Val 2014: har ni ställt in er på något parti och varför?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swiifty:

Privatpersonerna som de hängde ut var inte vanliga knegare utan de verkade vara mer egen företagare och någon vd. Kan ha fel någonstans så rätta gärna, men de är den information jag läst mig till.

Är din integritet värd mindre bara för att du är VD?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

Jag orkar inte läsa på allt som skrivits men har man åsiktsregistrerat SD-väljare eller SD-politiker?

jag är av åsikten att om man är politiker är det lika med att ens åsikter är offentliga. Gillar man inte detta bör man söka sig till annat yrke.

Det är helt vanliga medborgare, det enda som dom garanterat har gemensamt är att dom förekommit på dom s.k "hatsajterna". Så det som Expressen egentligen gjort är att hänga ut helt vanliga medborgare som en mycket tvivelaktig extrem vänsterorganisation lyckats luska ut. Denna vänsterorganisation och dess upphovsmakare har inget cv att vara stolt över direkt. Det vill dock inte Expressen granska eftersom det inte fyller deras agenda.

http://www.expressen.se/tv/nyheter/grav/jim-olsson-skriver-pa...

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swiifty:

Privatpersonerna som de hängde ut var inte vanliga knegare utan de verkade vara mer egen företagare och någon vd. Kan ha fel någonstans så rätta gärna, men de är den information jag läst mig till.

Nu skall vi se... säger inte PK-Sverige att det är outbildade, ej framgångsrika Svenska män som "sympatiserar" med Sverigedemokraterna (dock är det ju visserligen inget som säger att alla dessa i detta register gör detta).

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Nu skall vi se... säger inte PK-Sverige att det är outbildade, ej framgångsrika Svenska män som "sympatiserar" med Sverigedemokraterna (dock är det ju visserligen inget som säger att alla dessa i detta register gör detta).

Ja, statistiskt sätt är det så att partiet väljarskara är till stor del outbildade män i någon viss ålder, det är väl bevisat. Att det finns VD, läkare, egen företagare och andra som tjänar mer pengar är väl också givet, finns ju den typen av personer i varje parti så jag förstår ej vad din poäng är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Är din integritet värd mindre bara för att du är VD?

Nej.

Permalänk
Inaktiv

Ibland skrivs "hatsajter" inom citationstecken, som om det inte fanns något hat?

Lite fler exempel, inget hat så långt ögat når? Inget hat mot barn heller?
http://sdfotsoldater.blogspot.se/2013/12/hatsajten-exponerat-...

Lågt, och det finns givetvis ingen ursäkt, och inget försvar som kan bortförklara även detta.

Dessutom vill Ekeroth har pengar från diverse tidningar för att hans material användes utan lov i järnrösfilmandet.
Kan ju finnas vissa moraliska betänkligheter här?
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-bestrider-fakturan-kent...

Ni som försvarar detta agerande, ni är verkligen hemska, oavsett vilken sanning ni tror er sitta på. För er del är hatet öppet och ute, åsiktsregistrerade eller ej. Nu vet hela Sverige.

/färdig, det här är bara så förbannat tragiskt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon4992:

Ibland skrivs "hatsajter" inom citationstecken, som om det inte fanns något hat?

Lite fler exempel, inget hat så långt ögat når? Inget hat mot barn heller?
http://sdfotsoldater.blogspot.se/2013/12/hatsajten-exponerat-...

Lågt, och det finns givetvis ingen ursäkt, och inget försvar som kan bortförklara även detta.

Dessutom vill Ekeroth har pengar från diverse tidningar för att hans material användes utan lov i järnrösfilmandet.
Kan ju finnas vissa moraliska betänkligheter här?
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-bestrider-fakturan-kent...

Ni som försvarar detta agerande, ni är verkligen hemska, oavsett vilken sanning ni tror er sitta på. För er del är hatet öppet och ute, åsiktsregistrerade eller ej. Nu vet hela Sverige.

/färdig, det här är bara så förbannat tragiskt.

Nu skjuter du hej-vilt omkring dig.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ilstallione:

Nu skjuter du hej-vilt omkring dig.

Snyggt försvarat. (jag påstår för övrigt inte att det är SD-folk som skriver just dessa hatfyllda inlägg, utan att det just skrivs hat på sidor som vissa menar inte är hatiska, förstår du skillnaden?)

