Permalänk

Finns det nån 5% rabatt för sweclockers denna vecka?
Hittade inte det jag skulle på 15% rean :). Men nu är man cdon+ kund vill inte missa en 20% kupong igen för den hade suttit jäkligt bra nu när man ska uppgradera hela burken.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Ekebymannen:

Finns det nån 5% rabatt för sweclockers denna vecka?
Hittade inte det jag skulle på 15% rean :). Men nu är man cdon+ kund vill inte missa en 20% kupong igen för den hade suttit jäkligt bra nu när man ska uppgradera hela burken.

CDON har slutat med 5%-rabatten, de fokuserar på andra kampanjformer istället.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Vart hittar/hittade man senaste 15% arn? Vad jag förstår så finns inte "swec avdelningen" kvar på cdon sidan eller har jag fel?

Någon får gärna länka.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

Vart hittar/hittade man senaste 15% arn? Vad jag förstår så finns inte "swec avdelningen" kvar på cdon sidan eller har jag fel?

Någon får gärna länka.

Jodå, den ligger kvar på samma ställe som dom senaste åren. http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/ Dock är antagligen inte rabatten aktiv just nu, den gick ut igår enligt sidan.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Aha okey fick för mig att dom stängde den länken eftersom dom tog bort 5% samt att länken försvann från CDON representantens signatur.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk

Okok då är det bara se vad som händer om nåt nytt dyker upp, är på jakt efter en I7 4770K.

Permalänk
Avstängd

Var är prissänkningarna på gtx670 och 680 som det görs reklam för på den här sidan?
Tycker priserna ser oförändrade ut förutom på några 670-kort.

Fö så har ni samma priser på 670 som andra butiker har på 680.

Permalänk
Medlem

Har ni någon som helst datum för när ni kommer leverera Gigabyte R9 280X korten? Beställde igår.
Behöver inte vara någon exakt datum men på ett ungefär?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Hej,

Finns det möjlighet att ta hem MSI 760GMA-P34 (FX) mATX?

Ser att det är på ingång hos några av era konkurrenter

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Har ni någon som helst datum för när ni kommer leverera Gigabyte R9 280X korten? Beställde igår.
Behöver inte vara någon exakt datum men på ett ungefär?

Hej,
Vi ska ha fler av dessa kort om 5-7 dagar.
Mvh//Andreas

Skrivet av holmberg:

Hej,

Finns det möjlighet att ta hem MSI 760GMA-P34 (FX) mATX?

Ser att det är på ingång hos några av era konkurrenter

Hej,
Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta in det här kortet i sortimentet i dagsläget.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Har ni någon aning om när Cooler Master HYPER 212 EVO och Be Quiet Pure Power L8 630 W kommer i lager?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av dlindstrm:

Har ni någon aning om när Cooler Master HYPER 212 EVO och Be Quiet Pure Power L8 630 W kommer i lager?

Hej,
HYPER 212 EVO - Uppskattat leveransdatum 30/11
Pure Power L8 630 W - inget bekräftat el preliminärt datum finns just nu tyvärr.

Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
HYPER 212 EVO - Uppskattat leveransdatum 30/11
Pure Power L8 630 W - inget bekräftat el preliminärt datum finns just nu tyvärr.

Mvh//Andreas

Okej, tack!
30/11 var ju lite väl långt o vänta kanske.. Orkar du kolla hur det ser ut för Silverstone Argon AR01?

Permalänk
Medlem

Hur är det med Aerocool Templarius Imperator 850W 80 Plus Silver? När kommer det in i lager?

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk

Beställde ett Sapphire R9 280X Toxic i helgen. Har jag rätt om jag antar att det preliminära leveransdatumet är runt 31/10?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av dlindstrm:

Okej, tack!
30/11 var ju lite väl långt o vänta kanske.. Orkar du kolla hur det ser ut för Silverstone Argon AR01?

Hej,
Har fått nytt besked gällande Pure Power 630W, den tycks komma till lager först trots allt, nytt datum 2013-10-25.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MacAtax:

Hur är det med Aerocool Templarius Imperator 850W 80 Plus Silver? När kommer det in i lager?

Hej,
Någonstans 7-12 November.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MiniSparken:

Beställde ett Sapphire R9 280X Toxic i helgen. Har jag rätt om jag antar att det preliminära leveransdatumet är runt 31/10?

Hej,
Jag har tyvärr inget bekräftat datum, men jobbar på att få hem dem så snart som möjligt.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!

När får ni in Asus R9 280x DC2T? Såg att era konkurrenter listar 22:e Oktober. Gäller samma er?
http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_r9_280x_3gb_ddr5_2xd...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hzup:

Hej!

När får ni in Asus R9 280x DC2T? Såg att era konkurrenter listar 22:e Oktober. Gäller samma er?
http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_r9_280x_3gb_ddr5_2xd...

