gojsenmojs:

Jag köpte GTA 5 med ps3 bundle och ligger runt 45-50. Fick jag en supermodell eller..?
Har inte ssd i, än.

Jo du har nog fått en supermodell då GTA är låst till 30 fps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gojsenmojs:

Jag köpte GTA 5 med ps3 bundle och ligger runt 45-50. Fick jag en supermodell eller..?
Har inte ssd i, än.

Mm, precis. Köpt GTA 5 till mitt Nintendo 64, ligger på stadiga 60 fps.

Visa signatur

Datorer är kul!