Är som sagt färdig, och förbannat trött.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swiifty:

Så varför lyfter du fram att det inte rör sig om "vanliga knegare"?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon4992:

Snyggt försvarat. (jag påstår för övrigt inte att det är SD-folk som skriver just dessa hatfyllda inlägg, utan att det just skrivs hat på sidor som vissa menar inte är hatiska, förstår du skillnaden?)

Är som sagt färdig, och förbannat trött.

Jag försvarar inget, du skjuter däremot hej-vilt omkring dig.

Jag har inte sagt att du sagt att jag sagt... Skönt att du är färdig!

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Ska bara bjuda på den här innan jag lämnar tråden igen.

Enligt SD:
Yttrandefrihet: Kalla någon neger på internet
Hot mot demokratin tillika yttrandefriheten: Att vara emot folk som kallar andra för negrer på internet
Yttrandefrihet: Hänga ut PK-baktikehäxor på Avpixlat och Exponerat.
Hot mot demokratin tillika yttrandefriheten: Leta upp de som hänger ut folk.

Nu drar jag igen, den här tråden hemsöks av alldeles för många sjuklövrare (S, MP, FP, C, M, KD, SD) för att man ska stå ut. Vi ses när revolutionen kommer, adjöss!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Så varför lyfter du fram att det inte rör sig om "vanliga knegare"?

Jag tror det är en av faktorerna till varför Expressen valde att hänga ut de personerna, jag kan ha fel dock. Tror inte de hade hängt ut de på ett liknande sätt om det hade varit en snickare från någon liten ort. Därav är det kanske av intresse för personen som frågade om hela spektaklet, att få reda på vilka personer det var som hängdes ut. Något mer du undrar?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon4992:

Ibland skrivs "hatsajter" inom citationstecken, som om det inte fanns något hat?

Lite fler exempel, inget hat så långt ögat når? Inget hat mot barn heller?
http://sdfotsoldater.blogspot.se/2013/12/hatsajten-exponerat-...

Lågt, och det finns givetvis ingen ursäkt, och inget försvar som kan bortförklara även detta.

Dessutom vill Ekeroth har pengar från diverse tidningar för att hans material användes utan lov i järnrösfilmandet.
Kan ju finnas vissa moraliska betänkligheter här?
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-bestrider-fakturan-kent...

Ni som försvarar detta agerande, ni är verkligen hemska, oavsett vilken sanning ni tror er sitta på. För er del är hatet öppet och ute, åsiktsregistrerade eller ej. Nu vet hela Sverige.

/färdig, det här är bara så förbannat tragiskt.

Men läser du ens tråden å vad vi skriver?

1. Det är ingen som försvarar vad som skrivs anonymt.
2. Det är ingen som är emot att politiker granskas.
3. Många ifrågasätter uthängandet av privatpersoner.
4. Många ifrågasätter att expressen går extremvänsterns ärenden.

Så sluta diskutera med något osynligt spöke vars inlägg vi andra inte kan se och diskutera det som skrivs istället, tack!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swiifty:

Jag tror det är en av faktorerna till varför Expressen valde att hänga ut de personerna, jag kan ha fel dock. Tror inte de hade hängt ut de på ett liknande sätt om det hade varit en snickare från någon liten ort. Därav är det kanske av intresse för personen som frågade om hela spektaklet, att få reda på vilka personer det var som hängdes ut. Något mer du undrar?

Det var ingen VD vad jag kunde se. En chef för något energibolag hängde man dock ut som nu har blivit av med sin tjänst. Men är bara att du går in på expressen å kikar om du vill veta exakt.

Förövrigt kanske detta skulle var något som vi kan införa standard. Häng ut misstänkta i media å låt pöbeln ta hand om straffet. Kan vi skära ner på rättväsendet å lägga pengarna på skola/vård/omsorg istället!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Crippa90:

Men läser du ens tråden å vad vi skriver?

1. Det är ingen som försvarar vad som skrivs anonymt.
2. Det är ingen som är emot att politiker granskas.
3. Många ifrågasätter uthängandet av privatpersoner.
4. Många ifrågasätter att expressen går extremvänsterns ärenden.

Så sluta diskutera med något osynligt spöke vars inlägg vi andra inte kan se och diskutera det som skrivs istället, tack!

Men hatet crippa, hatet måste vi stopp på. Att några inavlade byfånar väljer att spy galla på nätet går före småsaker som integritet och självvald anonymitet, nu lägger vi all etik och moral åt sidan och granskar skiten, "allt i folkets intresse"!

Fy fan säger jag bara!

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Men hatet crippa, hatet måste vi stopp på. Att några inavlade byfånar väljer att spy galla på nätet går före småsaker som integritet och självvald anonymitet, nu lägger vi all etik och moral åt sidan och granskar skiten, "allt i folkets intresse"!

Fy fan säger jag bara!

Jag undrar hur stort samhällsproblem det egentligen är med arga kommentatorer på sajter som avpixlat och nationell. Klart att det inte är trevligt, men de är förhållandevis isolerade där och vandrar inte särskilt långt. Då och då går man igång på SVT eller DN, men där stängs kommentarsfälten rätt snabbt. Hur mycket tid och resurser ska vi lägga ner på dessa anonyma, ofta generaliserande, förbannade typer? Om man jämför skadan som några av de som kommenterar på Avpixlat åstadkommer med nätmobbning av tonåringar så förstår jag egentligen inte varför det finns ett så pass stort intresse på Expressen att jaga och kartlägga de förstnämnda. Prioriteringarna ligger fel och jag tror att allmänhetens intresse för vem som skriver dumheter är minimalt, så länge det inte rör sig om politiker.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swiifty:

Ser inte sambandet mellan att det finns vänster extrema som vädrar sina omogna åsikter på twitter och att någon anställd i en kvällsblaska deltagit i en aktion som de vänster extrema har organiserat och att Sverige inte längre är en demokrati, förklara gärna.

Det jag ser som ett demokratiproblem är att den tredje statsmakten, media är till 70% vänsteranhängare http://www.affarsvarlden.se/hem/politik/article3466937.ece. Det är därför samarbete med AFA-dokumentation hyllas utan någon vidare granskning från media och därigenom ges dessa vänsterextremister legitimitet. Tänk dig vilket liv det hade varit om en nazisitisk grupp hade upprättat ett åsiktsregister över vänsteranhängare och sedan inlett samarbete med Expressen för att hänga ut privatpersoner!
Aschberg ska dra igång ett program som ska heta "Trolljägarna", gissa vilka som ska jagas, jo vanligt folk som är negativa till invandringspolitiken.

http://www.friatider.se/plansch-for-nya-tv3-serien-aschberg-m...
Återigen, tänk dig det omvända, att vänsterfolk som är emot det kapitalistiska systemet skall hängas ut på bästa sändningstid. Helt otänkbart i dagens Sverige.

När nazister idag angriper en antirasist demonstration rapporteras det sakligt om vilka som startade bråket. Men varje gång SD har sina offentliga möten så störs dom och attackeras av vänster(extremister). Men då heter det att bråk uppstod då SD hade offentligt möte, såklart vinklat så man ska tro att det är SD anhängare som attackerar stackars oskyldiga motdemonstranter.

Sist men inte minst, vad gör vår statsminister för att upprätthålla demokratiska principer och stödja åsiktsfrihet? Jo han säger att det är SD:s fel alltihop och dom och dess anhängare får skylla sig själva. Det är 7 "snarlika" partier som utsett SD som huvudmotståndare som skall bekämpas med alla medel, odemokratiska grupperingar får härja fritt, bara dom har rätt mål. Allt detta påhejat av media etablissemanget.
Det är inte en demokrati anser jag, utan en demokratur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Lite fler exempel, inget hat så långt ögat når? Inget hat mot barn heller?
http://sdfotsoldater.blogspot.se/2013/12/hatsajten-exponerat-...

Lågt, och det finns givetvis ingen ursäkt, och inget försvar som kan bortförklara även detta.

På vilket sätt har SD kopplingar till det som skrivs på Exponerat? Där hänger mest nationalister och nazister!

Skrivet av anon4992:

Dessutom vill Ekeroth har pengar från diverse tidningar för att hans material användes utan lov i järnrösfilmandet.
Kan ju finnas vissa moraliska betänkligheter här?
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-bestrider-fakturan-kent...