Hej,
Ja, vi har samma datum.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Jag har tyvärr inget bekräftat datum, men jobbar på att få hem dem så snart som möjligt.
Mvh//Andreas

Antar att du inte vet när VAPOR-X kommer heller?

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H

Permalänk
Medlem

Hurra för CDON!

En gång, för länge sedan när det fortfarande inte ansågs helt onormalt att köpa CD-skivor med musik, så var jag lite missnöjd med hur CDON hanterade ett ärende. Men det var länge sedan, och i modern tid har jag i stället tyckt att CDON har varit ett bra ställe att handla på eftersom leveranserna har varit snabba, och om något mot förmodan gått snett så har man på ett trevligt sätt snabbt försökt reda ut det.

Och det lyckades man med när det nu strulade med en bildskärm jag beställde; Posten slarvade bort den och CDON reklamerade försändelsen hos Posten och skickade en ny till mig. Som Posten också slarvade bort, tills de efter påtryckningar och spårning etc. faktiskt lyckades slarva tillbaka den så att den nu enligt uppgift ska finnas för uthämtning på ICA här.

CDON har inte bara varit tillgänglig i sin kundservice, utan därtill kunnig, trevlig, och bemött mig på bästa möjliga sätt för att få Posten att göra det som de borde.

Jag var redan tidigare återkommande kund, och det kommer jag att förbli. Mycket nöjd, fortsätt på precis detta sätt, CDON!!

Mvh,

/Joakim

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem

Tummen upp för CDON - jag tycker att ni gör ett kanonjobb. Bra och brett sortiment, bra priser och fina erbjudanden!

Blir dock lite brydd när en 5kkrs SSD fraktas i ett tunt vadderat brev - men det kanske inte är någon anledning till oro?

Tur att ingen granne norpade paketet i den nollgradiga postlådan...! Kanske borde ni erbjuda fler/säkrare fraktsätt?

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av daolo:

Tummen upp för CDON - jag tycker att ni gör ett kanonjobb. Bra och brett sortiment, bra priser och fina erbjudanden!

Blir dock lite brydd när en 5kkrs SSD fraktas i ett tunt vadderat brev - men det kanske inte är någon anledning till oro?

Tur att ingen granne norpade paketet i den nollgradiga postlådan...! Kanske borde ni erbjuda fler/säkrare fraktsätt?

Det ska mycket till för att en SSD ska ta skada. Du kan vara lugn.

Permalänk

Hej! Finns det något datum när ni får in följande produkter:
Silverstone Argon CPU cooler SST-AR01
och
Gigabyte GA-Z87MX-D3H Intel Z87 4xDDR3 SLI CrossFireX Socket 1150mATX

mvh
Ronald

Visa signatur

Antec Sonata III 500W / Intel Core i5 760 @ 2,8GHz 3,66GHz / Corsair XMS3 DDR3 PC12800/1600MHz CL9 4x2GB / Corsair Force GT Series 240GB / 2 x Western Digital Caviar Blue WD6400AAKS 16MB 640GB / Asus P7P55D-E PRO / Gigabyte GeForce GTX 570 HDMI Dual-DVI 1280MB / Samsung SH-S203B SATA CD-RW/DVD+/-RW (+/-R DL) / Windows 7 professional x64 / Cooler Master Hyper 212 Plus 2 x Noctua NF-F12 PWM 120mm / 4 x Fractal Design Silent Series 120mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Det ska mycket till för att en SSD ska ta skada. Du kan vara lugn.

Får väl se hur det är med den mekaniska när den kommer i ett brev...

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av d97jro:

H
ska finnas för uthämtning på ICA här.

...men inte enligt ICA själva – efter att ha letat bland paketen hittade jag dock båda skärmarna som CDON skickat iväg ståendes på varandra i ett hörn där. Inte ankomstregistrerade någon av dem. Morr. Inkompetenta ICA Linero. Sämst!

Nu är dock skärmen på plats och funkar perfekt.

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Pirate_Elvis:

Hej! Finns det något datum när ni får in följande produkter:
Silverstone Argon CPU cooler SST-AR01
och
Gigabyte GA-Z87MX-D3H Intel Z87 4xDDR3 SLI CrossFireX Socket 1150mATX

mvh
Ronald

Hej,
Silverstone: Senast nästa Torsdagg
Z87MX-D3H: 21/10
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av thompo:

Antar att du inte vet när VAPOR-X kommer heller?

Hej,
Nej, tyvärr har jag inget tillförlitligt datum som jag vågar gå ut med.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej. Kommer ni att ta hem Radeon R9 290X nu när det kommer? Mvh

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 750D ] [ CM Hybrid Silent Pro 1050W ] [AMD Ryzen 7 5800x] [Gigabyte Aorus B550 PRO V2] [MSI RTX 3080 SUPRIM X ] [ HyperX Fury Black DDR4 32GB 3600MHz] [Samsung 970 Evo plus M.2 500gb]