Vcredist_X86 behöver jag på min mac

Permalänk

Vcredist_X86 behöver jag på min mac

Hej!

Jag behöver Vcredist X86 på min Macbookm så jag kan spela ett spel.

Jag använder Winebottler programmet för att öppna winrar på macbooken och även spelet, Men spelet startar endast om jag har Vcredist_X86 installerat.

Jag testade öppna Vcredist_X86 med winebottler men det fungerar inte,

Hur kan jag annars öppna den?, snälla hjälp!?

Jag är ett steg från spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ViruZ_HUN:

Hej!

Jag behöver Vcredist X86 på min Macbookm så jag kan spela ett spel.

Jag använder Winebottler programmet för att öppna winrar på macbooken och även spelet, Men spelet startar endast om jag har Vcredist_X86 installerat.

Jag testade öppna Vcredist_X86 med winebottler men det fungerar inte,

Hur kan jag annars öppna den?, snälla hjälp!?

Jag är ett steg från spelet.

Du kan inte öppna Vcredist med ett program som gör att du kan köra windowsfiler i mac då det måste installeras, vilket spel är det du försöker spela?

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Skrivet av Zodiam:

Du kan inte öppna Vcredist med ett program som gör att du kan köra windowsfiler i mac då det måste installeras, vilket spel är det du försöker spela?

Rust försöker jag spela.

Kan jag inte täcka Vcredist med ett annat program, jag har sökt runt lite och hittat Winetricks som har saker som sägs täcka Vcredist?

Permalänk
Medlem

Rust finns ju till osx nu på steam. Köp det där!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ViruZ_HUN:

Rust försöker jag spela.

Kan jag inte täcka Vcredist med ett annat program, jag har sökt runt lite och hittat Winetricks som har saker som sägs täcka Vcredist?

Skrivet av ost486:

Rust finns ju till osx nu på steam. Köp det där!

Jo precis, Rust finns till OSX på Steam nu, har du inte köpt spelet utan tankat det från någon annan "källa" så kan du glömma att få hjälp här, vi stödjer inte piratkopiering.

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Skrivet av Zodiam:

Jo precis, Rust finns till OSX på Steam nu, har du inte köpt spelet utan tankat det från någon annan "källa" så kan du glömma att få hjälp här, vi stödjer inte piratkopiering.

Vet ni någon forum som stödjer det, Jag har 15 och är pank.....

Permalänk
Skrivet av ViruZ_HUN:

Vet ni någon forum som stödjer det, Jag har 15 och är pank.....

Men vi säger att det är ett gratispel som har det problemet hur skulle jag kunna lösa det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ViruZ_HUN:

Men vi säger att det är ett gratispel som har det problemet hur skulle jag kunna lösa det?

Genom att köpa OSX-versionen på Steam..

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ViruZ_HUN:

Vet ni någon forum som stödjer det, Jag har 15 och är pank.....

Skrivet av ViruZ_HUN:

Men vi säger att det är ett gratispel som har det problemet hur skulle jag kunna lösa det?

Som tidigare påpekats så är det inte tillåtet att diskutera piratkopierade spel. Spelet finns ju tillgängligt för din plattform, helt lagligt. Våra regler gäller alla, rika som panka.

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

*Tråd låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro