Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Soilido:

Uppgraderat klanens dedikerade server!

Intel Xeon E5-1603
32GB (8 x 8GB DDR3 ECC)
2 x INTEL SSD 160GB

Online monitor för serverns hårdvara:
http://alphas.se/monitor

8x8 = 64?

Permalänk
Medlem

keychains, trevligt att du var vaken och hittade ett fel. Det är nu åtgärdat !
Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soilido:

Absolut, om inget annat så är det en alltid en bra PR för Alpha att synas is CSS också !

Kan jag lägga till dig på steam lr ngt så länge ? lite lättare att chatta

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SmulaN^:

Tjena !

Planen är att starta ett tjej-lag hos Alphas!

*Trådar sammanfogade*

Det är endast tillåtet att ha en tråd per klan i forumet oavsett vilken medlem som skapar tråden. Det är klanens ansvar att informera samtliga medlemmar om detta och att hålla sig till den befintliga tråden, annars riskerar den att bli låst och för all framtid förlora rätten att ha en aktiv tråd.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Hon är informerad och kommer att lägga upp informationen i denna tråd istället!

Permalänk
Medlem

Vad har ni för ambitionsnivå på BF4 å cs:go? Sugen på att ha några att lira med.

Permalänk
Medlem

CSGO laget satsar rätt högt med väldigt många pracc och matcher varje vecka.
BF4 kör vi fortfarande casual medans vi bygger upp squads.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soilido:

CSGO laget satsar rätt högt med väldigt många pracc och matcher varje vecka.
BF4 kör vi fortfarande casual medans vi bygger upp squads.

CSGO verkar ju besvärligt, men lite casual bf4 lirar jag gärna om plats och intresse finnes

Permalänk
Medlem

Plats finns det alltid, vi kommer att ha ett public och lite mer seriöst lag rullande, så det är bara att checka vår hemsida och skicka en ansökan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soilido:

Plats finns det alltid, vi kommer att ha ett public och lite mer seriöst lag rullande, så det är bara att checka vår hemsida och skicka en ansökan!

WILCO

Permalänk
Medlem

Har nu även en BF4 10 slot squad deathmatch som en utav våra medlemmar satte upp.

Permalänk
Medlem

Vi hostar nu är Starbound Server !

Permalänk
Medlem

Då har jag ansökt till BF4!

Visa signatur

Processor: Intel i7 3770 3.4GHz, Grafikkort: Asus GeForce GTX TITAN 6GB, Ramminnen: Corsair 16GB DDR3 Dominator 1600Mhz, Moderkort: MSI Z77 MPOWER Z77 S-1155 ATX IVY, SSD: Intel 520 120GB, CPU kylare: Corsair H80i, Nätagg: Corsair AX 760I Digital ATX Modular PSU 760W, Chassi: Corsair Miditower Carbide 300R ATX Black

Permalänk
Medlem

Alphas letar fortfarande efter tjejer som är intresserade av att lira seriöst!

Är du tjej och spelar och vill veta mer kontakta mig här eller på steam --> smuwlan

Eller känner du en tjej så tipsa henne att skriva till mig!

Du som spelare ska vara 20+, seriös, aktiv och villig att lägga ner tid och slit på CS:GO

Tveka inte att höra av er!

Hemsida -> klick <-- regga er här!
Steam -> smuwlan
TeamSpeak -> ts.alphas.se <- fråga efter SmulaN^ !

(Får ni inte kontakt med mig SmulaN^/smuwlan går det bra att höra av sig till Exson)

Permalänk
Medlem

Söker spelare till DayZ Standalone !

Vi börjar få rätt många spelare som är intresserade utav spelet så ni kommer aldrig behöva dö själva !

Permalänk
Medlem

Har ni nagra planer pa att utoka klanen for RPG spel?

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Om det kommer tillräckligt många spelare som är intresserade utav ett spel så startas en egen sektion med admins, teamspeak kanaler och forum.

Något speciellt spel du undrar över ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soilido:

Om det kommer tillräckligt många spelare som är intresserade utav ett spel så startas en egen sektion med admins, teamspeak kanaler och forum.

Något speciellt spel du undrar över ?

Nej jag spelar ratt manga olika MMORPG's och RTS's. Skickar in en ansoken anda. Har bade ARMA2 och Planetside 2 installerade pa datorn men har aldrig spelat dom da jag inte spelar sa mycket FPS langre. Kanske blir lite spelande i helgen pa antigen ARMA2 eller Planetside 2 om det finns nagra folk aktiva och villiga att skamma ut sig med en amator.

Hade varit kul att se en RTS och en MMORPG sektion.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Du är så välkommen !

Vi kommer nog köra lite arma 2 ikväll.

Permalänk

Nu är detta kanske en heltokig fråga men många av er verkar ju faktiskt mycket seriösa vilket är något jag personligen saknar oerhört! på spelfronten. Min fråga är hur det ligger till med spel såsom LoL HoN och Dota för er klan? är det något ni överväger eller något ni hoppar

// Sture den Storeeeeeeh!

Permalänk
Medlem

Vi har några som spelar lite utav de spelen, men inte något seriöst..

Dock så ska vi snart inleda diskussioner med en person som kanske vill vara med och få igång en Dota sektion.

Permalänk

Tack för svar! Tyvär skall jag erkänna att jag är en LoL spelare, problemet är att jag råkar vara en väldigt seriös spelare som är omgiven av en enorm mängd med mindre seriösa... barn. Om ni som sagt har någon/några spelare som hade varit intresserade av 5v5 i LoL så får dom mer än gärna höra av sig till mig då jag väldigt länge försökt få ihop något seriöst i detta spel

Permalänk
Avstängd

inte så att ni ska börja med path of exile också?

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Vi har flera spelare som var rätt aktiva i PoE, men de har tyvärr gått över till andra spel nu.
Du kan alltid joina för att försöka övertyga att börja igen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Soilido:

Vi har flera spelare som var rätt aktiva i PoE, men de har tyvärr gått över till andra spel nu.
Du kan alltid joina för att försöka övertyga att börja igen

redan blivit accepterad hos er och japp ska försöka se om det inte går att få in fler spelare på PoE, börjar bli lite ensamt där.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Skrivet av Soilido:

De flesta medlemmarna kommer nog att köpa BF4 och spela det såklart

Kan man vara med om man är 16 år gammal ?

Visa signatur

CPU FX4300 4,6GHz - GPU Gigabyte R9 280x OC - PSU Corsair CX500M - Moderkort ASUS Sabertooth AM3+

Permalänk
Medlem

Tyvärr, det är 20 års gräns.

Permalänk

Tyvärr är jag något för ung (14) men är intresserad i bf4 och World of Tanks. Återkommer om 6 år

Visa signatur

Do not take life too seriously, you will never get out of it alive.

Permalänk

Vilka turneringar planeras det att köra i cs:GO?