Ni som försvarar detta agerande, ni är verkligen hemska, oavsett vilken sanning ni tror er sitta på. För er del är hatet öppet och ute, åsiktsregistrerade eller ej. Nu vet hela Sverige.

/färdig, det här är bara så förbannat tragiskt.

Tror du verkligen att det är pengarna han vill åt? Du verkar ha gått på myten att alla som vill ha reglerad invandring är rasist.

P.S. Vad tycker du om denna text som publicerades i Sveriges största tidning?

"Jag tänker på invandringen som en liten skönhetsoperation. Näsan görs lite större och får en krökning, som en regnbåge. Ögonbrynen görs bredare och buskiga. Läpparna fylls, pigmenthalten höjs en aning. Ögonen växer till stora, mörka mandlar.

I mina ögon blir Sverige vackrare och vackrare av migrationen. Mitt estetiska ideal är ett Sverige som vi alla kan spegla och känna igen oss i, inte bara de som är manetfärgade och har en dammtuss på huvudet."
http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article...

Permalänk
Medlem

S1im
Jag har vid flera tillfällen på ett sakligt sätt förklarat varför du ska vara tyst, varför din åsikt är mindre värd och roten till denna skillnad oss emellan.
Vi får nog ta det igen:

Skrivet av S1im:

Researchgruppen består av dömda vänsterextremister, AFA folk som borde klassas som terrorister. Dessa grupperingar samarbetar Aschberg och Expressen med. Fy fan!

"En av centralfigurerna är Martin Fredriksson. Han har ett gediget kriminellt CV."
"Fredriksson är välkänd hos polis och domstolar. Det handlar om fylla, slagsmål och misshandel, olaga hot (mordhot), brott mot knivlagen, mordbrand, innehav av dokument om tillverkning av brandbomber, dataintrång (tillsammans med personer på Piratbyrån) för att komma åt skyddade personuppgifter hos myndigheter osv."
http://avpixlat.info/2013/12/13/mot-martin-fredriksson-pa-res...

Den här tonen håller de "goda" antirasiterna i sina grupper.
http://avpixlat.info/wp-content/uploads/2013/12/hat.jpg

http://avpixlat.info/2013/12/13/de-hatande-antirasisterna/

Och här får ni se sambandet mellan AFA och Expressen.
"Anställda på Expressens redaktion sympatiserar med vänsterextrema grupperingar och har själva deltagit i terrororganisationen AFA:s aktioner. Det uppger Expressens reporter Niklas Svensson."
http://www.friatider.se/expressens-journalister-deltog-i-afa-...

Sjukare kan det inte bli, Sverige är inte värt att kalla en demokrati längre.

Det här är intressant, du menar att terrorist klassificeringen ska röra individen och individen genom hela dennes existens. Jag hade köpt det om du menade på att dömda terrorister skulle kallas för dömda terrorister men det du nu hävdar är att individer som inte dömts för terrorbrott skall kallas för terrorister.

Det är just det enda du säger: Att andra är dumma.

Suck it, ska du vara upprörd över att andra tar sig friheten att döma så skall du inte samma veva göra samma sak.

Skrivet av S1im:

Det jag ser som ett demokratiproblem är att den tredje statsmakten, media är till 70% vänsteranhängare http://www.affarsvarlden.se/hem/politik/article3466937.ece. Det är därför samarbete med AFA-dokumentation hyllas utan någon vidare granskning från media och därigenom ges dessa vänsterextremister legitimitet. Tänk dig vilket liv det hade varit om en nazisitisk grupp hade upprättat ett åsiktsregister över vänsteranhängare och sedan inlett samarbete med Expressen för att hänga ut privatpersoner!
Aschberg ska dra igång ett program som ska heta "Trolljägarna", gissa vilka som ska jagas, jo vanligt folk som är negativa till invandringspolitiken.
http://www.friatider.se/wp-content/uploads/cache/picture43712...

http://www.friatider.se/plansch-for-nya-tv3-serien-aschberg-m...
Återigen, tänk dig det omvända, att vänsterfolk som är emot det kapitalistiska systemet skall hängas ut på bästa sändningstid. Helt otänkbart i dagens Sverige.

