Spela Fifa 14 med två tangentbord.

Permalänk
Medlem

Spela Fifa 14 med två tangentbord.

Hej,

jag är på lan och jag och min polare vill spela FIFA 14 på min dator eftersom jag är den enda som har det.

Vi har försökt att gå in i menyn och koppla in ett till tangentbord men det fungarade ej, jag har sökt runt och det verkar som att PPJOY skulle vara ett bra program men har suttit i ca en timme och försökt installera det men eftersom det är ett W95 program går det inte som jag vill.

Om du hjälper mig kommer du skänka så extremt mycket glädje, tack på förhand.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

Har du läst http://steamcommunity.com/app/237110/discussions/0/8649731232... ?
Googlade snabbt och den kom upp.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Avstängd

Går väll inte ?
Edit: Som han ovanför mig sa så kan det gå med nån emulator...har dock aldrig hört eller sett det fungera felfritt.

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathborn771:

Tack, det hjälpte men fick det aldrig att funka.

Skrivet av WongFeiHung:

Går väll inte ?
Edit: Som han ovanför mig sa så kan det gå med nån emulator...har dock aldrig hört eller sett det fungera felfritt.

Satt i fyra-fem timmar på lanet och försökte få det att fungera men HELVETE vilket jävla mek det var, sjukt att EA inte gjort så att detta fungerar... jag vet vilka jag tänker rösta på i årets "sämsta företag".

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*