Permalänk
Medlem

Köpte nytt nätagg, gamla brann upp.

Hejsan, köpte nyligen nytt nätagg då mitt gamla ACE 520w började lukta bränt så stängde jag av datorn illa kvickt. nu när jag köpt mitt nya och kopplat in de. Corsair TX 650w, så visar både HWMonitor och SpeedFan att mitt moderkort har tempraturen " 34 C på TMPIN0, 32 C på TMPIN1, och 128C på TMPIN2" och jag har precis kopplat upp datorn så den är ganska kall. är detta något jag borde oroa mig för?

Permalänk
Medlem

Fick svar nu att det är en trasig temp som man typ inte behöver oroa sig om sålänge den inte stiger. men har märkt att de flimrar på min skärm samt att jag klarar inte av Diablo III lika enkelt. Kan grafikkortet har tagit stryk eller finns det ngn fix?

Radeon HD 4870 1gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmyV:

Fick svar nu att det är en trasig temp som man typ inte behöver oroa sig om sålänge den inte stiger. men har märkt att de flimrar på min skärm samt att jag klarar inte av Diablo III lika enkelt. Kan grafikkortet har tagit stryk eller finns det ngn fix?

Radeon HD 4870 1gb

Det är ett väldigt klent grafikkort men om det har fungerat bra innan så vet jag inte vad det kan vara... har du de nyaste drivrutinerna?

Permalänk
Medlem

Ja det har jag. och har precis börjat uppgradera datorn nu. det enda som är kvar är en till Hårddisk och ett grafikkort. så om de gått sönder så ska jag endå byta de snart.