När nazister idag angriper en antirasist demonstration rapporteras det sakligt om vilka som startade bråket. Men varje gång SD har sina offentliga möten så störs dom och attackeras av vänster(extremister). Men då heter det att bråk uppstod då SD hade offentligt möte, såklart vinklat så man ska tro att det är SD anhängare som attackerar stackars oskyldiga motdemonstranter.

Sist men inte minst, vad gör vår statsminister för att upprätthålla demokratiska principer och stödja åsiktsfrihet? Jo han säger att det är SD:s fel alltihop och dom och dess anhängare får skylla sig själva. Det är 7 "snarlika" partier som utsett SD som huvudmotståndare som skall bekämpas med alla medel, odemokratiska grupperingar får härja fritt, bara dom har rätt mål. Allt detta påhejat av media etablissemanget.
Det är inte en demokrati anser jag, utan en demokratur.

Det främsta kännetecknet för en SD anhängare är dennes inkompetens, låt oss börja med att märka dina misstag:

Du vill hävda att Journalisters röstande är ett demokratiskt problem, jag vill hävda att explicit snedvridning hos media är ett demokratiskt problem i de fall där media äger etern. jag har rätt du har givetvis fel, samma fel som fick dig att bli Sverigedemokrat en gång i tiden förmodar jag, om du inte är rasist. Hur som haver, felet är att du inte förstår statistik.
(Att 70% av journalisterna är vänster betyder inte att 70% av det massmediala utrymmet är fyllt av vänsteråsikter.)

Vidare, den demokratiska grundprincipen måste alltid vara den fria viljan, att människor inte ska tvingas eller fråntas rättigheter baserat på godtyckliga ideér. Således, lösningen på det problem du upplever (som du inte påvisat existensen av) är i sig odemokratisk.

Suck it.

Skrivet av S1im:

På vilket sätt har SD kopplingar till det som skrivs på Exponerat? Där hänger mest nationalister och nazister!
Tror du verkligen att det är pengarna han vill åt? Du verkar ha gått på myten att alla som vill ha reglerad invandring är rasist.

P.S. Vad tycker du om denna text som publicerades i Sveriges största tidning?

"Jag tänker på invandringen som en liten skönhetsoperation. Näsan görs lite större och får en krökning, som en regnbåge. Ögonbrynen görs bredare och buskiga. Läpparna fylls, pigmenthalten höjs en aning. Ögonen växer till stora, mörka mandlar.

I mina ögon blir Sverige vackrare och vackrare av migrationen. Mitt estetiska ideal är ett Sverige som vi alla kan spegla och känna igen oss i, inte bara de som är manetfärgade och har en dammtuss på huvudet."
http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article...

Texten är en åsikt rörande skönhetsideal, inget konstigt med det eller något att hänga upp sig på. Men du får givetvis förklara varför den kränker dig.

S1im, du hävdade nyss att journalisterna var vänster, du menar sannolikt då att det finns en koppling mellan vänsterpolitik och journalism eller så gör du inte det vilket betyder att vad du skrev är fullkomligt meningslöst. Men om vi nu ponerar att du hävdar den kopplingen lite löst på en höft så torde du som en rättskaffens och upplyst individ även godta kopplingen mellan SD och Avpixlat, den har ju som bekant påvisats så många gånga tider.

S1im ovan finner du tre repliker på lika många inlägg från dig, inget av dina ursprungsinlägg kan anses vara sakligt, det är godtyckligt gnäll och kast med sten i glashus. Tänk efter före nästa gång.

Skrivet av Valiumballong:

Är din integritet värd mindre bara för att du är VD?

Japp, faktum är att värdet av integritet minskar ju högre upp du kommer i en organisation och det är så vi vill ha det här. Festligt nog ska det sägas att det är möjligt att avskeda en individ för brott mot värdegrunden vilket innebär att rätt många av dumskallarna kan få se sig om efter ett nytt jobb om möjligheterna används.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem

S blir det denna gången, förra gången vart det SD.
Var planerna att rösta på SD igen i år men vill inte se M mer så får väl göra mitt.

Bara bra SD växer, inte för all deras syn är direkt hälsosamt men det får iaf upp ögonen för att det är flera som är trött på vår invandringspolitik.

Suck it (vill me vara fräck som huzzbutt ;>)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

S blir det denna gången, förra gången vart det SD.
Var planerna att rösta på SD igen i år men vill inte se M mer så får väl göra mitt.

Bara bra SD växer, inte för all deras syn är direkt hälsosamt men det får iaf upp ögonen för att det är flera som är trött på vår invandringspolitik.

Suck it (vill me vara fräck som huzzbutt ;>)

Pytt här får bara jag vara fräck.

Hur som haver min fräckhet är fräckast av alla och fräck som den är så häver jag ur mig samma sak som vanligt fast i en ny version:

Är du trött på invandringspolitiken för att du inte förstår statistik och rättssäker metod eller är du trött på invandringen för att du är rasist?

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Huzzbutt:

Pytt här får bara jag vara fräck.

Hur som haver min fräckhet är fräckast av alla och fräck som den är så häver jag ur mig samma sak som vanligt fast i en ny version:

Är du trött på invandringspolitiken för att du inte förstår statistik och rättssäker metod eller är du trött på invandringen för att du är rasist?

Jag är den fräckaste av dom alla.

På ditt påstående säger jag bara som Sverige säger, välkomna hit.
Att vår invandring är högre än dom flesta andra länder är knappast någon nyhet, och ja det måste ner.

Racist, ja det kanske jag är. Fast jag har gott om vänner som är invandare.
Inte som jag tar illa om någon skulle kalla mig racist, fast det beror mer på att jag inte bryr mig om andras åsikter utan jag styrs av min egen och kommer alltid att göra.

Och ärligt talat är det alltid kul att komma in här i denna sandlådan och leka med er fanatiker som lever för politik

Peace out boy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Huzzbutt:

Oväntat att du skulle rida in med huvet på molnfri höjd. Har du någonsin åstadkommit ett inlägg utan att bara vränga ord och vara otrevlig?

Eftersom du är forumets tuffaste och otrevligaste hen så borde det finnas utrymme för mig att skriva detta, sök hjälp för din grandiosa självbild!

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Nu skall vi se... säger inte PK-Sverige att det är outbildade, ej framgångsrika Svenska män som "sympatiserar" med Sverigedemokraterna (dock är det ju visserligen inget som säger att alla dessa i detta register gör detta).

Vilken del av det inlägg du citerade säger emot ditt inlägg? Bara för att man har eget företag eller har titeln VD så är det långt ifrån ett samband mellan framgång, utbildning.

Fast när man läser kommentarerna och inläggen så bekräftas ju den bilden.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

Bah, jag lägger min röst på Kalle Anka Partiet... för det för inget teknokratiskt parti att välja och jag orkar inte engagera mig att bilda ett själv. Nej men skämt-o-sido det finns inget parti som verkar dela mina åsikter direkt. Jag kommer nog lägga rösten på piratpartiet för att visa stöd för den frågan, men vi får se vad som händer, brukar göra största efterforskningen någon månad innan själva valet är här. Lite tidigt att börja nu, risk för kovändningar osv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inte blir det SD iallafall. Tycker det är bra att vi tar in en massa Somaliska pedofiler och våldtäktsmän. Det är bra med mångfald, även inom kriminaliteten.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oggmeiler:

Inte blir det SD iallafall. Tycker det är bra att vi tar in en massa Somaliska pedofiler och våldtäktsmän. Det är bra med mångfald, även inom kriminaliteten.

Intressant! Mitt i debatten om fårskallar som sprider näthat får vi ett praktexempel serverat på silverfat.

Får man fråga, hur tänkte du nu?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Intressant! Mitt i debatten om fårskallar som sprider näthat får vi ett exempel.

Får man fråga, hur tänkte du nu?

Förlåt! Menade Eritreanska pedofiler och våldtäktsmän.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oggmeiler:

Förlåt! Menade Eritreanska pedofiler och våldtäktsmän.

Ja du, jag låter dina inlägg stå kvar och ber en bön att du läser svaren du kommer att få.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Intressant! Mitt i debatten om fårskallar som sprider näthat får vi ett praktexempel serverat på silverfat.

Får man fråga, hur tänkte du nu?

På tal om trollen...